|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
-
|
![]()
De vraag spreekt voor zich lijkt me... Welke dingen zijn het belangrijkst voor jou, opdat een relatie zou kunnen lukken?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
vertrouwen
dat is het belangrijkste |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
goed kunnen lachen met elkaar
goed kunnen praten met elkaar en elkaar begrijpen vertrouwen en eerlijkheid toch wel veel vrijheid kunnen geven aan elkaar(vind ik persoonlijk zeer belangrijk) toch wel beetje zelfde smaak qua muziek en uitgaansvlak passie en seks |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
vertrouwen idd... erg cliche maar het is gewoon zo... elkaar vrijheid durven geven
+ trouw (natuurlijk!) + goede communicatie/eerlijkheid/openheid, ik denk dat je heel veel problemen/ruzies voorkomt als je heel duidelijk bent naar elkaar toe hoe je over dingen denkt en wat er aan de hand is, zodat een klein ergenisje niet uitgroeit tot een knallende ruzie bijv.... + tolerantie, je moet het een en ander van elkaar willen/kunnen accepteren en niet van elke mug een olifant maken verder vind ik het belangrijk dat mijn vriend en ik dezelfde interesses en 'manier van leven' hebben (iemand die niet van sport houdt bijv. wordt binnen een paar weken gillend gek van me ![]() ik kan nog wel honderd dingetjes opnoemen die een relatie nog veel beter kunnen maken maar dat zijn dan toch de kleinere details ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
*je moet van elkaar kunnen leren, ofwel, die ander moet dingen te vertellen hebben, die je ook interesseren.
*enkele gemeenschappelijke intresses *goede communicatie *gevoelens in dezelfde maten belangrijk vinden (dus een heel nuchter persoon met een gevoelstiepje zal niet echt werken <en ik kan t weten>) *eerlijk tegen elkaar kunnen zijn (hoewel je natuurlijk nie alles hoeft te vertellen aan elkaar) *kunnen lachen met elkaar *goede seksuele relatie *dingen voor elkaar over hebben, dus dan maar een keer niet sporten als je de ander die week anders niet kan zien. en niet zeggen van, pak de bus maar, als het met de auto maar 15 minuten is ![]() maargoed. dit dus ongeveer ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
- vertrouwen
- elkaars mening respecteren, ookal is ie anders dan de jouwe - goed met elkaar kunnen praten als er problemen zijn, en die samen kunnen oplossen - zoals electricity zegt: dingen voor elkaar over hebben, helemaal wat betreft dingen waar de ander gevoelig voor is - over bepaalde dingen dezelfde mening hebben( zoals wat trouw inhoudt) - gemeenschappelijke interesses - begrip hebben voor elkaar - goede seksleven |
![]() |
![]() |
#8 |
Bianca
|
![]()
Vertrouwen, eerlijkheid, open zijn tegen elkaar... Elkaar op alle manieren steunen en er zijn voor elkaar, goed kunnen praten...
Toch wel het allerbelangrijkste ![]()
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Als er van beide kanten genoeg liefde is, zijn al die andere dingen overbodig, die zijn er dan vanzelf.
Liefde en respect, daar gaat het allemaal om. x |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en door dit en nog een paar kleine dingetjes (een daarvan is 50km) is t uit gegaan. dit wil niet zeggen dat we neit genoeg lifde voor elkaar hadden, wat jij dus beweert.. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Vrijheid om te doen wat je toen je single was ook deed behalve meiden/jongens versieren etc.
En daarom ook vertrouwen. Maar vooral dat het klikt tussen elkaar. |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Liefde, vrijheid.. en vriendschap
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
spreekt toch voor zich allemaal, en de dingen zijn allemaal al genoemd zo beetje
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Aandacht vind ik heel belangrijk, iemand die altijd een volle agenda heeft en ieder weekend al iets heeft staan, daarmee zou ik echt niets kunnen hebben. Ook wel een afknapper en voor de rest alles wat hierboven zo'n beetje is genoemd
|
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
vertrouwen
humor geen preutsheid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Ik vind dat je met elkaar moet kunnen lachen, en ruzie maken ook, zonder dat het gelijk uitloopt op drama's.
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
![]() maar ik vind in een relatie vooral het belangrijkste dat hetgeen waardoor je verliefd werd op haar/hem,wordt behouden. Kbedoel dus, dat je er nog altij goed mee moet kunnen praten en lachen. Maar het meest leuke is altijd...vechten(jeweetwel,spartelen en grijpen voor de lol) ,waardoor je het heeel warm krijgt van al dat lachen enzo,en zo overgaan in seks ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
-lol hebben met elkaar
-vertrouwen -vrijheid -vriendschap -goed met elkaar kunnen praten -respect hebben voor elkaars meningen/intresses |
![]() |