Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 August 2003, 17:27   #1
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Cool Lloret was SUPERRRRR

Jah, echt een topweek gehad Begon met supergezellige busreis enzo, hadden mooi appartement, en meteen eerste avond flink stappen (ik kwam voor 2 euro binnen dankzij ambertje ), en de 2e avond naar DJ Isaac en Lady Dana in Colossos. Was echt GEWELDIG!! Alleen erg warm, en door de airco ben ik de rest van de week verkouden geweest, maar dat boeide niet zoveel. Donderdag op paardensafarie geweest, en ik had uitgerekend het meest debiele paard van allemaal. Hij wilde steeds vooraan lopen, maar ook eten. Wat als gevolg had dat hij steeds ging eten, en daarna in galop iedereen weer inhaalde. Veel te besturen viel er niet aan die knol. Ook beet hij steeds naar andere paarden Daarna wijn proeven en sterke drankjes, best gaaf Vrijdag naar Barça geweest, en maandag naar Beach-party, waar ik zowat de hele dag op de banaan heb gezeten. Verder elke dag zwembadje/strandje/uitgaan Zeeeer veel mooie dames in Lloret. Enig minpuntje was dat één van onze groepsleden buiten de groep viel om diverse redenen. Hoogtepuntje was toen heel Heerlen op de blokken stond te stampen Ook het neefje van Queenie was in Lloret, die we toen hij in coma lag helemaal toegetakeld hebben met scheerschuim, zonnebrand, tandpasta enz. Ook kregen we 2 waarschuwingen wegens verstorind van de openbare orde. Ook een beetje jammer, maar tegelijk belachelijk. Tevens waren er verkleedpartijen waarbij meidenkleren aangetrokken werden enzo, hehe. Foto's volgen later

FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 17:40   #2
The Phit
Guest

Standaard

je hebt je dus als een echte loco prima gedragen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 17:42   #3
Queenie
Guest

Standaard Re: Lloret was SUPERRRRR

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ook het neefje van Queenie was in Lloret, die we toen hij in coma lag helemaal toegetakeld hebben met scheerschuim, zonnebrand, tandpasta enz. Ook kregen we 2 waarschuwingen wegens verstorind van de openbare orde. Ook een beetje jammer, maar tegelijk belachelijk. Tevens waren er verkleedpartijen waarbij meidenkleren aangetrokken werden enzo, hehe. Foto's volgen later

w00t. waar ken je mn lieve grote neefje nu weer van????? Je mag mijn neefje niet pesten hijz lief
[EDIT]
BERT JE LIEGT
DiC ...Jaja, mana has come back to me roots...En nu zet k het eens een keer door hehe--->ben eten, latex!!! says:
was alleen tandpasta
[:[: lekker weertje says:
dan liegt bert dus
DiC ...Jaja, mana has come back to me roots...En nu zet k het eens een keer door hehe--->ben eten, latex!!! says:
de rest durfde ze niet
bart is daarmee ondergesmeert ja
ik had alleen tandpasta
haha

Laatst aangepast door Queenie : 6 August 2003 om 17:57
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 18:01   #4
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

hmz heb wel van meer mensen gelezen dat ze verkouden zijn geworden door de airco. goed geregeld dan daar
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 18:08   #5
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard Re: Re: Lloret was SUPERRRRR

Citaat:
Originally posted by Queenie
w00t. waar ken je mn lieve grote neefje nu weer van????? Je mag mijn neefje niet pesten hijz lief
[EDIT]
BERT JE LIEGT
was alleen tandpasta
[:[: lekker weertje says:
dan liegt bert dus
de rest durfde ze niet
bart is daarmee ondergesmeert ja
ik had alleen tandpasta
haha
Dat klopt, het moest die vriend van hem zijn. Foutje in het verslag, komt door de haast Kan me niet eens herinneren dat we hem ook hadden ondergesmeerd? Weet alleen dat hij een meid had versiert, uit Almere ofzo, en toen hij vertelde dat hij een vriendin had, liep ze weg. Toen hebben ik en Kay nog boven met hem zitten zuipen, en 's nachts belde hij een vriend van me op, hij zat te kijken naar de sterren ofzo? Hoe dan ook, die kerl was helemaal van de kaart
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
Oud 6 August 2003, 18:19   #6
Queenie
Guest

Standaard Re: Re: Re: Lloret was SUPERRRRR

Citaat:

Dat klopt, het moest die vriend van hem zijn. Foutje in het verslag, komt door de haast Kan me niet eens herinneren dat we hem ook hadden ondergesmeerd? Weet alleen dat hij een meid had versiert, uit Almere ofzo, en toen hij vertelde dat hij een vriendin had, liep ze weg. Toen hebben ik en Kay nog boven met hem zitten zuipen, en 's nachts belde hij een vriend van me op, hij zat te kijken naar de sterren ofzo? Hoe dan ook, die kerl was helemaal van de kaart
wat een sukkel is het ook heb ie eindelijk sjans gaat ie zeggen dat ie n vriendin heeft
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 18:21   #7
Arie-Kanarie
Guest

Standaard

Bartjuhhh
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 18:22   #8
Queenie
Guest

Standaard

oh hij is dr ook weer
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 18:23   #9
Arie-Kanarie
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Queenie
oh hij is dr ook weer

Hou je muil, ik had een topic voor je verjaardag geopend.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 18:25   #10
Queenie
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie

Hou je muil, ik had een topic voor je verjaardag geopend.
serieus? Heb ik niet gezien maar wel lief dat je aan me hebt gedacht
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 18:27   #11
Arie-Kanarie
Guest

Standaard

ja, lief he
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 18:29   #12
Queenie
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
ja, lief he
ja best wel
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 20:29   #13
psychobunny
Guest

Standaard

wtf?met een groep?
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 20:30   #14
maupstar
Guest

Standaard Re: Lloret was SUPERRRRR

Citaat:
Jah, echt een topweek gehad Begon met supergezellige busreis enzo, hadden mooi appartement, en meteen eerste avond flink stappen (ik kwam voor 2 euro binnen dankzij ambertje ), en de 2e avond naar DJ Isaac en Lady Dana in Colossos. Was echt GEWELDIG!! Alleen erg warm, en door de airco ben ik de rest van de week verkouden geweest, maar dat boeide niet zoveel. Donderdag op paardensafarie geweest, en ik had uitgerekend het meest debiele paard van allemaal. Hij wilde steeds vooraan lopen, maar ook eten. Wat als gevolg had dat hij steeds ging eten, en daarna in galop iedereen weer inhaalde. Veel te besturen viel er niet aan die knol. Ook beet hij steeds naar andere paarden Daarna wijn proeven en sterke drankjes, best gaaf Vrijdag naar Barça geweest, en maandag naar Beach-party, waar ik zowat de hele dag op de banaan heb gezeten. Verder elke dag zwembadje/strandje/uitgaan Zeeeer veel mooie dames in Lloret. Enig minpuntje was dat één van onze groepsleden buiten de groep viel om diverse redenen. Hoogtepuntje was toen heel Heerlen op de blokken stond te stampen Ook het neefje van Queenie was in Lloret, die we toen hij in coma lag helemaal toegetakeld hebben met scheerschuim, zonnebrand, tandpasta enz. Ook kregen we 2 waarschuwingen wegens verstorind van de openbare orde. Ook een beetje jammer, maar tegelijk belachelijk. Tevens waren er verkleedpartijen waarbij meidenkleren aangetrokken werden enzo, hehe. Foto's volgen later

klinkt als een geslaagde vakantie
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 20:46   #15
Helenaa
Guest

Standaard

paardensafarie? Kan jij paardrijden dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 20:55   #16
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Helenaa
paardensafarie? Kan jij paardrijden dan?
uit het verhaal blijkt va nniet

welkom terug hoor bert , het wjd-topic heeft je nodig, het bloedt een beetje dood
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 21:21   #17
xlizzx
Lid

xlizzx's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar xlizzx
Standaard

ik had je nog gesmst maar ik kreeg geen beriocht terug ik zit nou nog in spanje en heb nog 13 dagen te gaan!
Oud 6 August 2003, 21:58   #18
Karliene
Guest

Standaard

euh, het is me niet helemaal duidelijk of je nu terug bent, of dat je daar nog bent...

* voelt zich dom..
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 22:56   #19
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Karliene
euh, het is me niet helemaal duidelijk of je nu terug bent, of dat je daar nog bent...

* voelt zich dom..
In het verslag staat toch wat we allemaal gedaan hebben

@ lizz --> Heb van jou geen sms-je gehad hoor Andere keer record breken dan maar?

@ Ankje --> Ik zal dan maar eens flink gaan WJD-en dan?
Oud 6 August 2003, 23:51   #20
Raspberry
Ja?

Raspberry's Avatar

Standaard

wb
Oud 7 August 2003, 10:59   #21
JoY_RFJK
Guest

Standaard

Isaac en Dana.. goed bezig...
  Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2003, 16:49   #22
Miss_Sweetgirl
Guest

Standaard

Yooo klinkt wel koel
  Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2003, 17:09   #23
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by JoY_RFJK
Isaac en Dana.. goed bezig...
dana 30 euro..
  Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2003, 19:38   #24
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza

dana 30 euro..
Niet liegen Forza, als je je stempeltje zoals ons voor 12 uur even afhaalde na het vreten, 20 euro
Antwoord

Berichting Regels