|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
voor wie mag de prijs nog stijgen van een pakje sigaretten. Het is nu al dik 4€ hoor ik van vrienden! Wel voor mij mag het het dubbele worden meer mag ook. ik heb geen uitleg ervoor ma ik heb een hekel hoe sommige mensen hun leven in rook zien opgaan, heb een paar vriendinnen en die zeggen dat ze stoppen wanneer ze zwanger zijn? Wanneer zouden jullie stoppen met roken?
|
![]() |
![]() |
#2 |
mycodenameis:edman
|
![]()
ik stop wanneer ik wil.
en waarom zou t nog duurder moeten worden? tis al duur genoeg. tis toch aan jezelf of je t koopt of niet?
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
mycodenameis:edman
|
![]()
dan geloof je me niet.
![]() |
#5 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
een pakje is gewoon € 3,30.. ik weet niet waar jouw vrienden hun sigaretten halen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
sjah.. ik zeg al zo vaak te willen stoppen.. als die prijsstijging eraankomt zal ik er ook wel aan moeten geloven.. ik moet iig niet op dit niveau (anderhalf pakje voor 2 dagen) blijven zitten..
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Ben gestopt....
En tis inderdaad super duur !!!! Maarja, nu gaan er mensen die in geldnood zitten ook wel stoppen!!! |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
van mij mag het duurder worden, de overheid draait ook op voor de kosten van de mensen die er ziek van worden. als je het te duur vindt moet je het niet kopen
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() marlboro idd 3,30,maar ik rook caballero,en die is 4,40 ![]() maar dan heb je wel 30 sigaretten ![]() alhoewel marlboro t lekkerst blijft ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
www.funing.nl
|
![]()
ik ben gelegenheidsroker , alleen als ik uit ga , en koop af en toe pakje shag , das nog wel te doen qua prijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Ik wilde even zeggen dat ik vandaag als die hard roker 8 dagen gestopt ben.De mensen die roken snappen wel dat dit al best lang is.....
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Marlboro Light = 3,70 €, krijg elke week 10 €, dus lijkt me geen probleem... Ik probeer nu zelf te stoppen, lukt me bijna niet. :kwaad:
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
van mij mag het wel 3 keer zo duur worden en dan kan dat geld mooi in het kankerfonds gestopt worden, hoef IK niet meer op te draaien voor al die mensen die het zo ''lekker vinden om te roken'' en vinden dat ze dat ''zelf moeten weten''. Dan betalen ze er ook maar mooi zelf voor. Inclusief alle zaken die er vanuit volgen.
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
anti-rokers kijk gewoon te "zwart-wit"
|
![]() |
![]() |
#21 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Welnu, om op de vraag van de topicstarter terug te komen : Een pakje sigaretten mag zoveel gaan kosten als het wil, aangezien ik shag rook:respect: En ik stop niet met roken, niet binnenkort dat is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |||
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
4€?!?!? Hm denk niej dat me dat ervan weerhoud om te stoppen. Hangt er ook vanaf denk ik. Ben een maand gestopt, maar was zo zwak om weer te beginnen. Ga waarschijnlijk stoppen...als erm ik zwanger ben?!?! wat in de eerste 10 jaar zeeeeker nog nie gepland is.........
|
![]() |
![]() |
#25 |
Lid
|
![]()
wat mij betreft blijft het lekker stijgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
t'is hier al 4.20 euro
ik krijg tien euro per week en rook normaal iets van een pakje per dag wat klopt er niet ... |
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Lid