|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Heej mensen,
Nou ik wilde even iets kwijt...wat vertsaan jullie nou onder breezur sletten? Iemand diej rode wodka redbull drinkt en breezurs? Ahum...want als psychobunny het zo nodig vind mij zo te noemen zou ik graag een reden willen want je kent me niet dus lijkt me toch vreemd als jij dan weet hoe ik ben... Maar wanneer is iemand nou een breezurslet? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Trek het je niet aan..
Ze heeft wel vaker vaag commentaar.. Ik vind je helemaal geen breezerslet.. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
*Leeftijd is tussen de 14 en 17 jaar
*Hebben allemaal lang haar, meestal blond *Gebruiken allemaal fructis shampoo *Hebben allemaal Impulse als 'deoderant' maar gebruiken het als een bodysproei *Hebben in ieder oor 4 gaatjes *Hebben gigantische ronde gouden of zilveren oorbellen *Hebben een goude kettinkje om met hun naam eraan hangen *Hebben 5 lagen make-up op *Brengen om de 5 minuten een laagje 'lip gloss' aan *Hebben altijd een tasje bij zich *Zijn altijd aan het SMS'en *Staan altijd op de WC hun gezicht te poederen *Dansen heel overdreven en gillen er constant bij *Zijn op hun 11e ontmaagd *Beginnen een gesprek altijd met "weet je nog, gisteren op MSN ?" *Hebben zeer irritante MSN namen *Gebruiken veel in hun MSN naam *Zitten altijd op MSN *Kennen geen ICQ/mIRC *Noemen hun vriendinnen dushies *Vinden Bradd Pit allemaal een "LeKaH D!nG" *Vinden alle muziek uit de top 40 leuk *Sturen regelmatig een SMS'je naar TMF *Roken Marlboro Lights *Scheppen op over het aantal jaar dat ze al roken *Hebben altijd ruzie met hun ouders thuis *Moeten altijd overdreven huilen *Doen alsof ze de grootste problemen hebben *Hebben om de 2 weken een nieuwe vriend *Zijn elke maand bang dat ze zwanger zijn *Hebben allemaal dure kleding merken pics op hun CU2 staan *Hebben flesjes breezer op hun CU2 staan *Geven bij de vraag op CU2: "Alcohol of Sex" altijd: "Eerst de alcohol en dan de sex" als antwoord *Geven bij de vraag op CU2: "Bestaan buitenaarde wezens" altijd: "Ja,kijk maar in de spiegel" als antwoord *Hebben op hun 15e al een scooter *Knuffelen elkaar altijd zeer overdreven *Begroeten elkaar alsof ze elkaar een jaar niet meer hebben gezien *Volgen allemaal Big Brother *Volgen allemaal Friends *Volgen allemaal Goede Tijden Slechte Tijden *Volgen allemaal Idols *Hebben altijd iets te zeiken *Vinden bier voor boeren *Drinken af en toe ook wel een witte wijn *Drinken ook wel die redbull mixjes/bacardi cola *Hebben een abonnement op de Breakout! *Spieken altijd op school *Haten standaard de wiskunde leraar *Hebben een tongpiercing/navelpiercing *Willen later allemaal een tatoeage van een dolfijn op hun schouder *Schrijven op hun CU2 dat iedereen hun beste vriend is *Eten veel snacks en chips (en maar afvragen waar die buik toch vandaan komt ) *Gooien met popcorn naar "nerds" *Maar drinken wel cola-light *Hebben allemaal wel een periode waarin ze 'zelfmoord willen plegen' omdat het hun teveel is *Schreeuwen dus om aandacht *Weten niet hoe de video recorder werkt *Weten nog net dat je ook kunt tekstverwerken op de PC;dus er is meer als MSN *Hebben allemaal een string aan, maakt niet uit hoe dik de reet is *Hebben allemaal wel eens sex in het kleedhokje in het zwembad gehad *Worden later secetaresse of kassamedewerker *Krijgen een man die ambtenaar/bouwvakker is *Hebben een agenda met een nep dierenvel erop *Schrijven allemaal met hetzelfde bolle handschrift *Hebben een pen met van die veren aan het uiteinde *Hebben altijd wel 'ruzie' met een bepaalde vriendin *Drukken gewoon blindelings op 'yes' als er een foutmelding van de computer kompt *Scheppen altijd op dat ze wel 6 joints en 3 xtc pillen op hadden, en daarvoor ook nog eens 10 breezers *Kopen als hun eerste auto een 'suzuki alto' of een 'fiat panda' *Zijn natuurlijk allemaal bang voor spinnen en schreeuwen dan ook hard als ze er een zien *Zitten in de bioscoop op de bovenste rij *Houden in de bioscoop nooit hun mond *Fietsen altijd met hun drieen naast elkaar (dan is er 1 de sigaar ) *Hebben op hun kamer foto's van Tupac Shakur opplakken *Kopen op de kermis altijd een suikerspin *Vinden de teletubbies ondanks hun leeftijd lief *Vinden elmo van sesamstraat lief *Doen 1 keer per week boodschappen bij het Kruidvat *Hebben geen respect voor ouderen *Willen altijd opvallen als er een leuke jongen bij is *Snijden in hun polsen om de kleinste dingen *Hebben zoiezo 1 keer ruzie met hun beste vriendin *Hebben altijd een opoe fiets *Vinden het raar dat ze voor hoer worden uitgescholden *Ze drinken Breezers of andere mix-drankjes uit flesje |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
stapper dat zijn gewoon blonde meisjes in het algemeen
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
of alle blonde meisjes zijn breezersletjes |
|
![]() |
![]() |
#8 |
. plop .
|
![]()
Als ik de voorwaarden van Stapper lees, ben ik blij te mogen zeggen dat ik geen breezurslet ben
![]()
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
niet weer...
|
![]() |
![]() |
#11 |
Bianca
|
![]()
dom rijtje
![]()
![]() |
#12 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
...
|
![]()
Ik denk niet dat ze alleen die drankjes bedoelde maar ook je nickname en je typgedrag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
psychobunny heeft het gewoon over dat je dingen met een j op het einde typt (girliej, diej) en dan vind zij al dat je een breezerslet bent. doet ze wel vaker, trek het je maar niet aan.
*vreest dat hier weer en leuke reactie van bunny op volgt*
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en dit is gewoon een feit ![]() |
|
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
...
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
.
|
![]()
yupz dat rijtje klopt in heel veel gevallen
![]() ff de basic dingen ![]() - Irritante msn namen! - Irritant Typ gedrag! - Cu2 site met breezers erop! - Foto's op je Cu2 site van jezelf met TE VEEL make up op (helaas zijn deze ook bij jou aangetroffen girliejdaantje ![]() ![]() - Typgedrag als volgt "W3LcOm3 At Ma Pro" (ook bij jou aangetroffen ![]() - Vaak te brutaal voor hun leeftijd en doen vaak alsof ze veel ouder zijn. duszzz..... eneuh.. owjah ik stem VOLLEDIG in met wat MarvinV zegt!!!
![]() |
#26 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Ja?
|
![]()
vergeet mijn post
![]()
Er was eens... Laatst aangepast door Raspberry : 11 September 2003 om 16:05 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
.
|
![]() Citaat:
![]() 1 zo'n uitspraak slaat nergens op, maar je ziet al gauw dat als je ze een beetje combineert je wel de breezah te pakken hebt ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Ja?
|
![]() Citaat:
![]() boven staat ook 'niet alles' ![]() aan sommige dingen valt het ook wel te merken, maar toch, ik pakte der gewoon een paar dingen uit ![]() dat kon diegene die dat gemaakt had net zo goed weglaten ![]() want zo kan je nog wel meerdere dingen gaan verzinnen
![]() |
![]() |
#32 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Ja?
|
![]() Citaat:
![]() die kloppen niet ![]() naja, laat maar zitten ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
heb ik al die tijd gedaan over dingen op te noemen die ik vind dat bij breezer gedrag hoor
wil niemand het accepteren ![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Guest
|
![]()
wow,wat een discussie omdat ik gewoon wat ziek en pissed was?
![]() ![]() en karliene,thx girl ![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
owja,en 't is vooral door je cu2 dat je zo overkomt op mij,niet echt door hier iets ofzo...buiten dat je wel vlug op je tenen getrapt bent?ongesteld?
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Guest
|
![]()
Daantjuh, wanneer ga jij eens een beetje afvallen?
Want dit is geen porum he? ![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
-Mensen DiE Zo TiKkEn
-Mensen die met gebrekkig Nederlands tikken ,net alsof ze debiel zijn. BV : Ut , egt ,sgool,flieft -Ya, tha en da en nog meer van zulke verzonnen bullshit vind ook Breezah. -Mensen met AZN in hun Cu2 vind ook BrEeZaH En er zijn nog veel meer dingen ![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() en dingen als dushi,en van die irri namen die zodanig vol staan met bolletjes en streepjes dat je dr nix meer uit kan herkennen... of de 3 alf E of wat dan ook gebruiken.. |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Guest
|
![]()
ik vind je gewoon een lief meisje
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() nog een geluk dat België echt weinig breezersletten heeft,alleen maar van die 13-jarige wannebe-breezersletjes ![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 | |