|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
die nu op pukkelpop zitten,wil ik gewoon ff zeggen: BA-HA
![]() de helft is al terug thuis,daar gaat al je geld voor je ticket... |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
leg uit aan de mensen zonder pukkelgeld
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
mycodenameis:edman
|
![]()
ik heb dus een vip ticket (ik sta op gastenlijst) maar t probleem is dat ik voor morgen geen vervoer heb vanuit amsterdam
![]() maar de trein neem ik denk ik maar.
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
ik niet echt snappen doen?
![]() |
#5 |
Nerd
|
![]()
ja bunny, leg eens uit
![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
pp = 3 dagen festival
belgie = ongelooflijk kutweer,waardoor dr verschillende naar huis zijn,en dus is hun 95euro entree weggegooid geld... en dan nog een gans hoopje geëvacueerd,aangezien het water al tot kniehoogte stond ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Geen Super Lid
|
![]()
Ik ga morgen
![]() Een beetje regen houdt mij niet tegen ![]() Als ik morgen aan het feesten ben op de heideroosjes, sum 41, 2 many djs , junkieXL, pennywise, the ataris, buscemi, spearhead of iemand anders zal ik ook eens aan jou denken ![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() en alles voor die 2 many dj's ben ik jaloers maar die kan je overal wel zien ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Vorig jaar was het nog veel erger , ook massas volk die moest geeavacueerd worden , tentenondergelopen , tenten aan het drijven
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() degene die al terug gekomen zijn zijn gewoon mietjes ![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |