|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Elke ochtend als ik opsta, ben ik heel erg moe, en dan duurt het altijd 3 kwartier ofzo dat ik wakker ben, en dan heb ik in die 3 kwartier ook last van wallen
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nerd
|
![]()
ligt er aan hoe laat je op staat he?
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
heb ik ook wel last van maar slaap gewoonj te weinig. maja ligt er dus echt aan hoel aat je opstaat
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Gewoon een uurtje eerder gaan slapen, dat doet wonderen.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
misschien slaap je wel teveel...
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
dat probleem heb ik ook, maar daar is ook een duidelijke oorzaak voor.
na 12 uur slapen en om 06:15 wakker worden is niet echt een goede zaak ![]() weet niet echt wat bij jou de oorzaak kan zijn eigenlijk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Hoe laat ik opsta is verschillend, ligt aan mijn beginuren..
Tussen 6.00 uur en 7.00uur |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Misschien een winter dipje? Ik heb dat ook es gehad...... Ik ging naar school ging 2 tot 3 uur slapen...Ging eten... LAg dan weer 2 uur te slapen....en om 23:00 ging ik weeeeeer slapen. Ik was ook alleen maar moe, Maar t was geen pfeiffer. Ben toen naar de dokter gegaan en die heeft ton gezegd dat ik overdag bij hoge uitzondering een half uurtje mocht gaan liggen..... En tja in et ergste geval is et pfeiffer
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
een meisje uit mijn klas is nu een jaar moe maar ze kunnen helemaal niets vinden, echt niet normaal meer maja is niet echt veel aan te doen
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Ik heb precies hetzelfde , ik ben ALTIJD maar moe en lusteloos. En Judith dat heb ik ook , ik heb zo vaak gehad dat ik moest werken , sochtends bij de make up zat en in slaap viel. Op school had ik het ook altijd.
Tegen die wallen heb ik wel een tip ( als je het heel lelijk vind dan ) : leg 2 natte wattenschijfjes even in de ijskast , leg ze daarna even op je ogen en dan zal het weg gaan ( bij mij tenminste , het voelt wel lekker fris ) |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik had het gister en vandaag weer....word pas aan het begin van het 1e uur wakker (thuis) terwijl ik al een kwartier van te voren weg had gemoeten ![]() |
|
![]() |