|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik heb na 31dec nu nog een piep in me oren... gaat dit nog over of moet ik misschien ff naar de dokter ??
|
![]() |
![]() |
#2 |
veteraan
|
![]()
iets anders dan hardcore luisteren en je bent er zo weer bovenop..
pas op... want het tast waarschijnlijk je gehoor chronisch aan als je door blijft luisteren ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Als ik jou was zou ik naar de dokter gaan.. zoiets gaat meestal wel over de volgende ochtend
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
te dicht bij speakers staan
te veel harde klappen gehoord met nieuwjaar dat zijn allemaal dingen die het oor niet aan kan en dat leidt tot een piep in je oren die is meestal na een paar dagen over, dus ik zou met naar de docter gaan nog ff wachten als het volgende week nog wel zo is, dan moet je wel naar de docter, maar meestal hersteld het oor zich zelf wel anders heb je blijvende gehoorschade en dat is niet prettig |
![]() |
![]() |
#5 |
jocking
|
![]()
even geduld hebben en dan gaat het wel weer weg
![]()
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() (of dat een betrouwbare bron is kan ik me niet echt meer herinneren, dus ook niet te veel waarde aan hechten ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
nou bedankt voor de goede adviesen... ik zal de eerste maar niet doen he
![]() en verder heb ik alleen nog maar soms een piepje ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Als je klasiekke muziek op vet harde volume luistert is dta ook selcht voor je gehoor hoor
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik alleen rechts een piep heb.... vaaaaaaag
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() \een piep kan wel een paar dagen aanhouden maar als het blijft zou ik even navragen bij de dokter |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
volgens mijn biologie leraar is het zelfs mogelijk om de rest van je leven een piep te hebben in je oren, maar de kans dat jij dat hebt jij me zeer klein
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Pff en ik ben aan mn rechteroor zo goed als doof. Dat is egt ni zo leuk
|
![]() |