Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 25 October 2003, 10:30   #1
JEANUS
Guest

Standaard Jullie allervaagste dromen.

Schrijf ze hier !!!

Vannacht had ik echt een TE vage droom.
Het ging over een ufo. Er was een ufo , en die zou landen op schiphol om 10 voor half 8. We konden het helemaal op tv volgen

Maar hij kwam 10 minuten eerder aan , en ik en mijn vriendje en nog een vriend die hoorde hem landen !!

Dus toen gingen we naar buiten , en toen oppeens kwam hij onze kant op en vloog VLAK over ons hoofd en er kwam een enorme flits toen hij over ons heen vloog!!

Tering het was zo eng Ik schrok helemaal trillend wakker!
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 10:53   #2
Headliner
Slechtst Geklede Forummer

Standaard

dat ik een wk finale speelde in een overvolle camp nou (daar kunnen dus meer dan 100.000 mensen in ) en dat ik in blessuretijd 2e helft de winnende treffer inknalde :respect:

vreemd genoeg kan ik me niet herinneren wie tegen wie speelde
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 10:59   #3
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

dat ik ergens op zee zat en uitzicht had op een toren waar allemaal heksen op bezems omheen aan het vliegen waren
weet niet precies meer hoe die ging aangezien het al meer dan 10 jaar geleden is, maar dat weet k nog wel
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 10:59   #4
TheGroovMaster
Über Mensch

TheGroovMaster's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

ik heb echt es een te realistische droom over dat ik werd ontvoerd door een ufo.... ik weet alles nog totdat ik in het schip terecht kwam
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 11:06   #5
AmbyPur
Lid

Standaard

dat ik hier in de tuin was en achter de heg kwamen steeds verkeersborden omhoog en die flitsten steeds alsof ze foto's maakten 2x gedroomd toen ik klein was en heel eng

en vroeger dat er kikkers in mijn bed zaten
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 11:10   #6
TheGroovMaster
Über Mensch

TheGroovMaster's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

WHAHAHAHA AmbyPur, echt te lollig
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 11:14   #7
Liekjuh
Guest

Standaard

hmmm ik droom standaard altijd eens in de 2 maanden dat ik bij ons in het huis boven aan de trap sta, en dat ik dan wil proberen te vliegen van de trap af, maar dat lukt dan niet. en dan val ik dus heel hard naar benede, en dan word ik altijd wakker

hoezo vaag...!?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 11:35   #8
JennyMindTricks
...

JennyMindTricks's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Hmmm ik droom de laatste tijd bes wel vaag over school of mensen van school ofzo!!

Eerst gedroomd dat we met een paar medeleerlingen het raam uitgingen en toen liepen we ineens in een sloot ofzo, toen pakte ik de hand van Dick. En toen kwam der later nog een meissie bij (weet ff niet meer wie) en toen gingen we door het water rennen hand in hand (hoe bedoel je vaagheid)

En vannacht ook een vage met een bos en een kasteel en achtervolgingen ofzo maar weet dat niet zo goed meer (ook met mensen van school en andere mensen)
JennyMindTricks is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 17:05   #9
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

ik heb serieus gedroomd over een vertel-je-dromen-topic
Oud 25 October 2003, 17:11   #10
Atjeuh
Amanda

Atjeuh's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Citaat:
Originally posted by biffyclyro
ik heb serieus gedroomd over een vertel-je-dromen-topic
nee dat heb je niet gedroomt volgens mij want hier ergens op het forum staat volgens mij nog zo'n topic
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 17:30   #11
JEANUS
Guest

Standaard

Sjorrie , nie gezien
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 17:44   #12
Atjeuh
Amanda

Atjeuh's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Citaat:
Originally posted by JEANUS
Sjorrie , nie gezien
ik weet het niet zeker hoor.. is volgens mij al een hele oude...
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 18:00   #13
Helenaa
Guest

Standaard

Ik had gedroomt dat iemand mijn schoenen ging poetsen, en dat mn portomonaie in de theepot zat
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 18:05   #14
Babysmurfie
Guest

Standaard

Ik heb onlangs gedroomd dat ik met nog enkele andere mensen op een meer aan het surfen was, en op dat meer vaarde een boot. De mensen op die boot konden de golven beheersen (omdat het een meer was en geen zee) en trokken ons naar de boot toe. We moesten opstappen en werden naar de kant gevoerd. Daar kregen we zo'n soort van paterspij, die we moesten aandoen, met een kap op ons hoofd. Ik zag de anderen niet meer door die kap, en wist niet goed wat te doen. Dan moest ik knielen en de mensen van op die boot aanbidden (zoals de moslims). Dan werd iedereen kaalgeschoren, we moesten in een rij aanschuiven. Nadat ik aan de beurt geweest was, ging ik naar de wc en toen werd ik wakker.

Deze vind ik best raar
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 18:22   #15
ik_ben_de_man
www.funing.nl

ik_ben_de_man's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

dat ik op een scooter iemand dood reed , en hem toen ging barbecuen en aan de leeuwen van me ouders voeren...

niet echt natte dromm eigenlijk
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 18:41   #16
Kamui
Guest

Standaard

ik heb nen keer gedroomd over nen meisje (gelukkig gene natte droom) en die zei: twee personen is gelijk een hart samen en ik schrok me de tering toen ik vanmiddag nen tekske leest op zo'n kettingske (kwou iets kopen voor mun lief ) 'two persons - one heart' en ik besef dat ik geschrokken was van de prijs
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 18:44   #17
Jamiel
Guest

Standaard

kheb twee keer een droom gehad dat ik vreemdging (4 maanden geleden ofzo)
en de tweede keer was heel realistisch, met een klasgenoot van me
Ik voelde me toen in die droom zo erg schuldig over me (nu ex)vriend, zelfs toen ik wakker werd... toen moest ik naar school en zat de hele tijd te denken van : " ohowhohw wat moet ik nu zeggen tegen me vriend ?! " Totdat ik die ene klasgenoot zag, toen wist ik dat het nie echt was

De laatste dagen droom ik altijd dat ik overal aan het zwemmen ben in heel helder water Vannacht ook, toen had ik een zelfgemaakt opblaasding gemaakt waar je doorheen kunt ( wat die kleine kinderen weleens hebben ) en een lol dat ik had hahaha
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 19:03   #18
FunFair
.

Standaard

euhm.. dat ik bij dansles was samen met eelcotje en dan les kreeg van britney spears.. vervolgens stond ik voor haar huis, want we waren uitgenodigt en gingen we daar snoep kopen... daar kwam ik erachter dat ze lesbisch was en ging ze zoenen met een ander lekker wijf vervolgens ging die andere meid weg en ging ik ff praten met haar in het nederlands.. toen werd ik wakker ofzow

of een andere keer... toen zat ik te vergaderen.. en toen kwam er iemand aan.. en toen zaten we plotseling op zo'n zand racebaan voor bmx fietsen... toen gingen we stiekum ergens in een kuil liggen vozen

zit trouwens wel een lange tijd tussen die dromen hoor niet dat ik zo oversext ben dat ik elke keer sexdromen heb
Oud 25 October 2003, 19:37   #19
lieve colafles
Guest

Standaard

ok een vriendin ging trouwen, en toen ging ik allemaal kluisjes openen want de ringen waren kwijt, en toen had ik ze en liep ik door het vondelpark. Toen waren we in een kerk die afgebrand was en stond haar verloofde al bij het altaar achterom te kijken of ze al kwam.. alles was kapot in die kerk.. maar toen was ik het. Toen ging ik haar zoeken en vond ik haar al rondjes rolschaatsend om een kleine modderpoel waarin een andere vriendin verdronken was. Ik wilde haar meenemen maar was toen weer bij de kluisjes en toen zag ik haar en dacht ik oo nu moet ik haar een kus geven, maar toen veranderde ze opeens in een jongen die ik toen leuk vond.. en ging ik maar mijn handen kopieren. toen werd ik weg gesleurd en kwam ik weer terecht in het vondelpark en was de weg kwijt..
toen werd ik wakker
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 20:14   #20
AmbyPur
Lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by FunFair
zit trouwens wel een lange tijd tussen die dromen hoor niet dat ik zo oversext ben dat ik elke keer sexdromen heb
vast
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels