|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
-
|
![]()
Heb ik eindelijk een leverancier gevonden voor onze mini-onderneming... Met de beste kwaliteit/prijs-verhouding...
Wat blijkt nu? Is gelegen vlak bij Borgerhout (alias Borgerocco) = grootste marokanenbuur van Belgie... 't Is de goeiekoopste van belgie maar we mogen er maar met twee binnen... We moeten voor mintens 200€ aankopen EN CASH BETALEN... Owja, als we vriendelijk waren, gingen de leveranciers ook *goed zijn voor ons* ![]() Dat maakt mij dus bang... Ik ben niet rasistisch, maar Borgerhout is gewoon ERG... *bibber* ![]() Het laatste maakte me ook erg bang, wat als we niet vriendelijk zijn? ![]() ![]() En cash betalen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ik wil ook wel meegaan
woon in borgerhout twee ![]() hoboken dus en heb in stadsschool gezeten (drie kwart van men school kwam uit borgerhout dus tjah) ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
.
|
![]()
je moet gewoon een uitstraling hebben van "WAT MOET JE DAN!!!" dan doen ze vaak niks.
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
.
|
![]()
neuh ik woon in Utrecht
![]() maar dit zijn wijze lessen die ik heb geleerd van mensen die wel in ruige buurten wonen ![]()
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
al wat telt is vrienden hebben de juiste mensen kennen, dat is de enigste manier om je veilig te stellen ruige buurten word je juist aangepakt als je je verbergt wees daar maar gerust van |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
waarom laten ze zulk soort wijken dan nog bestaan? Daar kunnen ze toch makkelijk wat aan doen???????????
oh nee, t is belgie he ![]() |
![]() |