|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
www.funing.nl
|
![]()
kennen jullie liedjes zoals heroin girl , AM radio enzo ? en kom niet aan met nirvana want natuurlijk ken ik die
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
grunge?
dan moet je bij FiZz zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Silverchair het album FreakShow heeft wel aardige nummer, maar ik ben niet al te gek van Silverchair.
Probeer eens een zooi nummers van Foo Fighters (jaja, ik ben op het moment een beetje erg into foo fighters). Die hebben wel wat nummers die in de buurt komen. Maar grunge is nogal breed. Het is moeilijk echt bands te vinden die op elkaar lijken in deze stroming (zo heb ik helaas zelf moeten ondervinden) |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
www.funing.nl
|
![]()
foo fighter zijn al weer veel agresiever .
nummers zoals nirvana - on a plain en something in the way. \everclear - heroin girl , zoiets zocht ik meer. silverchair zal ik eens wat van downloaden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Dan zal je silverchair waarschijnlijk ook te agresief vinden. Maar foo fighters heeft zeker wel mooie rustige nummer. En wat ook een aanrader is: Gewoon zoeken op akoestische versies van nummers van grunge bands. Dan zit je vaak al wel goed denk ik. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
www.funing.nl
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
The Tea Party - Fire in the head
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Pearl Jam en Soundgarden, maar ja die bands hebben ook een eigen stijl.
|
![]() |
![]() |
#10 | |
mycodenameis:edman
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |