Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 July 2003, 23:59   #1
joeyB
Ere lid

joeyB's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar joeyB
Standaard Perfect Mega groot verslag van de Arnhemmers op het strand scheveningen

forza_vitesse, joy_RFJK en ik zijn op woensdag 16 juni naar scheveningen geweest. Dit was natuurlijk zoals je kon verwachten met ons weer een heel circus ( ff in joy's woorden blijven)

Het begon allemaal smorgens vroeg toen joey had belooft vroeg op te staan, maarja die had zich weer verslapen en was net klaar met douchen toen forza aanbelde. En forza moest even binnen zitten bij joey dan maar. Joey snel zijn spullen pakken en vertrekken, want we hadden afgesproken met joy op het station om kwart voor 10 ofzo iets. en nog steeds hadden forza en ik bijna niets gegeten door al het gehaast.

Op het station aangekomen zagen we joy maar niet. Wij balen en denken waar blijft hij nouw want de trein wilde we heeel graag om kwart over 10 halen. We dachten dat hij zich gewoon verslapen had en dat we hadden voorgenomen dat hij pech had als hij er niet was. Maar opeens kwam ie ergens opgedoken weet nu nog niet precies maarja we konden gaan dus het was goed.

We namen de trein van kwart over 10 dus en die ging in één keer naar Den haag centraal. Aangekomen in de trein zaten we al een beetje te kutten. We hadden met joy afgesproken niet te irritant te doen, en dat lukte aardig. We zaten lekker rustig met ze 3en boven in en later kwamen 2 van die meisjes naar boven. Waar we even mee te zaten te kloten. Maar die waren lelijk dus al snel was onze interrese weer weg. Beetje bier drinken lekker op een nuchtere maag joh en lekker dat lauwe bier heerlijk :yes . Forza had uiteraard het bier weer als eerst op, die gozer kan zuipe... Phuuu (phuu was het woordje van de dag (van joy). Later kwamen er weer 2 meisjes voor joy zitten die we ook nog later tegen kwamen. Hoor je zo meer over..

Na 1,5 uur in de trein zitten wat heel snel ging door ons gelul, kwamen we aan in Den Haag. Eerst ff wat eten kopen in een supermarkt, wat gewoon een soort tankstation was. Alles super duur enzo., maarja je had honger dus je moest. Ff wat drank gehaald nog enzo en wat water.
Ok maar goed toen de tram pakken superdruk en stonden wat mensen. Toen kreeg forza opeens sjans met een oude vrouw. Het was iets met lekker doorrammen ofzo. Die forza weer he met zijn uitstekende taalgebruik weer he? (edit: et was doorknalle!! )

Maar na de tram zijn uitgekomen wat ook lache was. Kwamen we eindelijk aan op onze bestemming. Erg lache was dit we gingen dus een goeie plek zoeken met de juiste b ondergrond en mensen om ons heen . En die vonden we natuurlijk bij 3 van die meisjes. namen zijn weer ff onschoten ene Mara ofzo. Ff beetje mee zitten praten. Maar bleken toch weer niks te zijn. Behalve ééntje (links op de collage). Maar dit kwam ook mede omdat joy in het water liep en opeens naar hun kijken zei: "aaaaaaaaaaaaaaaaaah lekker eej". En toen zei forza dat zeg je toch niet joh joy, maar joy bedoelde serieus het water…

Tja later ging joy zwemmen met ons, maar hij bleef in het water nadat hij een half uur weg bleef zaten forza en ik telkens geintjes te maken over dat hij verdronken zou zijn. En op den duur dachten we dat echt. Want hij had immers al wat biertjes op. Later kwam hij terug met 2 meisjes

Waar hij hieronder over wat gaat vertellen dus ik kap ff af en kom later weer terug. hij kan immers er meer oververtellen, waren immers echt de juiste de meisjes voor hem. Waren niet onaardig maar niet echt mijn types. Wel van forza en joy natuurlijk daarom zegt joy hier onder wat.

JoY aan het woord hierro! Jah dat waren zeker lekkere wijven . 16 jaar Kim en Gaby (zo schrijf je t jah).. kon er nog net mee door qua leeftijd en ze kwamen uit Zoetermeer. Ik was dus aan het zwemmen en oppeens kwamen die 2 dames op me afgelopen. bleken dat die wijve te zijn die tegenover me zaten in de trein. Phuu. Lekker bruin waren ze, lekker aan de strakke kant , leuke koppies , geile bikini enzo en na een bietje zwemmen en ouwehoere liet ik onze plek beetje zien... dus we hebben voor de rest van de dag de hele tijd met die lekkere meiden doorgebracht. We mochten ze zelfs insmeren!! jah jah!!! 2 meiden, en Joey mocht kijken sorry joey haha.. nee dat was wel leuk.. rond een uurtje of 5 gingen de dames naar huis , want ze hadde mams beloofd op tijd thuis te zijn voor t eten .. wij wouden nog wel blijve, maar ginge uiteraard nog een stukkie meelopen met Kim en Gaby...

en nu mag Forza nog een beetje lullen...

]
yeahh nu mag ik! Nouu Kerlllllllllllllllllllll PUHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hehe nee maar die meisjes ware zeker geslaagd (Y) aardige meisjes alleen beetje blij, ze vonde alles geil enzo, of was je aan het zwemme met ze, zeg je: eej kwal achter je, ginge ze helemaal krijse enzo, en na 10x keer nog krijsen, dus hele tijd zegge, was wel leukk ja op een gegeven moment vroege ze of we bleve ete bij hun, maarja schiet niet op, ff geregeld dat gaby morge belt, en joy heeft msn van kim, maarja schiet niet opp, zoetemeer wone ze, tering end weg. Ja nou en toen zijn wij dus maar es ff naar een terrasje gegaan, lekker biertje gedronke, poffertjes bitterballen, toen zagen joey en ik zo een speelhal in die hal daar, dus ginge wij daar ff rondlopen,maarja joy voelde zich volges mij te oud, want hij was voor de ingang blijfe wachte,. Zijn we in zo een simualatie ding geweest, was wel lache, joy hele tijd wachte…vond ie niet erg he. Toen zijn we richting de tram gegaan, maarja geen strippe meer dus zwart gereden, joy af en toe beetje bang gemaakt dat ze ginge controleren, hehe. Nou toen in de trein, joey en ik krege weer energie, hebbe we heel veel lope lulle enzo,. Joy werd er beetje gek van, maarja je kent joy, zware dag gehad, wordt ie altijd beetje moe enzo. Zo een man tegenover ons kon er ook wel om lache.

joey weer

ja was zeker een geslaagde dag. Die meisjes zien we dus ook nooit meer dat weet ik nu al veel te ver. Maar het was allemaal super cool enzo. Al die emoticons waar ik altijd een hekel aan heb heeft joy gedaan dus tja ok.

Voor de rest moet joy ook niet doen of ik er maar bij zat ik zat ook de heletijd de ouwehoeren met die lui alleen tja zoals ik al vertelde niet echt mijn mensen.

Ok dit was het verslag, lekker groot weer!!

Laatst aangepast door joeyB : 17 July 2003 om 00:14
joeyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 00:04   #2
JoY_RFJK
Guest

Standaard

hahaha prachtig...
ik verwacht MINIMAAL 30 reply's mensen!!

oja enne..

NIET ZEIKEN OVER DE KWALITEIT VAN DE FOTO'S!

die linkse meid is van het begin.. 1 van de 3 dames waar we de hele dag bij lagen..
En rechts die 2 meide uit Zoetermeer.. links Kim, rechts gaby

Laatst aangepast door JoY_RFJK : 17 July 2003 om 00:06
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 00:08   #3
Arie-Kanarie
Guest

Standaard

Dit is me wel een verslag zeg!
alleen flikker op met die foto's van jullie, daar kopen we toch niks voor man
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 00:09   #4
joeyB
Ere lid

joeyB's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
Dit is me wel een verslag zeg!
alleen flikker op met die foto's van jullie, daar kopen we toch niks voor man
ja sorry dit was zo oude camera die we wel konden mee nemen

maarja hehehe beetje slecht
Oud 17 July 2003, 00:10   #5
Arie-Kanarie
Guest

Standaard

Ik bedoel, wat heb ik aan dat hoofd van jullie

ggggggggggggaby willen we
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 00:17   #6
Irene!!!!
Guest

Standaard

kerl.. wat een verhaal
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 00:20   #7
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik heb dat hele verhaal nie gelezen man, alleen die foto rechtsonder?! bekeken. PHUU Ik stel voor dat ie dichtgaat bij reply 29
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 00:22   #8
Irene!!!!
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik heb dat hele verhaal nie gelezen man, alleen die foto rechtsonder?! bekeken. PHUU Ik stel voor dat ie dichtgaat bij reply 29
your wish is my command
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 01:09   #9
Bobba.
Guest

Standaard

Kerl, dis wel een goed idee jah. Gaak binnekort (als het nog ooit mooi weer word) ook nog s doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 08:57   #10
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
Ik bedoel, wat heb ik aan dat hoofd van jullie

ggggggggggggaby willen we

:respect:
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 09:40   #11
The Phit
Guest

Standaard

Als ik joey was zou ik t geen ruck aangevonden hebben.... alleen maar kijken.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 09:43   #12
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
Als ik joey was zou ik t geen ruck aangevonden hebben.... alleen maar kijken.

zo is het niettt, kijk we hebbe 5 minuutjes op de handoeke gelegen, en ff die meisjes ingesmeerd, verder hebbe we hele dag gewoon lope klote, joey net zo hard en zelfs meer. alleen hij vond die meisjes niks, dus dan heeft het weinig zin he.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 09:46   #13
The Phit
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Vites
alleen hij vond die meisjes niks, dus dan heeft het weinig zin he.
zo op t eerste gezicht is dat rechter grietje niet nix :respect: dus snap ik m niet
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 09:46   #14
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
zo op t eerste gezicht is dat rechter grietje niet nix :respect: dus snap ik m niet
is ze ook niet dat is gaby

maar half bloedje, en joey wilt nederlandse meisjes
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 09:49   #15
The Phit
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Vites
maar half bloedje, en joey wilt nederlandse meisjes
Geef ik m ook wel weer gelijk in.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 12:50   #16
joeyB
Ere lid

joeyB's Avatar

Standaard

Citaat:
Geef ik m ook wel weer gelijk in.
juist
Oud 17 July 2003, 12:53   #17
Bobba.
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by joeyB

juist
Lizz
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 13:29   #18
dupke
Guest

Standaard

nou nou dat lijkt wel een spreekbeurt...

maaruh de hoofdzaak is dat jullie het leuk hebben gehad met of zonder meisjes
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 16:41   #19
joeyB
Ere lid

joeyB's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by dupke
nou nou dat lijkt wel een spreekbeurt...

maaruh de hoofdzaak is dat jullie het leuk hebben gehad met of zonder meisjes

jaaaaaaaaah ( ff om topic omhoog te houden)

want dit verslag was veel werk
Oud 17 July 2003, 16:44   #20
dupke
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by joeyB

jaaaaaaaaah ( ff om topic omhoog te houden)

want dit verslag was veel werk
je krijgt een 7.5 jongen!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels