|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Ik ben op een of andere maniet altijd moe, ik eet goed, slaap goed, ga op tijd naar bed maar k ben toch altijd moe
Heb overigens ook geen Fifer(?geen idee hoe je het schrijft) misschien hebben jullie suggesties hoe da kan komen? |
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Pheiffer
en waarschijnlijk heb je een ijzertekort ofzo, ga es naar je dokter en vraag wat hij/zij ervan denkt? |
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
Dat zit er dik in heb je de laatste tijd met vreemde jonges gekust?
|
|
|
|
#4 |
|
veteraan
|
en wat is je definitie van goed eten?
slaap goed kan.. maar hoe lang slaap je?
|
|
|
#5 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
op vaste tijden naar bed gaan en opstaan en ook op vaste tijden eten dat helpt soms wel ligt der aan of je echt geen pfeiffer hebt of bloedarmoede
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
van teveel slapen word je ook moe...
|
|
|
|
#8 | |
|
Guest
|
Citaat:
erg irritant ...
|
|
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
Meer sporten helpt ook. Ik heb er ook last van gehad en sinds ik conditietraining doe, heb ik er een stuk minder last van.
Ook kan je bij een winkel als 'de Tuinen' kijken voor een fytotherapeutische capsules (met kruiden/planten). Vraag bij de kassa welke je het beste kan gebruiken. Zelf denk ik Muisdoorn, paardenkastanje of Ashwagandha, maar zij zullen het wel zeker weten. Hoop je hiermee geholpen te hebben, XXX Cellika |
|
|
|
#10 | |
|
Guest
|
Citaat:
Heb je naast vermoeidheid eigenlijk nog meer klachten?? |
|
|
|
|
#11 |
|
Lid
|
Ik heb er ook last van.. Heb zelf ook de ziekte van pfeiffer gehad en daarna ook nog een keer een variant er op, dus dubbelop.. toen ik weer helemaal beter was ben ik gewoon veel gaan sproten en minstens 8 a 9 uur slapen doordeweeks.. En je moet vooral ritme hebben! ik heb er nog wel is last van als ik bijvoorbeeld paar dagen achter elkaar om half 5 thuis kom van het uitgaan.. Dan is het zo van eigen schuld want dan heb i ker dus echt wel een paar dagen last van dat ik extra moe ben! Maar vraag is advies aan je huisarts wat die er van denkt.. En mischien toch even blod af laten nemen om te kijken of je de ziekte van pfeiffer hebt.
Veel succes
|
|
|
#12 |
|
Lid
|
ik heb dat ook vaak, maar dat komt gewoon omdat ik veel slaap nodig heb, ik moet minstens 10 uur per nacht slapen en soms is dat nog veel te weinig.
Je kunt ook proberen er niet te veel aan te denken en gewoon met alles meedoen, dan wordt het ook minder dan wanneer je de hele tijd denkt: nah, geen zin in, ik ben moe...
|
|
|
#13 | |
|
Guest
|
Citaat:
maar ok weer wat geleerd he
|
|
|