|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
vul dit eens heel even serieus in
![]() ik doe een onderzoek naar criminaliteit voor iets.. In welke provincie woont u? Friesland Groningen Drente Overijssel Gelderland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Flevoland Zeeland Noord-Brabant Limburg Waar woont u? a in een dorp b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? a in provinciaal gebied b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja b nee Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) . Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad b een dorp heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja b nee zo ja wat gebeurde er? . Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 b jong volwassenen van 18-30 c volwassenen van 30-65 d bejaarden 65+ Wat verstaat u onder criminaliteit? . |
![]() |
![]() |
#2 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
In welke provincie woont u?
Gelderland Waar woont u? a in een dorp Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? a in provinciaal gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) Met mijn opleiding ![]() ![]() Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in b een dorp heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja [B]zo ja wat gebeurde er? [B] Ruzie Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? b jong volwassenen van 18-30 Wat verstaat u onder criminaliteit? Alles wat niet mag volgens wet boek van strafrecht |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
danku
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Noord-Holland Waar woont u? in een dorp Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) vechtpartij, zakkenroller, geweld op straat gezien etc alle in amsterdam. Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in een dorp omdat daar minder klotende marokkanen zijn :S heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? ja zo ja wat gebeurde er? zie vraag over criminaliteit Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? jongeren van 12 tot 18 en dan vooral marokkaanse Wat verstaat u onder criminaliteit? Alles doen wat niet mag maar ook vooral kloten van sommige groepen, mensen extreem lastigvallen etc. |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
Zuid-Holland Waar woont u? b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) Iemand bedreigde me met een mes, hij wou me telefoon.. Ik gaf een schop *je weet wel waar* en ging keihard wegrennen. Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in b een dorp heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? Iemand bedreigde me met een mes, hij wou me telefoon.. Ik gaf een schop *je weet wel waar* en ging keihard wegrennen. Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 Wat verstaat u onder criminaliteit? Alle misdrijven die in de wet zijn beschreven Laatst aangepast door CharmedOne : 29 December 2003 om 13:03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
dat schiet al op
note |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ut spijt me ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Groningen Noord-Brabant --> wiekenden en vakanties Waar woont u? b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? b nee Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) . Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in b een dorp heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? ik werd achterna gereden door een eng mannetje Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? b jong volwassenen van 18-30 Wat verstaat u onder criminaliteit? jatten, geweld, moorden en dat soort dingen |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Utrecht Waar woont u? b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) Ben na het uitgaan in stedelijk gebied wel eens bedreigd Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad, want daar zijn grote groepen hang jongeren heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? bedreiging omdat ik wat zei tegen een turk Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 Wat verstaat u onder criminaliteit? alles wat betrekking heeft op andere mensen iets aandoen of vernieling van andermans spullen |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
jeeej danku
note 2 |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Groningen Waar woont u? De stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) Om gevechten buiten beschouwing te laten, ben ik een keer een beetje gezakkenrold, in de stad. En me broer heeft een keer een mooie broek voor me gejat, ook in de stad. Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? ja zo ja wat gebeurde er? Ach...voel me vaak zat onveilig, meestal gewoon een bedreiging waardoor ik me kast op laat jagen. Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? b jong volwassenen van 18-30 Wat verstaat u onder criminaliteit? Alles met geweld, respectloosheid en overtreden van de wet [/B] |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Noord-Holland Waar woont u? b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) inbraak, vechtpartij, rellen stedelijk Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in b een dorp (te fokkin leeg! en iedereen staat je aan te staren..) heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? dopedealer die maar aan me bleef hangen en aggresief deed inene Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 Wat verstaat u onder criminaliteit? door rood oversteken (not) uhm serieus: moord, verkrachting, drugsdealen, inbraken, geweldsdelicten |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
jeuj nog meer nog meer
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lid
|
![]()
Overijssel Waar woont u? In een Stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) der zijn fietsen gestolen van mij, heb zelf nooit iets crimineels gedaan(stedelijk) Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? nee, kan mezelf goed verdedigen als het moet. voel me sowieso niet erg onveilig zo ja wat gebeurde er? - Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? b jong volwassenen van 18-30 Wat verstaat u onder criminaliteit? alles wat de wet verbied |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() Laatst aangepast door WishfulDreaming : 29 December 2003 om 15:53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Noord Holland Waar woont u? Amsterdam - Het beruchte , lees de volkskrant van vandaag maar-Floradorp ,a.k.a De Rimboe Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? Overal , je denkt vaak dat het in kleinere dorpen niet gebeurt , maar daar zul je nog van staan te kijken Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? Ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) Te veel om op te noemen , ik heb een jaar in parijs bewoond een dara gebeurd veel ( dus stedelijk ) en hier in Amsterdam heb ik ook het 1 en ander meegemaakt ( dus ook stefelijk ) Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in A een stad Heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? Ja , door bepaalde gebeurtenissen ben ik heel bang geworden , en momenteel is het erg onrustig waar ik woon ( Als in : de M.E rijd elke 5 minuten door de straat en elke nacht zijn er op de kruispunten grote vuren , me buurman is gister opgepakt samen met 7 anderen voor poging tot doodslag enz. En dit alles alleen omdat ze het nieuwjaars vuur bij ons dit jaar hebben afgeschaft. Hierdoor voel ik me niet heel onveilig maar je merkt het wel. zo ja wat gebeurde er? Zie boven Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? A Wat verstaat u onder criminaliteit? Alles waardoor mensen zich bedreigd/onveilig voelen. Bepaalde dingen die tegen de wet zijn.. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#21 |
jocking
|
![]()
Overijssel Waar woont u? b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja, maar niet meer dan iedereen anders ![]() Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (stedelijk) Fiets gestolen / autoruit in getikt en leeggeroofd Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? b nee Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? b jong volwassenen van 18-30 Wat verstaat u onder criminaliteit? het jatten van spullen, dealen in illigale dingen en geweldpleging
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
oow jullie zijn schatten
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
floradorp is nu echt het relbuurtje! ![]() kom er nu niet graag... tenzij ik de post ga moet lopen, dan wil ik er wel lopen hoor ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Whooohooo
|
![]()
Zuid-Holland Waar woont u? a in een dorp Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? b nee Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? Ik werd 's avonds zomaar omsingeld door een grote groep jongens.Heb kunnen wegrennen Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 Wat verstaat u onder criminaliteit? Alles wat niet mag volgens de wet
![]() |
#27 |
Looking at you
|
![]()
Zuid-Holland Waar woont u? b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) Stedelijk en is wel een waslijst ![]() Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? ik voelde me bedreigd doordat de jongen stijf stond van de drugs en ze mij ook hard-drugs hadden gevoerd ![]() Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 Wat verstaat u onder criminaliteit? heel veel, van vandalisme tot moord tot stelen tot aanranding enz.
![]() |
#28 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
Groningen Drente Waar woont u? a in een dorp b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? a in provinciaal gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? b nee Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) . Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in b een dorp heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? Donker ![]() Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? b jong volwassenen van 18-30 Wat verstaat u onder criminaliteit? boeven! ![]()
![]() |
#30 |
.
|
![]()
Overijssel Waar woont u? b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) fiets jatten, kauwgom jatten ![]() Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in ligt eraan welke stad of welk dorp ![]() heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? Stelletje hangroepjongeren die er onguur uitzien, voel je je zowiezo niet prettig bij. Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 b jong volwassenen van 18-30 het begint tegenwoordig al vanaf 12 en eindigt bij 30. Wat verstaat u onder criminaliteit? Asociaal gedrag, wat over het algemeen aangeleerd wordt als niet normaal. Dus hier valt ook het bedreigen van iemand onder of het kapot schoppen van een zwerver ![]()
![]() |
#31 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Lid
|
![]()
Overijssel Waar woont u? b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) winkeldiefstal in een stad, geweld in een stad Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? werd iemand op zn bek gehoekt. ![]() Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? b jong volwassenen van 18-30 Wat verstaat u onder criminaliteit?in principe alles wat tegen de wet ingaat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
.
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
Flevoland Waar woont u? b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? b nee Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in b een dorp... daar val je meer op heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie a ja zo ja wat gebeurde er? Zaten er zowat zes van die negers in m'n nek te hijgen, maar na 2 minuten ofzo liepen ze weg Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 Wat verstaat u onder criminaliteit? Vandalisme, mensen bedreigen, jatten etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
jullie zijn helden..
en jah we hebben deze enquete ook op scholieren.com gezet.. we moeten immers 100 enquetes binnen krijgen ![]() |
![]() |