|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
mijne was saai
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Gitaar spelen!
Textjes proberen te schrijven! Als een zombie door huis lopen Temtamens gemaakt Plannen gemaakt voor een projectje En bla ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
ik had allemaal proefwerken
![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
stage gelopen van 8.15 tot 15.00 toen stad in geweest.... en naar huis, wat voor school gedaan... en gerelaxed
|
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
enuy
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
gewerkt, geforumt, lizz gepest en dat was het wel
|
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
schoool
en beetje van mn dansen getraind en lenigheid enzow.. Verder niet veel.. Ojaaa mn vriendje is langs geweest en ben nog naar de nageldinges geweest om mn nageltjes bij te laen werken ![]()
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -edit- wedden dat er nu een post komt met daarin: oh dan ga ik daar elke dag heen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
° Blub °
|
![]()
8u30 - 10u: Frans
![]() 10u - 12u: dodo ![]() 12u - 13u: eten ![]() 13u - 14u30: Engels 15u30 - 18u: chocoladebar nu: statistiek Neen dus ![]()
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- School tot 14.00 uur.
- Handelingsdelen voor Engels afgemaakt. - Streetdance. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
euh eerst examens vanochtend gemaakt
na school ff langs t pleintje me collega's van de albert heijn lopen pesten naar huis gegaan geinternet geslapen naar werk gegaan en nu zit ik hier ![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Amsterdam Original
|
![]()
2 DVD's gekocht!!!!!!!!!!
![]() - requiem for a dream en matrix reloaded...
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
8.45 - wakker worden
8.50 - bedenken dat ik naar school moet 8.52 - kleren aandoen 8.55 - fietsen 9.00 - naar het lokaal rennen (k mag nie meer te laat komen) 9.01 - wiskunde 9.45 - spaans 10.30 - pauze en tussenuur buiten gezeten 12.35 - maatschappijleer 12.20 - naar buiten 12.30 - naar de Albert Heijn 12.45 - op school gaan zitten en stickies draaien 13.30 - naar de hema om taart te kopen 14.00 - naar het bolwerk om daar taart te eten en stickies te roken 15.00 - op de bank liggen 16.00 - naar de wc gaan 16.45 - naar mijn werk fietsen 17.00 - werken 19.00 - naar huis fietsen 19.15 - eten 19.45 - computer aanzetten ... de rest komt nog |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
wakker geworden van de wekker
wekker uit gedaan jeuk aan mn arm, gekrabt dekbed van me af gegooid sokken gepakt broek gepakt onderbroek gepakt shirt gepakt gel gepakt handdoek gepakt naar badkamer gegaan warme kraan open gedraaid koude kraan bijgedraaid tot goeie temperatuur onder de douch gaan staan zeep gepakt intieme plekjes gezeept ![]() shampoo gepakt shampoo in mn haren gedaan door mn haren heen gewreven haren uit gespoelt onder de douch uitgekome bekant op mn bakkes gegaan handdoek gepakt afgedroogd sokken aan gedaan onderbroek aangedaan broek aangedaan shirt aangedaan gel in mn haren gedaan handen door mn haren heen gehaald plukjes die niet goed zaten recht gedaan naar beneden gelopen 4 sneetjes brood gepakt alle 4 boter op gedaan op de een choc vlok met choc hagel gedaan ander sneetje erop gedaan en aangestompt met mn vuist doormidden gesneden hapje uit die boterham gepakt kaas met franse mosterd gepakt (nee geen saus, dat zit er gewoon in) raarsoortvlees met mosterd gepakt (nee geen saus dat zit er gewoon in) op boterham gedaan door midden gesneden hap uit broodje met choc dingen gepakt naar beneden gelopen (ja wij hebben keuken en huiskamer op eerste verdieping!) met boterham in mn handen choc boterham is op beneden al het viese servies gepakt terwijl ik mn mosterd boterham op at naar boven gegaan met alle het vieze servies uit afwasmachine al het schone servies uitgehaald en op het dienblad gezet al het vieze weer in de afwasmachine gezet naar beneden gelopen met schoon servies beneden in het keukenkastje gedaan voor mn pa, die kerel drinkt wat koffie ![]() half liter flesje cola gepakt gedronkenen hond buiten gelaten, schijtdier moest weer pisse naar de WC geweest hond die blafte dat ie binne wou weer binne gelaten naar beneden gegaan achter computer gaan zitten mama die kwam zeuren dat ik de borden ook wel uit het afwasmachine had mogen halen ik die terug scheld ![]() ADB zitten onderspammen en nu zit ik dit verhaaltje te typen terwijl ik een database maak dat was het wel ![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
jocking
|
![]()
- Chagarijnig wakker worden omdat ik door m'n eigen schuld vroeg moest opstaan
- naar een bedrijf gefietst voor een interview - samen met projectgenoot een uurtje daar gezeten - weer vrolijk naar huis gefietst omdat het eigenlijk nog wel leuk was en teminste nog iets nuttigs gedaan had ![]() - en nu zit ik weer boeiend hier ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
:kwaaist:
|
![]() |
![]() |
#24 | |