|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
veteraan
|
![]()
wie is er hier nu allemaal serieus aan hun gewicht bezig? en doe je dit dmv kuurtjes of gewoon door extra te sporten..
te letten op je voeding? of juist gewoon evenwichtig eten? is wel een topic wat hier past ![]() ik doe overigens nergens aan, is ook alles behalve nodig...kben een nogal tenger typetje... ![]()
![]() |
#2 |
° Blub °
|
![]()
Nope
![]() Tzou wel beetje vet af mogen (buik vooral) dus (belofte, belofte :s) ik ga gaan zwemmen + buikspieroefeningen doen van de vakantie ![]() maar qua gewicht zit het wel goed denk ik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
nou ik let wel op mn gewicht.. tsja ik ben een meisje, het is niet nodig maar ik blijf me er altijd zorgen over maken (ben vroeger ook dik geweest) dus tsja. best vervelend want soms denk ik er hele dagen aan..
maar ik sport gewoon veel en meestal snoep ik niet en eet ik veel groente en fruit.. ![]()
![]() |
#4 |
Amsterdam Original
|
![]()
Neuj, ben nu tevreden. Ben niet dun, wel mollig maar maakt me nix uit
![]()
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ik heb net patat gegeten
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Nah, ik eet te graag en ben te lui om te diëten
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Uhm paart maanden geleden of paar jaartjes whatever
Nu so nu en danheb ik ook wel zoiets van 'meid doe iets aan jezelf' maar goed vroeger dus lette ik op elke calorie ![]() nu eet ik wel veel groenten enso fruit op de nuchtere maag als ik weinig groenten/fruit eet dan voel ik me altijd niet goed en krijg ik pijn.. Ik heb neit iets zovan oeps ik ben te dik als je maar gezond eet kom je een hoop verder! |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
hmzzm wel vaker van die crash dieetjes gedaan. Kosten handenvol geld omdt je alleen maar bepaalde dingen mag eten. Je valt 6 kg af. en n week later is het er weer bij. BEn nu ook niet meer bezig met mn gewicht men neemt mij maar zoals ik ben
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Ik wil deze zomer eigenlijk wel 5 kilo afvallen, dus ik ga een aantal keer per week hardlopen en gezonder eten.. K hoop dat het lukt
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
ik let al meer dan een jaar op
nu is het voor mij vooral een zaak van op gewicht blijven. ik ben in een paar maanden tijd al 10 kilo afgevallen.. neit echt via gezonde manier, ik geef toe mijn dieetvorm is steeds, uithongeren (in de zin van 3 boterhammen en avondeten, en verder niets)en dan iets van 8 a 10 kilo afvallen.. daarna normaal eten zodat je uiteindelijk weer een paar kilo aankomt maar wel op dat gewicht blijft.. dit heb ik nu al 2 keer gedaan en het werkt voor mij prima verder snoep ik nooit dus dat scheelt ook en ik probeer elke dag minimaal een uur te lopen |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
zit nu alweer 2 weken te dieeten,wil die dikke kont en billen weg
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Watch it!
|
![]()
Niet snoepen, geen vet eten en gezond eten is best moeilijk, probeer al ruim 2 maanden af te vallen, maar kan maar niet stoppen met snoepen....
![]()
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Ik denk dat dat vooral heeft te maken met hoe je jezelf gedraagt
Als je resultaten ziet dan is het makkelijker om NEE te zeggen tegen snoep Als je ouders nou lekkere dingen in huis halen en je laat je gevoel overhalen om JA te zeggen ....tja... |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
Ik doe wel dieeten... Gewoon weg omdat ik mezelf niet mooi vind
Ik heb speciaal ontbijt tussen de middag en avond eten.. elke dag en daar staat in wat ik dan moet eten en ik mag niks met calorieen tussen door eten van snoep ofzo dus gewoon een stuk komkommer of toosjes mag wel.. ik doe dit denk ik nog een maand of 2 en dan is het wel goed geweest.. Over sporten hoef ik me niet druk te maken...
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
ik ben al zo'n 3 tot 4 maanden op dieet... ik woog eerst 62 en nu 57. Opzich niet zo heel erg veel eraf ofzo.. maar ik eet ook nog gewoon alle maaltijden en ook nog koekjes enzo.. maar gewoon alles wel in mindere maten.. en ik heb de appelmoes bij t eten op gegeven
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
ik let eigenlij kaltijd al goed op, gewoon combinatie van veel sporten en redelijk gezond eten
mezelf gaan uithongeren vink echt belachelijk, heb de energie gewoon nodig zo voor de zomer doe k altijd wel ff mn best een paar kilootjes weg te werken en dat lukt ook wel |
![]() |
![]() |
#18 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
ik voel me eigenlijk tamelijk goed in m'n vel, maaar zou toch graag terug 59kg halen (nu 62kg), maar achter 2dagen of zo geef ik het toch al op, de mensen aanvaarden mij ook met 3kg meer ik ![]() en lief vind me "dikke" buik sexy ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lid
|
![]()
ik wil mn buik wegkrijgen
![]() ![]() ![]() maarja de pil had ook zo z'n voordelen ![]() [edit] oja dieet. Ik let eigenlijk altijd op het feit dat ik mezelf niet overeet. Het overkomt me weleens dat er iets op moet of dat ik denk 'straks heb ik geen tijd meer om te eten' en dan eet ik eigenlijk teveel. das niet lekker EN daar kom ik van aan. Ik heb liever een beetje meer trek dan dat ik teveel eet ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
ik wil ff heel trots melden,dat ik al 4 kilo afgevallen ben de laatste twee weken
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Ja?
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Ja?
|
![]()
ik ben op een punten dieet of hoe t ook heet, dan mag je dus zoveel punten verspillen op 1 dag..
en gewoon bruin brood in plaats van wit eten, veel fruit, en veel water drinken. verder mag je weleens vet eten enzo, als je t maar goed doet... geen sausjes derbij enzo.. nahjah, t helpt in ieder geval wel ![]()
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
suc6 !!! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() niet om stom over te komen hoor maar 2 kilo in 1 week is dus echt niet gezond he.. afvallen ok, maar teveel is ook niet goed.. geloof me, 1e resultaten zijn altijd fijn, maar je slaat zo over hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
ik heb gehoord als je blowt dat je dan sneller afvalt omda je dan minder zin hebt om te eten. maar kweenie of da waar is. maar dan is het nog altijd ingezond
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() dan ben je echt ongezond bezig, gewoon met een normaal tempo afvallen en dan op een gezond gewicht blijven is echt beter dan in een keer veel afvallen en weer aankomen!! |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() sorry als ik betweterig overkwam ofzo, dat was neit mijn bedoeling.. ben alleen bezorgd dat je dalijk echt ongezonde dingen gaat doet omdat het resultaat je zo bevalt.. en daar moet je echt mee oppassen hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() kan beter langzaam afvallen en dan op gewicht blijven.. maja makkelijker gezegd dan gedaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
precies ja
was vorige week 1,5 kg afgevallen en deze week hak er op 1 of andere manier geen zin in en ben nu dus al weer 0,5kg aangekome dus da schiet nie op iemand zei hier dattie juist ging eten alstie blij was maar kga juist eten alsk niet goed in mn vel zit ![]() ![]() en er was nog iemand die zei van als je gaat blowen dat het makkelijker is om af te vallen maar weetje wat het is dat had mn ma met roken die ging stoppen met roken en toen ging ze weer eten dus nu rookt ze tog maar weer om af te vallen! |
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
niet echt een goede reden om weer te beginnen met roken. ga dan op een sport ofzo om af te vallen |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Guest
|
![]()
humz 2 jaar terug ofzo probeerde k aan te kome ben k bes wel in geslaagd maar aankome is altijd makkelijker dan afvalle mjah k ben nu wel tevrede
|
![]() |