|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
en hebben ze me nogsteeds niet opgehaalt om te gaan werken
![]() terwijl ze er normaal om 6.40 staan. dus dan loop ik terug naar boven en kleed ik me weer om.. eerst ff op t forum zeuren, en dan weer lekker me bedje in.. en vervolgens de rest van de dag benutten om verslagen te maken.. dus ben ook weer klaar dalijk.. ![]() wat zit er bij jullie mee vandaag? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Niets...
Ik heb verschrikkelijk veel pijn in mijn rug, ik ben doodmoe , ik wil echt niet naar school , het is maandag , te veel problemen aan mijn hoofd , .... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
° Blub °
|
![]()
nja,binnen 10minuten m'n vriendje wakker bellen, hij heeft om 9u examen.. daarna in m'n bed kruipen om te slapen (nog niet gedaan vandaag
![]() en dan rond 13u30 opstaan.. en dan voor de verandering weer studeren ![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Nog helemaal niks, ik hoop nog naar school te kunne maar kan amper lopen, want ik ben 2 keer op me bek gegaan met me krantenwijk op de weg heen en terug en de laaste val was echt erg me been doet nu super auw!
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ik kom mijn lievelingssokken weer trug vinden !
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
De file reed vandaag tenminste nog goed door. Heb niet stilgestaan. Voor de rest is het weer maandag, nooit erg tof dus.
|
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]()
Ik moet over een half uurtje richting bushalte lopen, 3 toetsen maken en dan mag ik weer naar huis. Vanavond paardrijden en doesen en leren voor morgen..nah da's mijn maandg
![]()
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Mn bed uitrollen, naar beneden gaan, wat PC's instaleren. Beetje ouwhoeren met de jongens die bij ons pap werken. Wat forummen. Kebab gaan halen voor iedereen. Nog wat PC's problemen oplossen. Eten, dan nog ff naar buiten en dan weer slapen
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
het is veel te vroeg
en dat terwijl ik vakantie heb ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nerd
|
![]()
vandaag van 13:00 tot hooguit 15:30 toetsen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
hmm ik was om 9.15 al weer thuis van school...ik had me laatste toets...en verder ga ik een beetje nix doen en vanvond tennissen...beetje saai dagje vandaag...
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
veteraan
|
![]()
kga zo maar es naar school...
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
om half negen een toets op maandagochtend notabene, dat kan niemand meer goed maken hoor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Chocola bij de hand, muziekje op de achtergrond, ouders hebben een goede bui.... Nee dur kan niks meer mis gaan vandaag
![]() |
![]() |