|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Kende er een paar nog nie, best geinig
![]() 1 Automatisering: en stewardess die zwanger raakt van de automatische piloot. 2 Binnenpretje:Jeukpoeder in je tampon! 3 Brutaliteit: Een man met één been een step geven. 4 Dankbaarheid: Een clitoris die teruglikt. 5 Discriminatie: De plantjes water geven en de Afrikaantjes vergeten. 6 Domheid: Tegen een paal plassen en de verkeerde paal in je broek stoppen. 7 Droogte: Klaarkomen in poedervorm. 8 Evenwicht: Neuken op de waslijn. 9 Fruit: Een banaan in je pruim peren. 10 Geduld: Een kut op de muur tekenen en wachten tot er haar op groeit. 11 Herfst: 's Morgens wakker worden met je eikel naast je bed. 12 Impotentie: Rood staan bij de spermabank. 13 Kracht: Met een slappe lul een schuifraam open schuiven! 14 Lef: en spookrijder inhalen. 15 Nieuwsgierigheid: Door het sleutelgat van een glazen deur kijken |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
lang wachten:
- Kut en Lul op de muur schrijven en wachten tot ze in elkaar kruipen - een vis op de muur tekenen en wachten tot ie weg zwemt. glibberigheid: - een paling in een emmer snot cowboysex: - een kut met klapdeurtjes kort: - met een stijve tegen de muur lopen en nog je neus breken hardheid: - een blinde een klap geven en zeggen: Die zag je nie aankomen he - een dove een klap voor zn kop geven en zeggen: wie niet horen wil moet maar pijnlijden Laatst aangepast door Liekjuh : 14 June 2003 om 20:39 |
![]() |
![]() |
#5 |
Trots van het noorden.
|
![]()
14 Lef: en spookrijder inhalen.
15 Nieuwsgierigheid: Door het sleutelgat van een glazen deur kijken [/B][/QUOTE] ![]() ![]()
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ik ken zoo ontzettend veel van die dingetjes...op de basisschool deden we wel eens ieder om ste beurt zon toppuntje zeggen, en degene die er geen meer wist had verloren...
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
ja ik was al aan het denken, alleen er willen er geen meer in me opkome...:S
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
jaja ik heb ern og een paar:
bejaardensex: - gebreide condooms sloomheid - een abortuskliniek met een wachttijd van 9 maanden snelheid - met zn 2e de bosjes in gaan en met zn 3en eruit kome - net zo hard om de tafel lopen zodat je lul in de reet zit lawaai - 2 neukende skeletten in een zinken dakgoot Geduld - Een olifant met watten proberen dood te gooien en vervolgens met een lepeltje begraven behendigheid - een knoop in je lul leggen met handschoenen aan safesex - kutpincode werkloosheid: - een spinnenweb in de kut van een hoer gevoelens - je schoonmoeder in je nieuwe BMW in een ravijn zien rijden wiskunde - jezelf rukken tot je een breuk hebt lef - over de schoenen van een agent gaan pissen en vragen of hij natte voeten heeft - voor een weeshuis gaan staan en zingen: En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet - je eigen laten pijpen door een kannibaal - voor een weeshuis een ouderavond organiseren hardheid - een blinde een punaise geven en zeggen dat het contactlenzen zijn - een blinde een tijdbom geven en zeggen dat het een wekker is pedofilie - naar een abortuskliniek gaan en kijken of de vuilniszakken leeg zijn arrogantie - denken dat je op mij lijkt oververmoeidheid - wallen onder je ballen nou dat waren ze wel weer... ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
gewelidig gewoon!
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
dan komen de basisschool spelletjes tog nog ooit van pas he
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Hoeveel bier had jij nodig om dit leuk te vinden Bart?
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() weetje wat we gaan zingen ''in spin de bocht gaat in'' ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
-
|
![]()
Wat is het toppunt van vertrouwen?
Je laten pijpen door een kannibaal Wat is het toppunt van SM? Een zweep aan de muur hangen en je vrouw er tegen aan gooien Wat is het toppunt van arrogantie? Je eigen naam roepen als je klaarkomt Wat is het toppunt van luiheid? Trekzalf op je lul smeren. Wat is het toppunt van seksuele tegenslag? Een opblaaspop met hoofdpijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() onder de tafel lang een briefje....daar stond op ge schreven op wie ben jij verliefd... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
heb jij hem/haar wel eens gezien?
heb jij hem/haar wel eens geslagen? heb je hem/haar wel eens gekust? dan ben jij eerlijk uit geblust ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
heb jij hem/haar gekust? heb jij met hem/haar al eens in bed gelgen? heb jij hem/haar al eens naakt gezien? dan ben jij nu eerlijk uitgeblust ![]() als wij met de kinderen in de bus gaan zingen we altijd: 't hondje van de bakker en daar boven op de berg en die wel zelf verzonne hebben: fiedel fiedel fats ik heb een eekhoorn/bungalow tussen mijn bats ![]() wij komen uit gulpen en als ze ons niet verstaan dan schrewe we harder en dan weer harder ect... oh geweldig die liedjes! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
wij deden ook altijd
B - I - N - G - O --> niet bingo met de cijfers enzo! ik ken het liedje alleen nie meer en we zongen ook over die 10 visjes, en dat er dan steeds minder worre het hondje van de bakker ons school lied en veel van kinderen voor kinderen, die liedjes kregen we altijd bij muziek! |
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 |
-
|
![]()
Ik en muh vriendinnetjes :
Liefste schat, Ik heb je altijd lief gehad , Maar nu is onze liefde aan het blussen, Dus kan je dik m'n kloten kussen Kloot je op, kloot je neer Kloot je mij, kloot ik je weer Nu beeïndig ik deze brief, Stomme kloot, zoek maar een ander lief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() tjah nou ben ik uit ![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
die toppunten zijn leuk
![]() ik ken er 1: wat is het toppunt van vergeetachtigheid? - ben ik vergeten.. ![]() flauw maarja ![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Beheerder
|
![]()
Droogte:
Klaarkomen in poedervorm. Evenwicht: Neuken op de waslijn. Feminisme: Stijve kut. Kracht: Met een slappe lul een schuifraam open schuiven! Uithoudingsvermogen: Als het raam dicht valt, het nog een keer proberen! Lef: Op het hoofd van een politieagent schijten en zeggen dat hij een slechte kapper heeft. Lenigheid: Je ene been op de Dom, je andere op de Eiffeltoren en dan je kloten wassen in het Tjeukermeer. Bad Luck: Een blinde met een visueel geheugen. Optimisme: Een Belg met een studiebeurs. Wachten totdat een Nederlander gaat trakteren... Recycling: Een Duitser die varkensvlees eet. Rodeoseks: Bij je vriendin op haar rug klimmen, zeggen dat je vreemd bent gegaan en dan zo lang mogelijk blijven zitten. Bij je vriendin op haar rug klimmen, haar tieten vastpakken en zeggen dat je gisteren grotere hebt gehad. Sadisme: Een schietstoel in een helicopter. Snelheid: Om de tafel rennen en dan iets op je eigen rug schrijven. Vreemdgaan: Met het goede been uit het verkeerde bed stappen. Zelfvertrouwen: Een scheet laten als je aan de diarree bent. Zieligheid: Een Ethiopier met meeeters.
![]() |
#35 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Lid
|
![]() Citaat:
dat liedje ? ![]() ik ken nog een paar basisschooliedjes die we zongen va:n er is een vrouw vermoord, aan het gordijnen koord, ik heb het zelf gezien, het was op kamer tien... etc. en een liedje over een cowboy ofzo :S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Lid
|
![]()
wreedheid: 2 punaises aan een blinde geven en zeggen dat het lenzen zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Guest
|
![]()
Bij ons was t ipschke dipschke heineknipscke, ipschke dipschke ous trumf
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#41 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en stiekem in de break-out de naakte mensen gaan keuren die er in stonden... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Guest
|
![]() ![]() wij ging ook altijd naar 'het huisje' dat was zon speelhuisje dat was ons plekje, en daar deden we ook altijd doen, durven of de waarheid. en het ging echt altijd over sex en alles wat er mee te maken had... ![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Guest
|
![]()
Wij deden spelletje, iets met dat je tegen elkaars rug moest staan, en dan omkijken. Als je naar elkaar keek, moest je een kus geven
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Guest
|
![]()
ja ik de zomer bouwde wij altijd een ondergrondse hut
![]() de moeder van toen mijn beste vriendin was er ook een keertje achter gekomen waar onze gesprekken wel eens over ginge. als ik daar bleef slapen, sliepen we meestal pas rond een uur of half acht in de ochtend en een keertje hadden we het uitgebreid over sex en toen stond hullie mam ff mee te luisteren, en daarna kwam ze vet lachend de kamer in ![]() ![]() |
![]() |