|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Amsterdam Original
|
![]()
..is dat dan discriminatie?
![]()
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
ja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Amsterdam Original
|
![]()
Gesprek met een vriendin(die gothic is dus..)
gothic is nix meer dan een naam denkl je nou echt dat ik op een dag heb gezegt laat ik eens gothic zijn? je bent altijd al gothic je mot alleen de moed vinde om jezelf te uite en ik voel me nu zo kankerveilig in me kleding en in me wereldje en dan zijn er opeens kankerlijers die je opeens hate alleen omdat je er anders uitziet en omdat ze hun eige beeld hebben van gothic en dan zijn er ook nog van die kankerlijers die je indegrond trappe door te zegge dat je geen echte gothic bent door hele kleine dingetejes die er nix mee te maken hebben en maaknie uit op welke manier maar elke keer word je in de grondgetrapt door iedereen zelf door je eige kankermoeder of vader die zegge dat ze je begrijpe en dasn doen ze zo Eingelijk best wel erg ![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
gothic
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
best wel erg voor haar... |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Amsterdam Original
|
![]()
Ojah, sorry voor het scheldwoord KANKER dat ze gebruikt...
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() k heb eg respect voor gothics,serieus... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
ik zag net een gothic in de mediamarkt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
weet je wat ik nou zo raar vin/
mensen praten over gothics alsof het dieren zijn ofzo.. als je bijvoorbeeld met een jongen van school ofzo heb staan praten zeggen ze: > ik heb met een jongen staan praten heb je met een meisje die gothic is staan praten zeggen ze: > ik heb met EEN GOTHIC staan praten hallo ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
tuurlijk
een gothic is toch ook een mens |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
Ik heb met een gabber zitten praten Ik heb met een bejaarde zitten praten Ik heb met een hippie zitten praten Wat is je punt?
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ik hoop trouwens voor je dat je dat van ras niet meent.. want dat zou echt niet grappig zijn... verder het princiepe daar heb je wel gelijk in hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
daar gaat het om... |
|
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]()
gothics zijn onmenselijk
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
Als ik me kleed als Gothic word ik toch gewoon terecht een Gothih genoemd. Als ik een Feyenoord shirt loopt word ik toch terecht een Feyenoorder genoemd. Ik zie totaal het probleem niet, gothic is toch geen scheldwoord of wel dan?
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
het is ok als je iemand een gothic, homo noemt als dit terecht is en zonder verder beledigende bijbedoelingen.... maar echter schijnen er mensen te zijn die zich zoo respectloos gedragen dat ze andermans keuzes niet respecteren en ze daarmee uitschelden.. opzich is gothic geen scheldwoord dat ben ik met je eens.. maar zo word het wel vaak gebruikt, uit onwetendheid misschien maar toch... Laatst aangepast door lieve colafles : 23 June 2003 om 19:44 |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
als je gothic wordt genoemd, zal je je er ook niet veel van aantrekken, het probleem is meestal dat het niet alleen bij gothic blijft... het is meer zo iets als die lelijke gothic met die belachelijke kleding ofzow...
dat is toch hetzelfde met alto's? bedoel... als je alto wordt genoemd wordt dat niet opgevat als een belediging, maar het komt meer in de buurt van 'hey stinkalto, moet je een klap voor je bek?' dus als je je gedraagt als een alto stink je automatisch, en verdien je het om in elkaar geramd te worden?? ![]() ik ![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
Ik ken geen mensen die gothic zijn
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banned
|
![]()
snotic
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
uhm ik blijf bij het feit dat gotic`s gewoon mense zijn, die denke geen meelopers te zijn, als ze andere kleding drage dan de gemiddelde mens. terwijl ze zich zelf daardoor in een groep plaatse door in het zwart te kleden, het heeft ook met depresiefiteit te maken, zwart is een donkere kleur/donkere tijden
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
Vanmiddag op school liep er weer zo'n kankergothic tegen me aan
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
laatst zag ik in de stad 2 gotic`s aan een vrouw vrage of ze mischien 50 cent had
ik weet niet waarvoor. |
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |