|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Na de zoveelste liegpoging van Little Angel (het verzinnen dat ze naar het ziekenhuis moest voor een gevaarlijke operatie) houd ik het voor gezien. Dit is een voortslepende discussie waar ik meer dan ziek van word. Nu ik een nieuwe vriendin heb heb ik hier geen behoefte meer aan. Little Angel is begonnen met het verzinnen van eeuwige leugens over anderen, en het aanmaken van andere nicknames om dan mensen lastig te vallen (virginia, MissDeath). Dit zou al een permanente ban waard zijn. Maar zo bver hoeft het niet te komen.
De discussie is gesloten. Zij is van haar rugblessure af (die ze nooit heeft gehad) Ik heb weer te neuken en word ook nog eens anders verwend (krijg jij dat maar voor elkaar Irene)!!! EINDE VERHAAL! We hebben het er NOOIT meer over! ![]() Anders gaan je schoolonderzoeken ook naar de klote schat! |
![]() |
#2 |
mycodenameis:edman
|
![]()
tering ga poepen ofzo AndreHazes
#3 |
Guest
|
![]()
how sad
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik vind....dat jij teveel zeurt.
leuk voor je dat je een nieuwe girl heb maar wij hoeven niet te weten dat zij jou miniscule pikkiej af ligt te zuigen. denk maar niet dat je daardoor stoer bent op dit forum hoor. ![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Watch it!
|
![]()
Mn rug was echt
![]()
#6 |
Guest
|
![]()
Had hier nou helemaal een topic voor gemaakt moeten worden? Ik hoef het niet te weten hoor
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
kijk!!KIJK!!
IEDEREEN HAAT JE!! flikker gewoon op joh zeikert...als je dr terug wil vraag dat dan gewoon. |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik geloof je ![]() as for andrehazes: kssht!!go!! |
|
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Het is maar internet hoor. Dat jullie tegen mij zeggen dat ik zielig ben... WHO FUCKIN' CARES? Ik niet hoor!
Dus reply maar, ik heb het meer dan duidelijk gemaakt!!! HAHA boeiende shit! |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#14 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
Ik had je toch gewaarschuwt HazesRulez..
doe toch eens normaal.. vecht dit irl uit!