|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Waar kan ik zoiets in godsnaam vinden
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Geen Super Lid
|
![]()
doe-het-zelf zaak ?
![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
de bruna hiero heeft die dingen gewoon
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik bedoel geen nietapparaat hè? Echt zo'n ding dat speciaal daarvoor is.. Hebben ze dat bij de Bruna? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
uhmsz..lieverd....dat is gewoon een nietmachine alleen je trekt de bovenkant omhoog dus je klapt m uit zeg maar en dat druk je de BOVENKANT tegen de muur........
![]() of ben ik nou ghek? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
me vader heeft er een en die heeft die bij hem om het werk moetten bestellen... weet niet waar die het vandaan krijgen maar ik denk toch ook dat je in z'n boekje van een beuroasesoaires kloot moet kijken ofzo
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ow... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
gewoon ff langs gaan, ze hebben der verschillende dingen, dus misschien ook wel die nietjes die je zoekt |
|
![]() |