Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 September 2003, 17:33   #1
maupstar
Guest

Standaard NEDERLAND-oostenrijk / Tsjechië - NEDERLAND

zijn niet zoveel holland liefhebbers hier, maar voor degene die toch wat te melden hebben.......

Tsjechië staat na 1 uur nog steeds 1-1 tegen Wit-Rusland

Laatst aangepast door Ar-Tuur : 11 September 2003 om 22:02
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 18:07   #2
AntiKezman
Guest

Standaard

ik zie nederland vanavond wel met 2-0 winnen (met pijn en moeite), maar woendag tegen tsjechie-uit verwacht ik geen overwinning van onze hollandse 11 helden..een gelijkspel zal het hoogst haalbare zijn denk ik

za: 2-0
wo: 1-0

aangezien tsjechie gewoon zal winnen van wit-rusland (1-2 nu..) zal nederland dan 2e worden en over een tijd een knockoutwedstrijd mogen spelen tegen een andere nummer 2...

ach kga maar weer verder kijken naar macedonie-england (0-1...)

hup holland hup
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 18:13   #3
maupstar
Guest

Standaard

ben ik ook aan het kijken die hristov he kerel. gewoon 1-0 voor macedonië.

Ik verwacht ook een winst van Tsjechië op Ned. Het heeft misschien ietsjes minder kwaliteit als je kijkt naar het hele eftal, maar dat compenseren zo verschrikkelijk goed, aangezien ze als een goed collectief voetballen en ook nog dat echte vaderlands gevoel hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 18:16   #4
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder

Kampie's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

momenteel onderschat iedereen het nederlands elftal.. slecht hoor..
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 18:18   #5
Nickchange
Lid

Nickchange's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar

Het heeft misschien ietsjes minder kwaliteit als je kijkt naar het hele eftal, .
denk je dat?

Zenden, , Van Bronckhorst, Reiziger, Hasselbaink Davids en Overmars mogen regelmatig op de bank of tribune plaats nemen bij hun club hoor.

Maar Zenden en van Bronckhorst zijn nu verhuurd aan andere clubs omdat ze overbodig waren

Terwijl Kluivert, Overmars, Cocu en Reiziger, van der Sar vorig jaar zelfs in de middenmoot hingen. :

De spelers van het Nederlands elftal worden gewoon overschat vind ik
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 18:29   #6
maupstar
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchange
denk je dat?

Zenden, , Van Bronckhorst, Reiziger, Hasselbaink Davids en Overmars mogen regelmatig op de bank of tribune plaats nemen bij hun club hoor.

Maar Zenden en van Bronckhorst zijn nu verhuurd aan andere clubs omdat ze overbodig waren

Terwijl Kluivert, Overmars, Cocu en Reiziger, van der Sar vorig jaar zelfs in de middenmoot hingen. :

De spelers van het Nederlands elftal worden gewoon overschat vind ik

dus omdat spelers als Davids en Zenden en Overmars (dat zijn namelijk nog de enige van het rijtje die jij opnoemde die nog geen basisplek hebben) op de bank zitten bij hun club zijn ze meteen kwalitatief minder dan de speler die op de zelfde postitie staat in het eftal van Tsjechië. Die logica snap ik niet.

Dat spelers als Kluivert , Overmars, Cocu en Reiziger, v/d Sar in de middenmoot spelen, maakt ze ook niet slechter aangezien ze nog steeds in een redelijk goed eftal spelen en in dezelfde league. Daar komt bij dat meerdere spelers van Tsjechië ook in de middenmoot spelen dus...
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 18:43   #7
Nickchange
Lid

Nickchange's Avatar

Standaard

Citaat:
dus omdat spelers als Davids en Zenden en Overmars (dat zijn namelijk nog de enige van het rijtje die jij opnoemde die nog geen basisplek hebben) op de bank zitten bij hun club zijn ze meteen kwalitatief minder dan de speler die op de zelfde postitie staat in het eftal van Tsjechië. Die logica snap ik niet.
Dit waren de middenvelders van Tjechie tegen Nederland:
Karel Poborsky
Tomás Galásek
Tomás Rosicky
Vladimir Smicer
Pavel Nedved

Toch allemaal topspelers die spelen bij topclubs Sparta Praag, Ajax(dat noem jij toch een topclub hoop ik) Borussia, Liverpool, en Nedved(beste speler Juve)

Die zijn inderdaad kwalitatief beter zo niet gelijkwaardig. aan wisselspelers van Chelsea, Juve, en Barcelona, en nog een basisspeler van Barca en een speler van PSV

Oke toegegeven de verdedigers van Tjechie hebben iets minder kwaliteit maar staan wel bij hun clubs in de basis.
Maar niemand in Europa is bang voor Ricksen, Bronckhorst, Zenden en de Boer hoor

De aanvallers ontlopen elkaar ook niet veel omdat Nederland er toch maar 2 gaat opstellen want Koller en Baros en Lokvenc zijn ook geen slechte aanvallers
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 21:14   #8
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Nickchange, je moet niet de "mindere goden" van Oranje vergelijken met de toppers van Tsjechië. Niet veel landen kunnen overleggen dat ze spelers van Barcelona, Manchester United, Juventus, Inter, Bayern München, Lazio Roma, Chelsea, en nog tal van subtopclubs in Europa op het veld hebben staan.

Is iedereen in Europa overigens wel bang voor spelers als Chech, Bolf, Hübschman, Jiranek, Stajner en Vachoushek?

Tsjechië heeft een uitstekend elftal met een aantal topspelers en kan winnen van Nederland, maar je moet ook weer niet te negatief zijn over de kwaliteit die er in het Nederlands Elftal rondloopt (kwaliteit die er overigens maar om de zoveel wedstrijden uit komt).
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 21:46   #9
JoY_RFJK
Guest

Standaard

jeeej gewonnen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 21:50   #10
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Nickchange, je moet niet de "mindere goden" van Oranje vergelijken met de toppers van Tsjechië. Niet veel landen kunnen overleggen dat ze spelers van Barcelona, Manchester United, Juventus, Inter, Bayern München, Lazio Roma, Chelsea, en nog tal van subtopclubs in Europa op het veld hebben staan.

Is iedereen in Europa overigens wel bang voor spelers als Chech, Bolf, Hübschman, Jiranek, Stajner en Vachoushek?

Tsjechië heeft een uitstekend elftal met een aantal topspelers en kan winnen van Nederland, maar je moet ook weer niet te negatief zijn over de kwaliteit die er in het Nederlands Elftal rondloopt (kwaliteit die er overigens maar om de zoveel wedstrijden uit komt).
Het verschil met Tsjechië is dat dát een eenheid is, en Nederland los zand. Bovendien speelt Tsjechië sinds tijden in dezelfde opstelling, hetzelfde systeem. Terwijl met Nederland continue wordt gewisseld, en ook de spelers onderling niet bereid zijn ook maar een stap extra voor elkaar te zetten. neen, dat zijn volgevreten vedetten, die bang zijn voor hun eigen hagje, en het zelfs hebben over rangen! (Davids-Van Bommel).

Dát is het grootste verschil. Kwalitatief zal het weinig spelen. De namen van de clubs waar ze spelen zegt mij weinig. Dat hebben de Spanjaarden, de Fransen, Engelsen, Duitsers en Italianen namelijk ook wel. Ook de Portugezen en Tsjechen en Turken.

En daarom voorspel ik een nieuwe Ierland-Nederland. Alleen de uitslag zal anders zijn, namelijk 4-0.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 23:32   #11
Bird Of Prey
the bearded lady

Bird Of Prey's Avatar

Standaard

Nu Nederland gewonnen heeft van Oostenrijk en ze sinds een flinke tijd weer ns een redelijke wedstrijd gespeeld hebben, ben ik wel weer iets positiever te spreken over t Nederlands elftal, maar denk ik nog steeds niet dat Nederland in Praag van Tsjechië zal gaan winnen.

Ik gok op een gelijkspel en ik hoop daarbij dat t dan 2-2 of een grotere gelijke stand word waardoor Nederland op een beter onderling resultaat (zo goed als ver)zeker(d ) is van een zomertje in Portugal
Oud 7 September 2003, 00:02   #12
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey
Nu Nederland gewonnen heeft van Oostenrijk en ze sinds een flinke tijd weer ns een redelijke wedstrijd gespeeld hebben, ben ik wel weer iets positiever te spreken over t Nederlands elftal, maar denk ik nog steeds niet dat Nederland in Praag van Tsjechië zal gaan winnen.

Ik gok op een gelijkspel en ik hoop daarbij dat t dan 2-2 of een grotere gelijke stand word waardoor Nederland op een beter onderling resultaat (zo goed als ver)zeker(d ) is van een zomertje in Portugal
Voor zover ik weet is het doelsaldo van Tsjechië nog flink betert Weet iemand wat eerder telt
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
Oud 7 September 2003, 00:18   #13
Bird Of Prey
the bearded lady

Bird Of Prey's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Voor zover ik weet is het doelsaldo van Tsjechië nog flink betert Weet iemand wat eerder telt
Ja, het onderlinge resultaat, dat benadrukte ze zelfs nog op SBS6, vandaar dat ik daarover ook begon

puur gekeken naar t doelsaldo moet Nederland met minstens 4-0 winnen wil t de koppositie in de poule overnemen: mission impossible
Oud 7 September 2003, 00:21   #14
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Citaat:
Ja, het onderlinge resultaat, dat benadrukte ze zelfs nog op SBS6, vandaar dat ik daarover ook begon

puur gekeken naar t doelsaldo moet Nederland met minstens 4-0 winnen wil t de koppositie in de poule overnemen: mission impossible
Jah, maar ik kijk nooit het Nederlands Elftal Ik ben voor België en Duitsland. Zeker wanneer Waterreus/Zenden/Hofland/Van Bommel/Ricksen niet of maar een of 2 van hen spelen interesseert het me eigk geen fuck
Oud 7 September 2003, 01:22   #15
maupstar
Guest

Standaard

Citaat:

3 doelpunten. Maar nog steeds net zo onmogelijk
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2003, 01:27   #16
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder

Kampie's Avatar

Standaard

Citaat:
3 doelpunten. Maar nog steeds net zo onmogelijk
Winst is voor Nederland voldoende hoor tegen Tsjechie..

Of ze moeten natuurlijk gelijkspelen met 4 doelpunten verschil..
Oud 7 September 2003, 04:07   #17
AntiKezman
Guest

Standaard

op doelsaldo zou het natuurlijk opzich nog best kunnen. Nederland moet nog thuis tegen Moldavie. Als Tsjechie thuis wint met 5-0 van die gasten, waarom zou Nederland dat niet kunnen...? Tsjechie moet uit tegen Oostenrijk in de laatste wedstrijd, dus stel nou dat de Tsjechen met 0-1 winnen en Nederland uit zijn slof schiet en met 6-0 wint?

dan zou Nederland dus na een gelijkspel in Tsjechie nog niet kansloos zijn voor een 1e plaats..alleen moet er dan niet met 0-0 gelijk gespeeld worden...

maargoed je kan lang en kort lullen...ik zie Nederland gewoon niet winnen in Tsjechie en zal dan een mooie playoff krijgen tegen Kroatie/Bulgarije/Belgie, Turkije/England, Ierland/Rusland, Spanje, Wales, Hongarije, Duitsland/Ijsland of Slovenie

zitten toch wat leuke opponenten tussen...

Lisabon we komen!!

Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2003, 10:47   #18
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Zelden zo opwindende avond als gisteren mee gemaakt....
Na pas 7 minuten werd er luidskeels "het is stil aan de overkant" ingezet

Waren de doelpunten van Kluivert en Cocu eigenlijk mooi? Beide niet gezien
Oud 7 September 2003, 11:30   #19
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Zelden zo opwindende avond als gisteren mee gemaakt....
Na pas 7 minuten werd er luidskeels "het is stil aan de overkant" ingezet

Waren de doelpunten van Kluivert en Cocu eigenlijk mooi? Beide niet gezien
kluivert: van bommel pakt de bal af, steekpass op kluivert, die een verdediger geweldig uitspeelt (als hij het bewust deed ) en daarna langs de keeper getikt
cocu: kopbal uit een corner, was goed omlaag in de hoek gekopt maar was ook slecht door de man bij de 2de paal.
Oud 7 September 2003, 12:00   #20
maupstar
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
Winst is voor Nederland voldoende hoor tegen Tsjechie..

Of ze moeten natuurlijk gelijkspelen met 4 doelpunten verschil..

Dat was voor ons ook al duidelijk dat winst voldoende is. "puur gekeken naar het doelsaldo bla bla bla"

en waarom sommige ut over 4 doelpunten verschil hebben snap ik eerlijk gezegd niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2003, 12:48   #21
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Dat was voor ons ook al duidelijk dat winst voldoende is. "puur gekeken naar het doelsaldo bla bla bla"

en waarom sommige ut over 4 doelpunten verschil hebben snap ik eerlijk gezegd niet.
Omdat er na een eventueel gelijkspel woensdag nog een wedstrijd gespeeld moet worden...
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2003, 13:01   #22
maupstar
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans
Omdat er na een eventueel gelijkspel woensdag nog een wedstrijd gespeeld moet worden...

Wat heeft dat er mee te maken dan? We hebben het juist over het minimale verschil in doelpunten wat we juist woensdag moeten halen om woensdagavond eerste te staan in de poule. (áls doelsaldo belangrijker zou zijn dan het onderlinge resultaat)
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2003, 22:56   #23
AntiKezman
Guest

Standaard

zit ik vanavond ff een stukkie studio voetbal te kijken hoor ik jood van gelder zeggen:

Citaat:
was iedereen bij tsjechie erbij? speelde galasek, speelde grygera?
jah jack..dat zijn idd de sterren van het tsjechise elftal

wie nedved? rosicky? smicer? koller? nooooooooit van gehoord natuurlijk...

Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2003, 23:03   #24
Headliner
Slechtst Geklede Forummer

Standaard

Citaat:
stel dat Nederland wint, ook al is het maar met 0-1.. dan staan ze toch gewoon aan kop, dan kan tsjechie wel een betere doelsaldo hebben, maar ze hebben dan wel 3 punten minder
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2003, 00:05   #25
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Wat heeft dat er mee te maken dan? We hebben het juist over het minimale verschil in doelpunten wat we juist woensdag moeten halen om woensdagavond eerste te staan in de poule. (áls doelsaldo belangrijker zou zijn dan het onderlinge resultaat)
Àls Nederland wint staat het sowieso bovenaan . Als het gelijkspeeld dan slaat het doelsaldo wat je zegt weer totaal nergens op . In een wedstrijd die je gelijkspeeld kan je niet aan je doelsaldo werken . Het gaat er nu over dat stel we spelen woensdag gelijk dan moeten we in de laatste wedstrijd aan ons doelsaldo werken om bovenaan in de poule te eindigen en hoeveel doelpunten moeten we dan meer maken dan tsjechië en de tegenstander. Daarnaast gaat het er niet om wie er woensdag bovenaan staat, maar wie na de laatste wedstrijd bovenaan staat.

Ben jij nou zo dom of doe je maar alsof?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2003, 15:47   #26
maupstar
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans
Àls Nederland wint staat het sowieso bovenaan

tuurlijk Was er denk ik ff nie bij ofzo!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2003, 15:50   #27
AntiKezman
Guest

Standaard

Citaat:
tuurlijk Was er denk ik ff nie bij ofzo!!!
waarbij?
  Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2003, 16:45   #28
HugoBoss
klopt

Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
waarbij?
banaan?
Oud 8 September 2003, 18:27   #29
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
waarbij?
waarschijnlijk was ie niet bij de wedstrijd
Oud 8 September 2003, 19:40   #30
AntiKezman
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by HugoBoss
banaan?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2003, 16:24   #31
AntiKezman
Guest

Standaard

up

ik d8 vorige week nog 1-0, maar wil deze stand toch nog even wijzigen in 2-1, met een 1-0 als ruststand ...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2003, 18:01   #32
JoY_RFJK
Guest

Standaard

een hele moeizame 1-2
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2003, 18:40   #33
Sjarkie
Guest

Standaard

ik denk da thet vanavond een gelijkspelletje wordt.. 1-1
tjechie gaat op de verdeging leunen en wacht op een snelle counter of op een dood spel moment met een man als koller voorin heb je wel kopkansen. Nederland zal wel moeten aanvallen zal dat wel doen, er wordt niet anders van ze verwacht door het nederlandse publiek. echter denk ik dat tjechie het goed volhoud met bijv een naar de verdeging teruggezakte galasek.
ik hoop alleen niet dat het een draak van een wedstrijd wordt...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2003, 20:37   #34
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

2-1....ik voorspel dat ze gaan verliezen vanaaf

Nederland dus
Oud 10 September 2003, 21:17   #35
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Wat een kutwedstrijd weer...

Alles ging fout wat er fout kon gaan werd fout gedaan.. Overmars en Bommel verliezen paar keer dom de bal, Davids loopt veel te snel tegen 2 simpele gele kaarten op, Advocaat blijft het accent achterin liggen, Kluivert loopt te zwemmen op iets wat zijn positie niet is, van Nistelrooy wordt totaal misbruikt en gaat over tot dom natrappen. Reiziger komt veel kwaliteit te kort, Cocu speelt aardig, maar komt op deze positie toch echt te kort, de Boer voegt niet bijster veel meer toe... Kortom: prut.
Oud 10 September 2003, 21:18   #36
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

zoals de laatste tijd

3-1.....das toch dieptriest?
Oud 10 September 2003, 21:59   #37
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder

Kampie's Avatar

Standaard

gvd.. wat een gepruts..
*is ff onderduiken*
Oud 10 September 2003, 22:01   #38
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Haha schitterend hoe alles en iedereen weer weigert de hand in eigen boezem te steken!
Dick Advocaat: "Heb jij die Tsjechen dan nog gezien in de tweede helft"

Hahaha, nee dick maar ze zijn wel door

Hozanna, zelfs met 10 man hadden ze meer bal bezit en/of druk maar resultaat nul komma nul.
Maar daar gaat het niet om, Oranje gaf tenmiste druk

Nou het wordt weer heerlijk rustig in 2004
Oud 10 September 2003, 22:03   #39
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Zoals ik voorspeld had Schier kansloos, en maar smoesjes achteraf. Als de tegenstander rood krijgt na een optelsom hoor ik de heren nooit. Sportief jongens Oftewel:

Ohne Holland, fahren wir zur EM!
Oud 10 September 2003, 22:49   #40
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

en nu in t nederlands?
Oud 10 September 2003, 23:35   #41
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder

Kampie's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Zoals ik voorspeld had Schier kansloos, en maar smoesjes achteraf. Als de tegenstander rood krijgt na een optelsom hoor ik de heren nooit. Sportief jongens Oftewel:

Ohne Holland, fahren wir zur EM!
Duitsland moet nog gegen het immer gefähliches IJsland hoor

Ga jij anders ff een ander paspoort halen..
Oud 10 September 2003, 23:47   #42
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
Duitsland moet nog gegen het immer gefähliches IJsland hoor

Ga jij anders ff een ander paspoort halen..
Doe ik aanstonds En Duitsland redt het wel
Antwoord

Berichting Regels