|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Well ik weet dage der aan dood kunt gaan ma verdomd nie precies hoe dage et kunt krijge, klink mss dom ma ik weet het echt niet.
Kan je dat gewoon krijgen door zonder condoom te vrijen of alleen waneer je het met verschillende mensen doet ? Kan je het ook krijgen als je voor de eerste keer sex hebt of is dat pas later ? Sjeeses ik ben wss echt achterlijk ma ik moet het echt zeker en duidelijk weten, alleen serieuze en makkelijk te begrijpen antwoorden aub |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik stel jou voor om naar www.ilse.nl te gaan. Typ daar in: 'Aids' Ik ben geen dokter.., niemand kan jou hier goede voorlichting voor geven. Hopelijk de artikelen/info. op internet wel. (gebaseerd op boeken etc.) Offtopic Ik lees: Een stuk tekst, 3 alinea's: Alinea 1; ? Het valt gewoon nauwelijks te lezen Alinea 2; Ah, normaal taalgebruik.. ![]() Alinea 3; ? begint hij weer.. Laatst aangepast door Eelcotje : 12 October 2003 om 22:28 |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Je kunt het krijgen door contact met sperma en/of bloed van iemand die met het hiv-virus besmet is. Dan raak je eerst besmet met het hiv-virus en later KUN je er aids van krijgen maar dat gebeurt niet altijd omdat er ook goede medicijnen voor zijn: aidsremmers.. En als je aids hebt dan word het beschermingsmechanisme van je lichaam afgebroken en krijg je alles wat er in de lucht hangt zeg maar en je lichaam kan zich niet meer herstellen zoals nu bv na een verkoudheid.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Mensen die HIV hebben hoeven dus zelf geen aids te krijgen maar kunnen er wel voor zorgen dat anderen aids krijgen... |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |