|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
great.....
omdat de klas niet goed overweg kan met lerares latijn en leraar wiskunde, mag de klassevertegenwoordiger dat wel ff regelen. dat wil zeggen laaaaange gesprekken voeren met mentor en docenten, plannen bedenken om het te verbeteren, en waarschijnlijk de klas teleurstellen met de mededeling dat ze de lerares latijn niet hebben kunnen wegpesten ![]() laat ik nou eens die klassevertegenwoordiger zijn... (woorden van mijn mentor: 'dat is een taak voor een sociaal, slim, persoon met een goed verantwoordelijkheidsgevoel en veel contacten binnen de school. Hmm....niks voor jou, Lieke?) op zich wel een hele eer, daar niet van....wel veeeel werk... |
![]() |
![]() |
#2 | |
krrraak
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Dan hier een gratis wijze raad: Wordt nooit klassenvertegenwoordiger...
En ik spreek uit ervaring |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
jah, ben ik inmiddels ook al achter...maar goed, heeft ook voordelen...moet bijvoorbeeld ook schoolfeesten en 'ontspanningsactiviteiten' bedenken, das wel leuk ![]() bovendien ben ik in aanzien gestegen bij de leraren, maar goed de meesten deden toch altijd al aardig tegen me... ![]() |
|
![]() |