|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
mycodenameis:edman
|
![]()
wat doen jullie ertegen ?
want mn hele gezicht zit al 4 of 5 jaar vol en t doet pijn en t ziet er niet uit. en ik word er nu wel een beetje gek van. ![]()
![]() |
#2 | |
Storend Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medewerker
|
![]()
Een vriend van mij had het ook altijd, maar die is ervoor onder behandeling geweest in het ziekenhuis. Nu is ie er helemaal van af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]()
inderdaad.. middeltjes helpen niet.
het enige probleem is dat ik verslaafd ben aan chocoladepasta. ik eet niks anders dan dat. en ik denk dat dat ook wel een belangrijk onderdeel in de vorming van mijn acne ![]() maar ik kan niet afkicken ![]() je schijnt in zwitserland een bierbad te hebben. dat is vet goed voor je acne ![]() ![]() maar ik denk wel dat ik een keer zo iemand ga opzoeken.
![]() |
#5 |
veteraan
|
![]()
ik weet dat er een anticonceptiepil is voor vrouwen die ertegen werkt
![]() maar ok, daar heb jij nix aan.. dat verhaal van dermatoloog en ook lichttherapie heb ik wel eens van gehoord. en misschien zou je toch eens moeten letten op je eetwijze? tenzij je er zeker van bent dat dit er niets mee te maken heeft.
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() en verder eet ik vrij gezond enzo. maar ik kan proberen om een week geen chocola te eten. ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Nerd
|
![]()
dat zou ik idd maar eens proberen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
voor zover ik weet schijnen biergist-tabletten goed te werken (nooit geprobeerd maar dat hoorde ik)
ik gebruikte acné-care ofzo ![]() ![]() verder niet te vet eten en letten op je vitamines enzo. verder weet ik t ook niet hoor..
![]() |
#10 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]()
dat is bij iedereen anders..
maar ik zal die biergistpillen ook eens proberen, want dat schijnt inderdaad ook goed te helpen.
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
volgens mij viel het bij jou wel mee, ik heb het erger gehad
maar het gaat gelukkig over, heb der nu bijna geen last meer van dus gewoon wachten |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
en ja t viel wel mee laatst, maar t is irritant, want dan is t weer vol en dan valt het wel weer mee etc etc ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik slik trouwens wel vitamine b12 en zink, weet niet welke voor acne is en welke voor vegetarier schap, maar 1 van die 2 werkt wel |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Het eten van chocola en het krijgen van acne hebben HELEMAAL NIETS met elkaar te maken; kwel jezelf niet door geen chocola te eten
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
nou ik geloof dat niet dat eten er niks mee te maken heeft.. ze kunnen zeggen wat ze willen
![]()
![]() |
#17 |
|
![]()
ja ik weet dus niet of het daar aan ligt.
en ik wil mezelf ook niet dwingen door geen dingen meer te eten die mijn leven vormen ![]() ![]() bij sommige mensen ligt er wel aan wat ze eten. zoals varkensvlees zorgt voor een volle bek bij een vriend van me ![]()
![]() |
#18 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
kdurf te wedden dat ik ook weer wat plekjes heb na de nodige chocolade deze week ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
mja heb t ook al zo sinds groep 7(10 jaar was ik toen). Niks hielp echt.
behalve de pil ![]() en chocolade minderen ofzo..volgens mij is dat bij mensen die er neit echt last van hebben. Die af en toe n puistje hebben, omdat hun huid wat vetter is. Maar acne is iets chronisch, daar zitten vaak ook diepere oorzaken zoals erfelijkheid achter. En tsja verder je gezicht goed schoon houden. Ik behandel t iedere ochtend en avond met zo'n facewash en tonic. |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Gewoon met rust laten, dan komt het vanzelf goed
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
knijpen maat
knijpen ![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
-
|
![]()
Mmmz, lijkt me klote als het pijn doet...
Heb ik nooit last van gehad, vroeger niet, en nu helemaal niet. Soms zo eens één klein stom pukkeltje, maar eigelijk heb ik helemaal niet te klagen denk ik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
heb er geen last van
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
nee nooit gehad , maarja .. mee leren leven denk ik ... veel kan je er niet aan doen
|
![]() |
![]() |
#25 |
Super Lid
|
![]()
Chocola opzich heeft er niks mee te maken. Het is meer ongezond eten in het algemeen
![]() ![]()
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
ik heb er best wel veel vind ik.. maar ik heb een goede zeep..(nergens meer te verkrijgen misschien wel nog in Belgie volgens mijn mam)
ik doe me gewoon 2x per dag wassen met die zeep.. het droogt je huid uit en maakt nieuwe huidcellen aan.. die bevatten dan geen acne meer ![]() alleen stopje... 2 dagen zit ik onder ![]() och jah.. heel erg vind ik het niet maar wel als zo als nu er eentje zit op JE LIP! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
veteraan
|
![]()
wassen met enkelt water is volgens mij nog t best..
kheb er af en toe ook wel last van..soms wat meer dan anders.. maar dat wijt ik echt puur af aan mijn lekkere gezonde levenswijze ![]()
![]() |
#28 |
|
![]()
mn ma heeft nu biergist tabletten gehaald.
dus die ga k ook maar 's proberen ![]()
![]() |
#29 |
Lid
|
![]()
De moeder van een vriend van mij die kan acne ook laten verminderen maar dan krijg je gewoon een heel streng dieet en van die stroom schokjes ofzoiets..
Zelf heb ik er ook af en toe last van maar niet overmatig toen ik de diane ben gaan slikken werkte die juist tegen strijdig bij mij dus daar ben ik maar mee gestopt ![]()
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Andere pil proberen.
Chocola werkt bij mij ook niet echt in het voordeel, maar ga echt niet niet chocola eten hoor... Te verslaafd ![]() Maar jah goed je gezicht wassen. |
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
je kunt van die smeermiddeltjes gebruiken, maar dat helpt vaak niet.....volgens mij is er nog steeds geen goed middel tegen acne op de markt.......
|
![]() |
![]() |
#32 |
Beheerder
|
![]()
middeltjes helpen wel.
Vraag je huisarts eens naar Inderm
![]() |
#33 |
|
![]()
uhm de biergist tabletjes helpen op zich wel..
als ik nu ff een paar weekies doorga zonder chocola en mét die pillen hoop ik er min of meer grotendeels vanaf te zijn ofzo.. en daarna kan k weer verder met chocola, want ik word er echt gek van.. ![]()
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
Wees nou sterk stomme bilgiraf , WEES STERK!
Nej seriues eddie , probeer nou is zonder chocola te leven. Er zijn zoveel andere lekkere dingen. EN stel je bent een vet lekker ding man , zonder acne , ![]() ![]() ( ben je met ook hoor ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
nou bij mij werkt er dus echt helemaal niks.. of k nou middeltjes gebruik, niet meer snoep of eraf blijf.. k krijg toch nog steeds pukkeltjes.. maar vaak heb k ze ook alleen als k aan t stressen ben ofzo.. of als het maandelijkse gedonder er weer aan zit te komen
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
veteraan
|
![]()
grappig is ook dat je het vaak aan meisjes kan zien als ze in hun stopweek zitten
![]()
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
ik ben aan de pil, maar aan de microgynon 30.. die werkt dus niet tegen puistjes.. maar k wil niet aan de diane, want die is heel licht en ik heb dan weer geen zin om condooms te gebruiken..
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() wat betekent de 30 van microgynon eigenlijk? want bij diane is dat 35.. en dat staat volgens mij voor de 0,035 mg ethinylestradiol wat er dus in zit. als dat bij de jouwe 30 is betekent dat dan niet dat de diane een zwaardere pil is dan microgynon? ![]() zal het boekie er eens bijpakken ![]() wat er instaat: "... Door de combinatie van cyproteronacetaat (das tegen acne) met ethinylestradiol (oestrogeen) in Diane35 onstaat bij het gebruik volgens voorschrift, een regelmatig menstruele cyclus en biedt Diane 35 ook bescherming tegen zwangerschap." verder kan ik er niets over vinden dat je extra anticonceptiemaatregelen moet nemen omdat de pil te licht zou zijn? ![]() oja: ik gebruik deze pil nu ong 9 maanden, ben van al mijn puisten af ![]() ![]() ![]() Laatst aangepast door AmbyPur : 1 January 2004 om 18:18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
Hier een stukje over verschillende soorten anticonceptiepillen. In dit stukje gaat het over pillen die zwangerschap voorkomen. Als je bij diane 35 dus condooms moest gebruiken hadden ze deze pil vast niet genoemd of erbij gezet dat er condooms bij gebruikt moeten worden. http://www.anticonceptie-online.nl/overzicht_horm.htm Hierin is te zien hoe zwaar de pillen zijn en Diane 35 is idd zwaarden dan microgynon 30
![]() |
![]() |
#42 |
Guest
|
![]()
en dit loze geblaat heeft met acne te maken omdat?
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Guest
|
![]()
um.........als je zeer veel puistjes hebt dan kun je het met cremetjes en dergelijke waarschijnlijk niet wegkrijgen maar je kunt wel verder voorkomen en zorgen dat ze rustiger worden.
|
![]() |