|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
komt er een neger op de bank schuin naast me zitten.
Ik kijk zo, pakt ie een stuk chocola uit z'n tas. Ik denk... hij gaat toch neit... Ik dacht gelijk aan die mop he jullie kennen um wel "Waarom eten negers nooit chocola?" "ze zijn bang dat ze hun vingers erbij op eten" Maar deze zulu had lef hoor! hij at het gewoon op zonder ook maar in z'n vingers te bijten..... al scheelde het niet veel |
![]() |
![]() |
#2 |
-
|
![]()
grapjas
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
. plop .
|
![]()
hehe :respect:
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
leuk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
hou je muil riddler
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
en jij natuurlijk kwijlen omdat je het nie kan hebben dat een neger wel chockolade eet en jij niet..
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Aachen TSV
|
![]()
Wat een belevenissen allemaal Arie
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
ik ga es kijken wanneer ik een neger tegenkom in de trein die chokolade eet, dan heb ik nog een doel in mijn leven...!!
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
hehehe, deze is goed alwin :respect:
![]() |
![]() |