|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Banned
|
![]()
Nou, dat leek me weleens leuk. Misschien hebben sommige mensen nog oeroude dingen (zolang je van oeroud en ll.com in 1 zin spreken mag
![]() ![]() Jammer genoeg bewaarde ik toen niet af en toe gedownloade dingen, of bepaalde interessante plaatjes dus ik heb niet echt iets bijzonders ![]() Maar, treurt niet! Ik heb 4 items voor jullie ![]() Stapper (niet echt oud) ![]() En oeroud, hoogtepunt en hot item van dit topic. 4 x LoeLoe in bewegende beelden! ![]() Hallo mensen *kuch* ik mis de muziek ![]() Weltrusten iedereen, met in de hoofdrol Tijn ![]() Wafeltje en wafeltje ![]() *padaboem MSN*, kids en nog 1 wafeltje ![]() Ik hoop echt dat dit een leuk topic kan worden met nostalgische waarden. ![]() ![]() Oh ja, LoeLoe, je bent veranderd. ![]() Bij het maken van dit topic worden de filmpjes nog geupload... geduld. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |