|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ging ik maar een deel van een liedje opnemen.
Het is maar heel erg kort 1.26 minuut, maar dat komt omdat ik het refrein nog niet goed kan... kom er niet helemaal uit. Het is dus het begin van Shadowman van K's Choice. Hope you'll like it ![]() K's Choice - Shadowman Heb er 15 min over gedaan om het in elkaar te flansen. Update: Heb meteen maar even nog een nummer opgenomen. Alleen dit keer was het een kwestie van mircofoon inpluggen, en op record drukken en spelen maar. Zingen en spelen is dus tegelijk opgenomen. Daarna even een chorusje erover heen gedaan en klaar. Dit nummer heet Dumb en in origineel van Nirvana Nirvana - Dumb Dit koste me dus wel 3 min. om te maken. In de bridge klopten de laatste lyrics niet helemaal, was ze even vergeten ![]() Update 2: Owkee, nog maar even snel een nummer gemaakt. You Know You're Right van Nirvana. Let maar niet teveel op de manier waarop ik zing, zullen wel weinig mensen mooi vinden, maar op die manier vind ik het juist heerlijk. Dit nummer is wel erg snel afgeraffelt, dus die doe ik nog wel een keertje opnieuw ooit ![]() Nirvana - You Know You're Right Tada... nou woei. Laatst aangepast door FiZz : 13 November 2003 om 05:40 |
![]() |
![]() |
#2 |
Ja?
|
![]()
geen filmpje dit keer?
![]() klinkt best mooi vind ik. ![]()
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
ik luister vanmiddag wel ff, moet zo naar school
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
jocking
|
![]()
ja, neem maar weer op met de microfoon die ik vergeten ben om uit je fietstas tehalen
![]()
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest