|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Aan Dhr. B.A.W. Urlings, studentnummer 002016557.
Het door u op 3-6-03 afgelegde tentamen "Marketingcommunicatie case"(S2400) is beoordeeld met het cijfer 1. Wij verzoeken U op dit bericht geen antwoord te geven. Indien U vragen heeft neem dan contact op met de administratie. ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
veteraan
|
![]()
niet gemaakt? of enkel naam/nummer neergekalkt? =]
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() trouwens er valt me iets in.. @bartje heb jij familie in ulestraten wonen? |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Nee, was een open-boek tentamen, waarvoor je voor het tentamen al een case van 20 pagina's had moeten doornemen
![]() ![]() Aan Dhr. B.A.W. Urlings, studentnummer 002016557. Het door u op 3-6-03 afgelegde tentamen "Dienstenmarketing en Management Theorie"(S1052) is beoordeeld met het cijfer 9. Gefeliciteerd! Wij verzoeken U op dit bericht geen antwoord te geven. Indien U vragen heeft neem dan contact op met de administratie. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Wij hebben ook schoolmail :S
------------------------------------------------- Bericht Van: Arjanne Berrevoets Aan: DOMINIQUE MAANEN VAN, JUSTUS PIJNACKER, REMKO HOF VAN 'T Onderwerp: cb Bericht: Joost, Remko, Dominique, Jullie hebben alle drie dezelfde uitwerkingen, graag uitleg. Het was een individuele opdracht. groeten, A.Berrevoets
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Dat ken ik ook, Theo
![]() Van: Berg,Sven S.F. van den Verzonden: ma 12-5-2003 8:34 Aan: Berg,Serge S.S.G. van den; Polak,Diana D.; Urlings,Bart B.A.W. CC: Sizelove,Kim K.J. Onderwerp: Cijfer vervangende opdracht skikamp Bijlagen: Beste studenten, Ik heb fraude geconstateerd in jullie vervangende opdracht voor het skikamp. Er zal geen studiepunt aan jullie worden gegeven. Neem contact op met ondergetekende. Groet, Sven van den Berg |
![]() |
![]() |
#8 |
Nostalgisch lid
|
![]()
respect voor bart haha
:respect:
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
Andere uit me klas hadden met z'n 10-en dezelfde opdracht ingeleverd Heel slim als het om computerboekhoud uitdraaien gaat, daar staat zowel de datum als de tijd boven hehe ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |