Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 October 2002, 18:17   #1
Ryzer
Guest

Standaard Ouders zagen!

Krijgde daar ook het schijt van?
Ik ben nu 15 en mijn vriendin 14 en ons ouders zage den hele tijd over da we te jong zijn om een relatie te hebbe...
en blablabla en zaag zaag zaag...
en ge moet nie met een zuigvlek thuiskome da is al heel veel... en blablabla en ge zijt nog te jong om te kusse... blablabla

Vinde ook nie da zei gewoon te ouderwets zijn om te begrijpe wa het is om een tiener te zijn van deze tijd?
En da ze ons nie kunne verbiede van te kusse en andere dinge te doen?

Oud 6 October 2002, 18:19   #2
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

niet naar ouderwetse ouders luisteren
Oud 6 October 2002, 18:19   #3
Ryzers_GF
Guest

Standaard

ik weet het, ikke vandaag me Zuigvlek
amai, Jeez, als Bro's vriendin ni bij ons thuis was zag ik waarschijnlijk blauw!

Oud 6 October 2002, 18:21   #4
Ryzer
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Ryzers_GF
ik weet het, ikke vandaag me Zuigvlek
amai, Jeez, als Bro's vriendin ni bij ons thuis was zag ik waarschijnlijk blauw!
ja en da allemaal voor een stom zuigvlek en da we een beke laat trug ware...

Oud 6 October 2002, 18:24   #5
Wesley-
Guest

Standaard

Ik herken dit heel goed.
Alleen is het bij ons wel wat anders, mijn vriendin is 16, en ik ben zelf 19.
van haar ouders mag ze geen vriendje hebben, omdat ze te 'jong' is, en ze zich alleen maar bezig mag houden met school.
Ze krijg ook amper de vrijheid om wat te doen.
Maar snapper de ouders nou zelf niet dat je het niet kan helpen om verlieft te worden, haar ouders dwingen haar er toe om tegen hun te liegen. ouders moeten beter weten ...

Oud 6 October 2002, 18:27   #6
Ryzer
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Wesley-
Ik herken dit heel goed.
Alleen is het bij ons wel wat anders, mijn vriendin is 16, en ik ben zelf 19.
van haar ouders mag ze geen vriendje hebben, omdat ze te 'jong' is, en ze zich alleen maar bezig mag houden met school.
Ze krijg ook amper de vrijheid om wat te doen.
Maar snapper de ouders nou zelf niet dat je het niet kan helpen om verlieft te worden, haar ouders dwingen haar er toe om tegen hun te liegen. ouders moeten beter weten ...
inderdaad en ze hebben niet te zeggen wat wij mogen doen en niet doen!
Als ik nu morgen met mijn vriendin naar bed wil gaan en zij wilt da ook DAN DOEN WIJ DA! BASTA!
Het wordt tijd da we hier iet aan doen! Ouders moeten maar leren begrijpen dat het er heel anders aan toe gaat op de dag van vandaag!

Laatst aangepast door Ryzer : 6 October 2002 om 18:32

Oud 6 October 2002, 18:29   #7
Plankje
Guest

Standaard

ehm kun je niet een keer fatsoenlijk abn typen want hier vat ik echt niets van...

Oud 6 October 2002, 18:36   #8
Karma-Killer
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by RickClan
ehm kun je niet een keer fatsoenlijk abn typen want hier vat ik echt niets van...

Oud 6 October 2002, 18:50   #9
sunna
Guest

Thumbs down

ik vind da ook klote zunne ik moet het van 4 mense hore,2koppels, hoe erg hun ouders wel zijn :r ik denk da ze allemaal zou zijn toen ik vree heb ik gewoon nix gezegd das het simpelste mja dus e beeke raad aan alle mense die tege mij hun probleme uitlegge, trek u nix aan van die klote ouders mijn ouders zijn ook zo erg,ge kunt er nix aan doen en doe gewoon waar ge goesting in hebt (tip betaal ze een reis naar een ver land voor 14 dagen dan kunt ge 2 weke same zijn met u lief) so euh tjah nog veel geluk et u oudersw en u lief he allemaal
lotz of kizz and greetz

sunna

Oud 6 October 2002, 18:51   #10
Ryzer
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by sunna
ik vind da ook klote zunne ik moet het van 4 mense hore,2koppels, hoe erg hun ouders wel zijn :r ik denk da ze allemaal zou zijn toen ik vree heb ik gewoon nix gezegd das het simpelste mja dus e beeke raad aan alle mense die tege mij hun probleme uitlegge, trek u nix aan van die klote ouders mijn ouders zijn ook zo erg,ge kunt er nix aan doen en doe gewoon waar ge goesting in hebt (tip betaal ze een reis naar een ver land voor 14 dagen dan kunt ge 2 weke same zijn met u lief) so euh tjah nog veel geluk et u oudersw en u lief he allemaal
lotz of kizz and greetz

sunna

Merci... ma die reis kunne ze vergete

Oud 6 October 2002, 18:56   #11
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Mjah ik weet nog wel toen ik 14 was..me eerste vriendje was een ongeloofelijke player (maar jah je bent jong en je wilt wat...)..ze zei van: da's geen jongen voor jou.

Meer zei ze nie en me ouders laten me maar lekker aanmodderen..als ik aan me ma vraagt van wat vind je van die en die, geeft ze gewoon haar mening maar ze gaat niet zeggen van: Je moet het uitmaken ofzo
Oud 6 October 2002, 20:13   #12
Wesley-
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Ryzer

inderdaad en ze hebben niet te zeggen wat wij mogen doen en niet doen!
Als ik nu morgen met mijn vriendin naar bed wil gaan en zij wilt da ook DAN DOEN WIJ DA! BASTA!
Het wordt tijd da we hier iet aan doen! Ouders moeten maar leren begrijpen dat het er heel anders aan toe gaat op de dag van vandaag!
Ze hebben gelijk, in hun ogen.
Ze hebben het beste voor hun kind, wat logisch is.. ze doen het alleen niet op de juiste manier. Ze kunne hun kind niet opsluiten, en zeggen wat ze wel en niet mag doen. Dat kan gewoon niet, je werkt je eigen kind het harnas in.. zo jammer dat sommige ouders dat niet zien..

Oud 7 October 2002, 11:51   #13
Ryzer
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Wesley-

Ze hebben gelijk, in hun ogen.
Ze hebben het beste voor hun kind, wat logisch is.. ze doen het alleen niet op de juiste manier. Ze kunne hun kind niet opsluiten, en zeggen wat ze wel en niet mag doen. Dat kan gewoon niet, je werkt je eigen kind het harnas in.. zo jammer dat sommige ouders dat niet zien..
SOMMIGE???!!!???
zo goed als allemaal ja!

Oud 7 October 2002, 13:44   #14
Bobba.
Guest

Standaard

Citaat:

SOMMIGE???!!!???
zo goed als allemaal ja!
Die van mij niet hoor

Oud 7 October 2002, 18:10   #15
Karma-Killer
Guest

Standaard

Die van mij ook niet echt

Oud 7 October 2002, 19:30   #16
Ryzer
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Ruffryder
Die van mij niet hoor
ja ok maar hoe oud zijn jullie? Wij zijn 15 en 14...

Oud 9 October 2002, 17:43   #17
amai
Guest

Standaard

laat u ouders zagen hé, zij kunen u relatie toch nie verbreken

Oud 9 October 2002, 20:29   #18
Denden 100 piek
Guest

Standaard

Parents,can't live with them,can't live without them!

Oud 10 October 2002, 15:02   #19
konus
Guest

Citaat:

ja ok maar hoe oud zijn jullie? Wij zijn 15 en 14...
ik ben zeventien en mijn vriendin is veertien en haar ouders zijn gewoon dik te chil en aardig dus het is niet altijd zo er zijn ook wel ouders die het geen r**t uit maakt

Oud 10 October 2002, 19:58   #20
Ryzer
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by amai
laat u ouders zagen hé, zij kunen u relatie toch nie verbreken
.

Morge krijg ik mijn rapport, 1 buis en de rest rond de 50-60-70%
mijn ouders gaan mij verbiede nog te internetten voor een tijdje, dat is mijn enige contact met mijn lief, ze woont in antwerpen en ik in hasselt... Ik zie haar normaal elk weekend... ze gaan me waarschijnlijk ook verbieden van ze nog te zien voor een aantal weken. Contact gaat waarschijnlijk alleen maar via SMS zijn en da is zeer slecht voor onze relatie (en voor mijne portemonnee)

Oud 10 October 2002, 21:09   #21
Brendovic
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by RickClan
idd sjees dit is ook geen belgisch heb ik ut idee

Oud 11 October 2002, 15:49   #22
Dj_Oxido
Guest

Standaard

Je ouders proberen meestal te beslissen wat goed voor je is. Ze willen je beschermen enzo... maarja dat gaat dus niet altijd op rolletjes. Je moet ze duidelijk maken dat jij niet bent zoals zij op die leeftijd!, misschien zien ze dan in dat wat ze doen toch niet zo slim is...

Oud 12 October 2002, 18:30   #23
Ryzer
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken
gvd bij mij hetzelfde en ik ben danwel als dik 16 gelukkig zijn haar ouders niet zo maar ik vind het toch wel stom
ja ik heb uw post gezien op het forum... hier is da dus ook!
Er is zelfs een tijd geweest dat ze me woude verbieden van haar meer als 1 keer per maand te zien (omdat ze in antwerpen woont en ik in hasselt, dat is dus elke week een uur rijde met de trein) Maar na veel ruzie (en tranen van mij) hebbe ze dan toch gezegt dat ik om de 2 weke mocht gaan, en de ander weke zij mocht komen.
Nu zie ik ze elk weekend Zoals vandaag! Twas fijn

Oud 12 October 2002, 20:54   #24
meiske
Guest

Standaard

int begin toen ik vertelde dak geen maagd meer was zeikten ze veel nu kan het geen reed meer schelen wat ik doe.

als ze eens wisten wat ik op seksgebeid heb gedaan dan zijn de aardappels pas echt gaar!

Oud 13 October 2002, 10:24   #25
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by meiske
int begin toen ik vertelde dak geen maagd meer was zeikten ze veel nu kan het geen reed meer schelen wat ik doe.

als ze eens wisten wat ik op seksgebeid heb gedaan dan zijn de aardappels pas echt gaar!

niet teveel loslaten hier op het forum, dat maakt mensen nieuwsgierig ;P
Oud 13 October 2002, 11:46   #26
Linnea
athanatos

Linnea's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

ouders doen heel vaak moeilijk. ze hebben gewoon ut beste met e voor... als jij eens wist wat een gezeik ik allemaal op me kop heb gehad.. ik bedoel,.. da's egt nog wel tikkie erger, maar je moet gewoon doorgaan met je relatie, en laten zien dat het goed voor je is, dat is de enige manier om ze een beetje tot bedaren te maken,...egt waar!

missed me?
Linnea is offline  
Oud 14 October 2002, 15:43   #27
Chesta
Guest

Standaard

Ik heb daar gelukkig geen last van. Als mijn ouders mijn vriendje niet leuk vinden dan prijzen ze um het graf in...

Oud 14 October 2002, 18:58   #28
sabien4
Guest

Standaard

Je ouders hebben het er waarschijnlijk moelijk om te zien dat je volwassen aan het worden bent. Toen ik mijn eerste vriendje kreeg was ik 13 en mijn vader had er heel veel moeite mee. Omdat ik toch altijd zijn kleine meid was(nu heeft tie er nog moeite mee). Mijn moeder zegt altijd wat ze van een jonen vind en of het goed zal gaan. Meestal heeft ze gelijk maar ze heeft iets van zoek het verder maar uit, als jij maar gelukkig bent. Je moet maar zo denken ze hebben moeite met je los te laten. Bedoel er is nu toch iemand anders die heen zoon of dochter lief heeft. Het gaat echt wel over.

Oud 14 October 2002, 19:03   #29
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Chesta
Ik heb daar gelukkig geen last van. Als mijn ouders mijn vriendje niet leuk vinden dan prijzen ze um het graf in...
jeetje
Oud 14 October 2002, 19:13   #30
Ryzer
Guest

Standaard

Citaat:
maar je moet gewoon doorgaan met je relatie
Tuurlijk
Denkt ge da ik haar ga dumpen omdat mijn ouders ambetant doen? hehe, nee hoor... ze is van mij

Oud 15 October 2002, 18:15   #31
Linnea
athanatos

Linnea's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Citaat:

Tuurlijk
Denkt ge da ik haar ga dumpen omdat mijn ouders ambetant doen? hehe, nee hoor... ze is van mij
nee, maar met doorgaan is dat je niet moet laten merken wat hun opmerkingen doen..
En het kan op zich met moeilijke ouders heel erg moelijk zijn om door te gaan met je relatie. Ut fuckt het echt wel up!

missed me?
Linnea is offline  
Oud 15 October 2002, 18:28   #32
TheGroovMaster
Über Mensch

TheGroovMaster's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

mijn ouders zijn super relaxed, beginnen alleen te zeiken als iemand jonger dan 18 is omdat ze dan minder jarig is en bla bla.... het rechtssysteem, snappie. verder alles supe rhiero
TheGroovMaster is offline  
Oud 15 October 2002, 18:47   #33
sabien4
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by TheGroovMaster
mijn ouders zijn super relaxed, beginnen alleen te zeiken als iemand jonger dan 18 is omdat ze dan minder jarig is en bla bla.... het rechtssysteem, snappie. verder alles supe rhiero

Ik weet niet hoe oud dat jij bent. Maar een meisje van 16 mag officeel sex hebben dus dat is al 1 ding wat je ouder mis hebben. Ik heb een hele goede vriend van 25 en als die een meid onder de 18 heeft begin ik ook te zeiken mar denk bbij mezelf jue komt er vanzelf wel achter.

Oud 15 October 2002, 19:08   #34
Ryzer
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by sabien4

Ik weet niet hoe oud dat jij bent. Maar een meisje van 16 mag officeel sex hebben dus dat is al 1 ding wat je ouder mis hebben. Ik heb een hele goede vriend van 25 en als die een meid onder de 18 heeft begin ik ook te zeiken mar denk bbij mezelf jue komt er vanzelf wel achter.

huh? is onder de 16 dan nie legaal ofzo ?

Oud 15 October 2002, 22:16   #35
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:

huh? is onder de 16 dan nie legaal ofzo ?
nope, ben je zelfs strafbaar voor onder de wet

(maar volgens mij geldt er wel een regeling, dat als beide toeziende voogden toestemming geven voor een bepaalde relatie het weer wel toegestaan is... )

jup..thats life
Oud 15 October 2002, 22:53   #36
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

ja zo hebben alle tieners die jonger zijn dan 16 en t al met elkaar hebben gedaan echt de wet overtreden alsof iemand daar naar luistert

maar uhhh....das offtopic
Oud 16 October 2002, 06:54   #37
Timmekeuh
Guest

Standaard Tjah...

Andere kinderen zijn daar sneller mee bezig he.Het hangt een beetje van de persoon zelf af.Maar je hebt gelijk de ouders zagen hard.

Oud 16 October 2002, 15:29   #38
Ryzer
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r

nope, ben je zelfs strafbaar voor onder de wet

(maar volgens mij geldt er wel een regeling, dat als beide toeziende voogden toestemming geven voor een bepaalde relatie het weer wel toegestaan is... )

jup..thats life

how: bedoelde nu da het illegaal is om sex te hebbe als ge onder de 16 zijt,
of alleen maar als een meerderjarige sex heeft met iemand die nog geen 16 is?

Oud 16 October 2002, 21:44   #39
amai
Guest

Standaard

kende geen kameraden me internet, ga er dan bij hun op

Oud 19 October 2002, 19:08   #40
Ryzer
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by amai
kende geen kameraden me internet, ga er dan bij hun op

neeje kmag ook nie weg

Oud 18 July 2003, 17:47   #41
blue_raven
Guest

Standaard

ik ben 16 en kijk mor naar mij, das uk een probleem, ik mag nauwelijks of nie weg en mn ouders proberen me gewoon weg te houden van mn vriend, op die manier zie ik hem enkel op school
yeah parents

Oud 18 July 2003, 18:30   #42
Jennifer1203
Guest

Standaard Re: Ouders zagen!

Citaat:
Krijgde daar ook het schijt van?
Ik ben nu 15 en mijn vriendin 14 en ons ouders zage den hele tijd over da we te jong zijn om een relatie te hebbe...
en blablabla en zaag zaag zaag...
en ge moet nie met een zuigvlek thuiskome da is al heel veel... en blablabla en ge zijt nog te jong om te kusse... blablabla

Vinde ook nie da zei gewoon te ouderwets zijn om te begrijpe wa het is om een tiener te zijn van deze tijd?
En da ze ons nie kunne verbiede van te kusse en andere dinge te doen?
tja sommige ouders zou nou zo emaal misschien dat ze je in bescherming willen nemen en je nog niet echt aan de buitenwereld willen overlaten
mensen die zegmaar zulke ouders hebben zullen er later wel rekening mee houden als ze kinderen hebben
dat ze dan de meeste dingen wel toelaten die zij niet mochten ervaren/waar veel gezeik over was
want hun zijn op latere leeftijd begonnen (meesten)en horen wel allemaal verhalen dat het gewoon nog niet goed is voor je kinderen
maar ja
ouders..

Oud 18 July 2003, 18:54   #43
raxhel
Guest

Standaard

pfff mijn ouders hadden me allang al het ziekenhuis bed in geslagen man.

Oud 18 July 2003, 19:58   #44
Riddler
Lid

Riddler's Avatar

Standaard

ben 18 en mijn viendin is 16 en mijn moeder zeurt soms nog weles . dat blijf je gewoon houden
Riddler is offline  
Oud 19 July 2003, 00:25   #45
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

oud topic
Gesloten onderwerp

Berichting Regels