|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Kom ik zondags uit mijn bed
Heb ik kriebels in mijn maag Ik voel me dan wat zenuwachtig Voor wat het worden zal vandaag Een vlag maar ook mijn toeter Ik neem echt alles mee We zijn niet meer te houden Zo rond een uur of twee Vitesse, Vitesse, de kleuren geel en zwart waar ik van hou Vitesse, Vitesse, ik ben mijn leven lang al fan van jouw Je zet heel Ernem steeds weer op zijn kop Ik hou de zondag voor je vrij Maar doe dan ook een ding voor mij En hou het vaandel hoog in de top Als het eerste fluitsignaal, door het stadion klinkt Of als ieder supporter, het Vitesse lief weer zingt Dan is ons Ernems bloed, voor iedereen gelijk Je voelt je bij zo'n clubbie, altijd even rijk Vitesse, Vitesse, de kleuren geel en zwart waar ik van hou Vitesse, Vitesse, ik ben mijn leven lang al fan van jouw Je zet heel Ernem steeds weer op zijn kop Ik hou de zondag voor je vrij Maar doe dan ook een ding voor mij En hou het vaandel hoog in de top Heja, heja, heja, ho We krijgen echt de puntjes niet kado Hoja, hoja, hoja, hoja, ha Hotseklots begonia Vitesse, Vitesse, de kleuren geel en zwart waar ik van hou Vitesse, Vitesse, ik ben mijn leven lang al fan van jouw Je zet heel Ernem steeds weer op zijn kop Ik hou de zondag voor je vrij Maar doe dan ook een ding voor mij En hou het vaandel hoog in de top Ik hou de zondag voor je vrij Maar doe dan ook een ding voor mij En hou het vaandel hoog in de top alleem duimen voor mij en de 16500 duizend trouwe vitesse supporters dat ze winnen!!! |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |