Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 31 January 2004, 08:42   #1
silverchair
Guest

Standaard winterkamp

Nou ik zal ff vertellen hoe het almaal ging;
Ik zat in een groepje van geloof ik 9 mensjes. groepje 2 dus we vertrokken als 2e.
We gingen om kwart over 7weg.
We kwamen op school aan, werd je tas gewogen, mijne was 10 kg, precies goed. KRegen we nog wat uitleg en van dat ranzige blikvoer mee (ik had capucijners met tahoe, zuurkool en nog iets, heb het geen van allen gegeten) nou kompas en kaart mee en toen gingen we...Heenweg werden we constant ingehaalddoor andere groepjes, op een gegeven moemtn liepen we met groepje 7...We hadden dus 2 ontzettend langzame dudes in ons groepje, dat was echt vet kut
Nou wij lopen in de kou, lekker met blaren enz...ondertussen kom je bij posten waar je wat moet doen, een opdr of gewoon niks, je kon daar je blaren laten prikken (ik heb dr nu iets van 7 kleine..) een enkele keer kreeg je thee..
Aan het eind van de dag ging het sneeuwen, natte sneeuw dus alles was doorweeekt, dat was echt kut...
Toen kwamen we aan op het kamp, gewoon een plek met bomen en sneeuw...gelukkig zat mijn tent mate in groepje 1 dus die had mijn tnejte al opgezet..die tentjes waren trouwens vet klein, en het was super koud 'snachts!
Toen gingen we eten...ik had gewoon me cup a soup genomen, en we kregen nog een broodje worst.
Daarna hadden we een kampvuur gemaakt, kon alles ff drogen..!! daarna lekker slapen, uhum ik heb dus niet geslapen gewoon
en dan werd je sóchtend weer gewekt met een of andere toeter...en dan kan je om 6 uur je tent weer inpakken..!!
nou welk groepje als eerst klaar is mag als eerst weg...Wij waren weerns als latste klaar..
en dan ging de trug weg zo ongeveer het zelfde, was wel 1 km minder lang (32 km) maar was wel een kt stuk over de hei.
Nou toen kwamen wij aankakken op school om half 7. hadden het laatste dtuk nog gerent ...toen waren we echt helemaal dood...het eerste groepje was btw al om half 5 op school... wij waren dus echt langzaam. teon op school alles inleveren. en een broodje frikandel! daarna naar huis en lekker verzorgt worden door je ouders die dr niet zijn, die gingen naar de buurtjes...dus me broer had maar ff een broodje pindakaas voor me gemaakt..haha
maar achteraf was het super tof, echt een ervaring, leuke samenwrking in het groepje...maar onderweg was het echt kut, koud, blaren enz
nou dit was het, foto's staan bij plaatjes en foto's
kus
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2004, 08:47   #2
Chaud
Guest

Standaard

Hmmm, ben redelijk jaloers lijkt me inderdaad een leuke ervaring om mee te maken
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2004, 08:55   #3
silverchair
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Chaud
Hmmm, ben redelijk jaloers lijkt me inderdaad een leuke ervaring om mee te maken
njah dr zitten echt 2 kanten aan, het is totaal niet leuk omdat je zo lang loopt enz, tis koud blabla
maar tis wel super gezellig enz..
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2004, 08:59   #4
Chaud
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by silverchair
njah dr zitten echt 2 kanten aan, het is totaal niet leuk omdat je zo lang loopt enz, tis koud blabla
maar tis wel super gezellig enz..
Dat bedoel ik
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2004, 11:05   #5
niemand
Super Lid

Standaard

wanneer gaan wij in een tentje slapen?
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2004, 20:04   #6
silverchair
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Niemand
wanneer gaan wij in een tentje slapen?
nu?
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2004, 20:48   #7
lieve colafles
Guest

Standaard

ik ben zoo jaloers dat wil ik ook
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2004, 22:32   #8
dupke
Guest

Standaard

wij gaan in mei op survival kamp... met school en het weekend er op met een stel vrienden
  Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2004, 00:36   #9
Olleke
Guest

Standaard

wouw...! super tof joh...! wil ik ok nog wel een keer doen
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels