Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 18 November 2003, 06:09   #1
Forza
Guest

Standaard Aan al de joden die mij een oor proberen aan te naaien

ik heb er echt genoeg van, de forumbazen en beheerders zijn hypocriet worden, ik bedoel ik krijg o.w om de belachelijkste dingen. Terwijl mensen zoals saartje kunnen flame bij het leven, en ze wordt nog toegelache ook.

het is jammer maar met zulke mensen hier als de BAAS ga ik niet meer op het forum zitten, en daarom zal ik de eer aan me zelf houden, en met 2 belachelijke o.w`s het forum verlaten.

Vroeger was het namelijk anders, strenge beheerders maar rechtvaardig, en niet zo ontiegelijk zeikerig. maarja das vroeger he..

Maar wat nog het aller leukste is, in mijn bann tijd heb ik meerdere mensen(ook die me niet mogen) gehoord "forza wanneer kom je terug het forum is saai" en het forum was ook saaai!! het begon net weer een beetje op te leven. Maarja jammer dat jullie dat hier als forumbazen niet door hebben. nouja mischien hebben jullie het wel door, maar zijn jullie jaloers omdat jullie als forumbazen minder aandacht krijgen.

maar met andere woorden

dag mensen
dag hypocriete forumbazen
dag aardige mensen

onthoud 1 ding van mij

Let love rule the world

Berichting Regels