|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Zo ja, hoevaak per week? hoelang per keer? en vertel wat je er verder nog over kwijt wilt!..
Zelf ben ik afgelopen week ermee begonnen en ach, ik vind dat mijn conditie nu al vooruit is gegaan. Maar jaja ik weet het, hoogmoed komt voor de val ![]() Ik heb een trainingschema laten opstellen op een internetsite. Mijn doel is om in maart 2004 de 4 kilometer in 20 minuten te kunnen lopen. Ik moet dan 3x per week de straat op... De tijd hangt af van wat het schema aangeeft... Deze week is het 3x 2 minuten stevig doorwandelen en 2 minuten hardlopen..Je moet ergens beginnen he! Wel een beetje vreemd om op straat te gaan joggen hoor in sportkleding haha. Daar moet ik nog een beetje aan wennen. Was ik aan het joggen, kom ik een kennis tegen...Zeer charmant ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
doe aan fitness en dat is dan of:
1 kilometer in 5 minuten 2 in 10 3 in 15 ligt er echt aan of ik er zin in heb |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
oow zo'n schema heb ik ook, maar het is fysiek nog niet mogelijk voor mij om te joggen..
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik loop elke dag naar school een uurtje, hoever enzo weet ik niet, maar gewoon om even de chaos in me hoofd kwijt te raken.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ik deed het, alleen we nu 2 huizen hebben doe ik het niet meer
huis 1 staat namelijk op een soort van industrie terijn, en ik houd ervan om niet bekeken te worden als ik joggg |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Nee.
Ik zwem sinds vandaag , dat meot van mijn mensendieck therapeut !! En dat was wel heel fijn toch. |
![]() |
![]() |
#7 |
. plop .
|
![]()
ik fitness 1 keer in de week 2 uur lang! en dan de volleybal nog
![]()
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Wil ook gaan joggen, maar tis zo koud en dan stel je het toch steeds uit.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
dat vind ik ook en is gewoon jammr
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Nee, ik fiets bijna elke dag en soms maak ik ook een wandelingetje. Vind ik wat fijner dan joggen.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ligt er aan , ..
ik deed het wel , alleen is de verleiding om binnen te blijven nu groot ... |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
zaterdag:
5 km joggen en s'avonds 3 km lopen zondag: 9 km lopen en s'avonds run and bike (met partner afwisselen fietsen lopen ![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
ik fitness 1 of 2 keer in de week, per keer 2 uur. ik ga vaak een eind fietsen en doe thuis veel aan buikspieren.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
ik doe aan fittnes... ongeveer 2 a 3 keer per week.. en dan deed ik veel Ricochet en Kickboksen
inmiddels niet meer omdat ik mijn knieschijf ontwricht heb met ricochet wat me tot nu toe al 3 weken krukken heeft gekost ![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
Ik dans elke dag vind ik genoeg..