|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Heb ik weer. Ik heb behoorlijk last van cellulitis, je weet wel, van die blubbertjes aan je benen en billen
Nou kan ik wel flink gaan sporten, maar dan val ik af en dat is nou net niet de bedoeling. Ik weeg net 46 kg. Wie heeft er een idee hoe je dit weg kunt werken. Thanx. |
|
|
|
#2 |
|
veteraan
|
sporten leidt ook tot vorming van meer spierbouw. dus je zal wellicht ook wat groter qua gestalte worden en dan vallen die flubbertjes niet op en/of zijn al weggewerkt...
als je sport hoef je niet zozeer af te vallen... je kan ook gewoon spierkracht training zien als sport...t gedeelte waar dan nu vet zou zitten kan dan plaats maken voor spiermassa..
|
|
|
#3 |
|
Lid
|
Je hoeft niet persee te gaan sporten je kan thuis ook oefeningen doen voor je kont, helpt heel goed. En daarbij ongeveer 10 minuten per dag masseren en insmeren met verstevigende bodymilk (bijv. garnier bodycocoon).
Sommige fruitsoorten die helpen er ook tegen.. ik weet alleen zo niet welke Wortels iig ook. verder.. tja... succes
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
ik heb pas gelezen, dat als je er echt erge last van hebt dan kan de dokter je ook een een of ander pilletje geven...die schijnt erg goed te helpen...maar wat daar verder voor 'bijwerkingen' ofo bij komen weet ik niet....
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
volgens mij is het woordt cellulitis fout maar hoort het cellullite te zijn
cellulites is een soort van ontsteking ergen |
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
Volgens mij is Cellulites en Cellulite hetzelfde hoor maah goed...
Paar tips (uit een boekje ):- Wisseldouches ...(koud,warm,koud) - Veel water drinken ..1.5 tot 2 litr per dag - beweging (voor de doorbloeding maar dat was al gezegd) - scrubben en masseren |
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
tussen die 2 zit eenheel groot verschil hoor tis maar datje het weet zoek ik wel eens op nog
|
|
|
|
#8 |
|
Guest
|
cel·lu·li·tis (de ~ (v.))
1 [med.] ontsteking van onderhuids bindweefsel => sinaasappelhuid |
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
Ik hoorde gister een verhaaltje dat het zou helpen om elke dag een kwartiertje op je billen te lopen.....kheb het zelf nog nie uitgeprobeerd.......
|
|
|
|
#10 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Slechtst Geklede Forummer
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Meest gerespecteerde forummer
|
Citaat:
|
|
|
|
#14 | |
|
Lid
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Guest
|
kijk eens aan hier staat het in mn gezondsheidsboek die ik al te vaak heb gelezen
ff overypen onder cellulitis verstaan de meeste mensen wat men sinaasappelhuid noemt dit is echter een misvatting cellulitid is een bateriele infectie die wordt veroorzaakt door streptokokken het tast het bindweefsel en veroorzaakt koorts en koude rillingen dus tis wat anders dan celullite als je celullites bij googe invoert en de plaatjes bekijkt zie je ook alemaal ontstekingen zoals uhm dit laat ik maar geen enge posten dan kijk zelf maar best fatsig *edit* nee laat ik hem maar wegdoen straks word ik gebanned |
|
|
|
#16 |
|
Lid
|
cellulite is de Engelse benaming voor cellulitis dacht ik, en, jouw omstreden misvatting ten spijt, de sinaasappelhuid wordt eigenlijk altijd cellulitis genoemd naar mijn weten, dus de kans dat je t er zo uit krijgt is miniem
![]() [edit] nog even ontopic een nuttige post schrijven ![]() Sporten kan denk ik geen kwaad, als je aangeeft bij het fitnesscentrum wat je precies wil doen, en dat je niet wil afvallen, dan passen ze daar je doe-schema daarop aan misschien wordt je door de kweek van spierweefsel wel zwaarder, en sowieso is een beetje spiermassa nooit overbodig
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) Laatst aangepast door 0Vera : 11 July 2003 om 11:17 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Lid
|
maar iedereen die weet wel waar t over gaat als je dit typt: Heb ik weer. Ik heb behoorlijk last van cellulitis, je weet wel, van die blubbertjes aan je benen en billen.
maarja.. we zijn beetje offtopic |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Guest
|
Thanx everyone
Dat wordt dus toch sporten. Ik heb ook zo'n verstevigende gel gekocht, dus ik hoop dat dit een beetje werkt. Wie weet, ben ik over een tijdje wel een topmodel, ahum. Het zal wel niet, maar als het allemaal maar een beetje helpt ben ik allang gelukkig.
|
|
|
|
#19 |
|
Lid
|
laat maar je ontwikkelingen horen dan
|
|
|