|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Banned
|
![]()
ik zoek iets wat van
[ php] <? echo "hello world"; ?> [ /php] dit maakt 1: <? 2: 3: echo "hello world"; 4: 5: ?> mooi met tabelletje heeft iemand dat ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
mycodenameis:edman
|
![]()
op www.jacqieline.com stond geloof ik een scriptje onder 'code snippets' ofzo.
maar mijn internet doet een beetje fucked up. het duurt 5 minuten om een pagina te laden op dit moment dus ik kan niet de precieze pagina voor je posten ![]()
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ontopic: zal t niet iets zijn met replace ofzow dat je \n vervangt voor het nummertje + <br> |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banned
|
![]()
ik heb al script gevonden, werkt niet maar zit wel wat bruiksbaar in zal vanaaf ff gaan kloten zal wel de code posten als ik klaar ben
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banned
|
![]()
hele script van die site is gewoon kut, ben maar gewoon helemaal opnieuw begonnen.. dit kwam er uit na een klein uurtje phpen
![]() mooi opgebouwt in tabellen ook, code is beetje heel ranzig maarja, strx maar ff perfect maken, hier is de code PHP Code:
![]() dat is dit Code:
<style> body,td { font-family: verdana, arial, avant garde, helvetica; font-size: 13px; color: #000000; } .phphighlight { background-color: #FFFFFF; border-color: #000000; border-style: solid; border-left-width: 1px; border-right-width: 1px; border-top-width: 1px; border-bottom-width: 1px; } .phphighlightline { background-color: #d3d3d3; text-align: right; border-right-width: 0px; } .phphighlightcode { border-left-width: 0px; } </style> |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
je moet $i op 1 zetten ipv 0, omdat je begint tog niet bij 0, maar bij 1 te tellen
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banned
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |