|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
.
|
![]()
Laatst realiseerde ik me hoe prettig het is om rond half 6 naar huis te fietsten
![]() ![]() het terug fietsen rond die tijd maakt me zo vrolijk omdat de straten nog verlaten zijn. Heel sporadisch zie je iemand met een auto, caravan, camper of gewoon een grote bak op het dak waar dan een tent in zit rijden. Achterin zitten dan de kinderen van een leeftijd van 4 - 16 jaar lekker te slapen op elkaars schouders ![]() Verder is dat wat me het vrolijkst maakt, dat alle vogels op dat moment wakker zijn! dan denk ik, was ik maar een vogel. Het lijkt me zo prettig om lekker een rondje om de stad te vliegen! lekker voedsel zoeken en als de straten verlaten zijn stiekum de straat al hoppend over te steken! ![]() alle vogels die te voorschijn komen is gewoon geweldig ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
dat is idd een heerlijk gevoel!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
.
|
![]()
Owh shit moet het topic nog interessant maken voor anderen
![]() Wat veroorzaakt bij jou een vrolijk gevoel??? ![]()
![]() |
#4 |
jocking
|
![]()
nacht/vroege ochtend is idd heerlijk om te fietsen
![]() de rust, de stilte, het compleet tegenovergestelde van de dagelijkse sleur, heerlijk gewoon ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
mijn poesje die op het toetsenbord speeld of s'nachts mijn voeten aanvalt. een kus van me lief. een onverwachts cadeautje/telefoontje heel veel eigenlijk.. ik ben best wel snel vrolijk al door kleine dingen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Alleen dat zal niet meer mogelijk zijn door allerlei omstandigheden ![]() Of vanmiddag, we brachten ons konijn Bert naar z'n kuuroord (knaagdierencentrum) en die man had 5 honden, allemaal uit het asiel ![]() Of zelfs de kleinste, onbewuste woordjes van de mensen kan me al een vrolijk gevoel geven * zucht * ![]() En chocola natuurlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ik word vrolijk van jouw post
![]() maarre ik word meestal vrolijk van muziek, leuke herinerringen, of hans teeuwen ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ik haat het, als ik terugfiets naar huis van het uitgaan en het is een uur of 5 en die vre-se-lijk-e vogels beginnen te fluiten!
Helemaal moe lig ik dan in mijn bed, met een kussen op mijn hoofd om niet de vlagen van licht te zien, en wat hoor je zelf door je kussen heen?? Vogeltjes! Geen haar op mijn hoofd die vrolijk word van die beestjes, mijn nachtrust is me heilig! Waar ik wel vrolijk van word? Mooi liedje, een leuk gesprek met iemand, gewoon als ik lekker in mijn vel zit! ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nerd
|
![]()
ik weet t niet, ik word tegenwoordig van weinig dingen vrolijk
![]() |
#10 | |
jocking
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Ik word extreem vrolijk van bepaalde mensen.
Van kinderen die vrolijk spelen. Van bepaalde muziek op sommige momenten. Van een kaartje van een brief. Van een mooi gedicht van een leuk idee (taize ![]() Ik ben eigenlijk sowieso wel snel vrolijk. Maar daarbij komt ook dat ik net zo snel me helemaal kut kan voelen ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Een heerlijk gevoel geeft mij... op een warme zomernacht als de sterren fel in de hemel schijnen samen met iemand die je dierbaar is lekker ergens liggen en eindeloos over dingen praten.
|
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
Vind ht op zaterdag om half 6 sochtends naar me werk te fietsen helemaal niks eig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
.
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ontopic: ik word helemaal blij van..nou ja van vanalles, zoals de ontdekking dat je zoveeeel sterren kunt zien, dan kan ik rustig n halfuur met mn hoofd omhoog en mn mond wijdopen blijven staan. of 2 vlindertjes die met elkaar stoeien, of n omhelzing van iemand waar ik van hou of n goed gesprek offe..als ik er open voorsta, dus niet echt met andere dingen bezig ben die aandacht vragen kan ik van n heleboel dingen vrolijk worden, net zo als dat ik heel snel verdrietig kan worden. Laatst aangepast door eneri : 11 July 2003 om 14:09 |
|
![]() |