|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoe komt dat precies, en wat kan je ertegen doen..
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
als je niet weet hoe het komt zul je het ook nog wel niet gehad hebben en dus geen last van hebben dus waarom zou je willen weten wat je er tegen kan doen?
|
![]() |
![]() |
#3 |
veteraan
|
![]()
in een boterham zakje gaan ademen.
zo krijg je meer co2 binnen. waardoor je ademhaling vanzelf rustiger wordt bij hyperventilatie ben je namelijk TE bewust met je ademhaling bezich waardoor het o2 gehalte te hoog wordt. (euh...iets in die trend ![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
(tip: neem een zakje zonder kruimels
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]()
Komt gewoon omdat je op een verkeerde manier ademt, bijvoorbeeld op momente ndat je helemaal in de stress schiet. Heb het zelf ook gehad (samenhangend met straatvrees, dus nog een tikkeltje erger). Je zou ervoor naar de dokter kunnen gaan, deze kan je dan Ceasartherapie voorschrijven. En dan ga je een paar keer naar de fysiotherapeut die je weer normaal leert ademen, en dan ben je er zo vanaf.
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Als ik paniekaanvallen heb, dan heb ik vaak ook last van Hyperventilatie..Je kan dan idd echt het beste in een zakje gaan ademen...
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ik zelf heb er heel veel last van
goed vanuit de buik ademen zeg maar dus handen op de buik leggen en zodra je ziet en voelt dat je buik op en neer gaat dan adem je eigenlijk pas goed, je bent geneigd om kort adem tehalen op dat moment en dan gaat het fout dan krijg je ook een paniek aanval als het even tegen zit. en ja het zakje dat is ook een goede oplossing ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Ik val heel vaak flauw en ga dan ook hyperventileren omdat me bloeddruk te laag is.
Dat zuigt wel In een zakje blazen helpt heel goed hoorde ik! |
![]() |