|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
3 uurtjes naar school?
ik nie teminste niet voor gym en nederlands wel voor engels en duits enzo ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nerd
|
![]()
er waren bepaalde consequenties bij ons als je les miste maar ik weet ff nie meer welke
![]() zelf doe ik t misschien wel ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
voor 3 uurtjes wel, anders had ik elke dinsdag vrij
![]() alleen als ik 1 uurtje les heb wil ik wel thuis blijven, maar dat vind m'n ma niet goed ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ja?
|
![]()
ik wel..
tenminste bij ned. doen we geen ene fuck, en gym kan ook wel gemist worden. in dat geval lig ik dan maar met ernstige buikpijn in bed ![]() maar goed, ligt er ook aan... voor die paar uurtjes school, kun je net zo goed wel gaan.. ![]()
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik heb hier 3 uur school in de week, de rest moet ik zelfstudie in me boeken duiken enheel wat uurtjes in subgroepen presenteren.. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
jocking
|
![]()
licht eraan wat voor een uren het zijn. Maar over het algemeen ga ik wel. Zoals eelcotje hierboven zegt, ik heb maar weinig uren les, de rest zal ik toch zelf moeten indelen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Yep, woensdag en vrijdag..
Ach, het zal wel moeten he.. Beetje klote dat mijn moeder vrij is op die dagen.. Kan ik niet spijbelen.. ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ja, anders krijg ik strafstudie
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
denk het wel, ik wil mijn P halen en daarvoor moet je wel op school zijn
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
heb geen zin in de gevolgen...ga ik straks die 3 uurtjes niet mag ik alsnog 3 uurtjes nablijven..
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
vuile spijbelaar
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
ik ga wel naar school. ik hoef maar 5 minuten te fietsen. Als je 1 uur niet komt moet je 2 uur terugkomen, dus ik schiet er niks mee op.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
Ik had vandaag geen zin dus ging gewoon niet, maar ik had tot het 8e les en geen tussenuren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik had ook hele erge last van mijn enkel (ik heb de binnenkant en de buitenkant van mijn enkel zwaar verrekt) Dus dat is ook een reden waarom ik nie ben gegaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
haha nou ja, als de reistijd langer is als de lestijd ga ik niet. dus voor 3 uurtjes wel, maar voor 2 niet meer...
|
![]() |