|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
wat is de beste manier om contact te maken als je een meisje leuk vind... maar haar veder niet kent...??
ik denk zelf... kijken of je vrienden hebt... die haar wel kennen en dan via hun haar leren kennen... en zow eens bij haar te gaan staan... en te praten. maar wat.. als je geen vrienden hebt die haar kennen...? er gewoon op aflopen ofzow ??... lijkt mij niet echt een slim plan... weet iemand iets subtiels ??? |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
off topic, wat een k*t nickname, lekker onduidelijk
ontopic bloemetje sturen met je naam er op mailtje sturen vragen om der msn en dan hopen dat je haar verder leert kennen en na een tijdje der uit vragen ohja en dan niet naar de matrix gaan, vinden meiden niet echt super |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ermee gaan dansen, zo dans je ze zo overal in
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Mja, wat ik zou doen als ik jou was Amresh...is, als je contact wilt zoeken gewoon af en toe toevallig zachtjes tegen haar aanstoten ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Gewoon op af stappen...
|
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
huur een vriend in die haar gaat bedreigen en dan kom jij opeens als redder tevoorschijn
|
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ok meeste meisjes vinden het niet leuk als je tegen ze aan gaan dansen/rijden! msn vragen is enorm afgezaagd! reageert bijna niemand meer op. met haar dansen en er een beetje leuk uit zien wil wel helpen. ook via vrienden is een manier, de safeste als je het mij vraagt. succes!
|
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
hier heb ik nx meer aan toe te voegen |
|
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() dat moet je dus nooit doen, of je moet een lollige reactie willen, dan is het wel leuk |
|
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
ik zou gewoon naar haar toe gaan. ligt er natuurlijk aan waar je haar van kent. als het op school is, is t simpel, als ze alleen is gewoon iets gtegen haar zeggen, proberen vriendjes te worden (heel begrijpend doen enzo), als het op t werk is, idem. als je haar alleen van stappen kent, bied haar een drankje aan. vinden we leuk, en dan gewoon gaan kletsen. wees een beetje mysterieus, laat je niet meteen kennen, vang eerst haar blik, en knipoog (het helpt natuurlijk wel als je haar type bent). maar praten kan nooit kwaad, alleen let wel op lichaamstaal, als ze van je af draait of verveeld erbij staat kan je beter ewggaan en n andere keer terugkomen..
|
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Gewoon in haar buurt gaan staan, paar keer naar haar lachen, misschien begint zij wel een gesprek...Weet jij veel...
Als jij maar niet tijdens het gesprek zegt: hoe gaat het met je vriend? arghhhh ![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
andere tip: slaap eerst met r vriendinnen, weet ze meteen of je goed bent
![]() |
![]() |
#16 | |
-
|
![]() Citaat:
Dan gaat ze je zeker ook willen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Lid
|
![]()
beetje oogcontact krijgen, leuk praatje maken, beetje dansen enz
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Gewoon lekker jezelf zijn en eropaf stappen! Gewoon rechtstreeks..Nee heb je en ja kan je krijgen
![]() Ik snap niet waarom vrouwen en mannen zulke omwegen maken als het ook gewoon makkelijk kan ![]() ![]() |
![]() |
#19 |
|
![]()
Het is niet de bedoeling dat oude topics omhoog gehaald worden
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Werkt altijd! ![]() ![]() |
|
![]() |