|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
als je veel geld zou winnen....
![]() en als je gewoon zou verdienen zit er verschil in ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Make A Wish foundation
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
stichting aap
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() maar ik ga eerder richting artsen zonder grenzen... |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
als ik et zelf zou verdienen zou ik het niet zomaar weggeven. Ben sowieso geen goeiedoelenfan, ik geef et liever aan vrienden die het hard nodig hebben, of aan mensen die ik ken die een bepaald doel hebben (is ook een goed doel, heb bijvoorbeeld vrienden die een school bouwen in Afrika). Dat vind ik persoonlijk en dus leuker
![]() als ik ECHT veel geld zou winnen zou ik wel een groot goed doel zoeken maar geen idee welk. op zich vind ik een kind uit een arm land adopteren (foster parents plan) wel heel goed alleen dat bleek corrupt ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nerd
|
![]()
een goed doel? aan mijn bankrekening
![]() misschien Greenpeace ![]()
![]() |
#8 |
Amsterdam Original
|
![]()
WNF
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
wnf besteed 25% van het binnengekomen donorgeld (wat dus bedoelt is voor puur het redden van dieren of natuur ) voor eigen administratie..
ik denk aan warchild.. of aan iets met afrika... of aan de ninos stichting.. ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
denk eerder aan vrienden of dat ik met het geld zelf iets goed ga doen (school bouwen in arm land ofzo)
ik vertrouw die organisaties niet zo.. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
iedereen pikt zijn deel wel in ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Ik geef elke maand geld aan:
- Een Dier Een Vriend - Bullfight is Bullshit En ik doe vrijwilligerswerk voor Wakker Dier (= tegen de bioindustrie) |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
greenpeace of WNF of zo...
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
1. WarChild
2. Iets voor Afrika 3. Cliniclowns (schrijf je dat zo?) |
![]() |
![]() |
#17 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Ik ben zelf in Uganda geweest toen ik 12 was en heb daar veel dingen gezien waardoor ik besefte dat ik t eigenlijk maar goed heb hier..
Ik weet ook echt waar het heen gaat dan en wat er mee gebeurd omdat mijn zus ook een stichting heeft voor een dorpje in Uganda waar ik ben geweest.. Anyway, op het moment heb ik niks om uit te geven, maar mijn droom is nog steeds om in de toekomst veel op te treden voor Afrika |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
help sjois de zomer door
|
![]() |
![]() |
#20 |
jocking
|
![]()
Als ik echt veel geld zou winnen en doneren dan zou ik zeg maar ook een beetje resultaat willen zien van m'n geld. Dus dat dankzij mijn geld er ergens een school wordt gebouwd, een ziekenhuis, of iets dergelijks.
Dat geeft dan teminste echt voldoening en heb je het idee dat je geld goed besteeds is ![]() |
![]() |
![]() |