|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik heb sinds de laatste weken gewoon geen zin meer om te eten, en als ik eenmaal iets eet zit ik zo vol of eet (lees: prop) ik het gewoon naar binnen en dan lijkt het net of ik omplof zo vol zit ik.
ik begin ook nu sinds een paar dagen te zien dat ik erg veel ben afgevallen en steeds magerder word. weet hier iemand een oplossing voor hoe ik weer normaal ga eten want ik maak me best zorgen over mezelf en omdat ik best veel skate (lees: minstends 5 uur per dag) en ik ben bang dat ik strax instort. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
zelf heb ik soms ook geen zin in eten hoor ik kan het dan gewoon NIET uitstaan en negeer al het eten wat ik zie.Daardoor gaat je maag natuurlijk aan wennen al dat weinig eten dus het wordt een soort van krimpen nou ja gewenning aan minder voedsel. J e moet het gewoon weer opbouwen denk ik aldoor iets meer eten totdat je normale eetpatroon weer hebt opgevangen en ja omdat je eten gewoon niet meer lekker gaat vinden, probeer de dingen uit te zoeken die je wel lekker vind zou ik dan ook je gewicht en lengte mogen kijken hoe je er aantoe bent? |
|
![]() |
![]() |
#3 |
veteraan
|
![]()
probeer gewoon een vast eetpatroon aan te houden, ontbijt, lunch en diner; op vaste tijden!
negeer tussendoortjes, en eet daarbij vooral gevarieerd...
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik ben echt heel jalours op jou weetje dat.. ik heb gewoon het omgekeerde...kunnen we niet ruilen?
maargoed ik zou wel een vast eetpatroon proberen aan te houden en jezelf te dwingen minimaal een bep hoeveelheid te eten ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Amanda
|
![]()
hmzz.. das wel kut.. een vriendin van mij heeft daar ook last van en is 15 kilo afgevallen.. die loopt nu onder behandeling enzow en moet maby ziekenhuis is
![]() maarja sterkte ermeej ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ik eet ook erg slecht dat is ook te merken (bmi van 17.4
![]() ik ben ook vrij dun.. eet soms alleen maar twee boterhammen per dag (+ geen avondeten) naja dat is gewoon heel slecht.. wat ik er aan doe op vaste tijdstippen eten.. gezond eten.. 's ochtends het meest 's middags iets minder 's avonds het minst... en lekker gezond eten voor jezelf klaarmaken, maak er maar een beetje een uitdaging van... ik moet het mezelf ook echt aantrekkelijk maken om te eten anders doe ik het echt niet... |
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
leen de pillen van dyfusica?
![]() maar serieus: je maag krimpt echt als je minder eet! en als je alleen maar kleine hoeveelheden kunt eten kun je beter over de dag verspreid eten, veel fruit is goed bijvoorbeeld. En kies voor verzadigde dingen, slagroom, roomboter, en bijvoorbeeld bananen, veel calorieen ![]() Je kan ook wat informatie krijgen bij een dieetiste als et echt te gortig wordt. en eet je niet klem; dat voelt alleen maar vervelend :/
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Oh dat ken k heb k ook last van eerst heel erg nu nie meer zoveel...
Ik sla heeel vaak mijn avond eten over en soms ook mijn ontbeit en lunch omdak gewoon geen trek heb maar als je gewoon op vaste tijden iets probeer te ete en zodra je voelt dat je toch wel een beetje zin hebt om iets te ete gewoon iets neme... wat ik doe is veel fruit ete en ik ben dol op zoetigheid dus dat eet ik ook veel zo ga k nie van me stokkie en val k niet echt af |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|