Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 February 2004, 15:32   #1
Sander
Medewerker

Sander's Avatar

Standaard Wat moet je daar nou van denken?

vrijdag reed ik naar mijn stage, kwam ik langs een dakdekkers bedrijf een paar straten van ons huis vandaan een politie auto tegen. Niets bijzonders zou je zeggen, maar toen ik terug kwam aan het einde van de dag stonden ze er nog steeds. Zaterdag ook de hele dag.

Stond er dus gisteren in de krant dat er schoten zijn gehoord op het terein van die dakdekkers. En toevallig heeft de zoon van de desbetreffende mensen net een nieuwe vloer gestort

De politie wil niets kwijt, maar ze staan wel overal in de grond te prikken, en ze hebben een helikopter boven het terrein hangen welke in de grond kan kijken met een camera.

Vervolgens komt er een bericht dat er een vrouw is aangehouden die niets met de familie te maken heeft, en de familie wordt nergens van verdacht. Maar het gerucht gaat wel dat er een baby lijkje begraven ligt.

Nou vind ik : Of je laat als politie niet merken dat je aan het onderzoeken bent, of je verteld gewoon wat er aan de hand is.
Want hoe je het nu wend of keert, mensen gaan er nu toch wat van denken.

Dat schaad toch alleen maar die familie die daar woont.
Oud 10 February 2004, 17:53   #2
PFP
Guest

Standaard

Onzin, dus dan moet de politie stiekem een onderzoek gaan houden?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels