|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Lid
|
![]()
mensen die daar ervaringen mee hebben?
Mijn moeder is bijvoorbeeld distributeur van Nikken, een bedrijf die producten maakt mbv magneten.. Citaat:
![]() ![]() ik heb wel verhalen gehoord, van mensen met bijvoorbeeld spierziekten die er door magnetisme weer helemaal bovenop komen. mijn moeder gelooft er (vanzelfsprekend) ook in en aan haar kan ik dan ook wel weer merken dat het nut heeft, ze is veel relaxter en fitter. maarja.. dan zou het ook nog eens tussen de oren kunnen zitten.. mja wat vinden jullie ervan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Ik vind het echt grote onzin, bij ons slikken en gebruiken ze die troep ook.
Als het echt werkt dan had het wel een medicijnen status gekregen. |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Mijn moeder heeft ook een magneten ketting en ik geloof wel dat er van die zones enzo in je lijf zitten.. Mijn zusje heeft ook vaak last van der rug en dan plakt ze er ook zo een magneet op ze zegt dat het helpt?? Dus ik geloof er wel een beetje in ja..
Verder ik heb zelf ook best veel ervaring met alternatieve geneeswijzen omdat ik zo vaak ziek ben en in het ziekenhuis gelegen maar ze nog steeds nik hebben kunnen vaststellen en ik mn pijn blijf houden.. Zo heb ik accupuntuur gehad op zich hielp dit wel als ze die naaldje in je lijf stoppen en er dan mee beginnen te draaien dan voel je echt een stroompje door een "mediaan" heen gaan.. Ik heb toen minder last gehad maar ik ben er mee gestopt omdat het niet meer verder vorderde. Nou ben ik onder behandeling bij een hypnotherapeut hij heeft het nieuwst van het nieuwste apparaat uit de ruime en dit helpt echt!! het heet de qx en het is een apparaat dat kan vaststellen dat je hebt. Dus ik ging daar voor het eerst naar toe verwachtte er niet echt veel van.. Ik werd aan dat apparaat vast gemaakt en dat apparaat zei gewoon wat ik ook echt voelde zonder dat ik iets had gezegd! Het apparaat geeft aan op welke plekken je onder en boven energiehebt en dat proberen ze dan te stabilliseren door middel van een soort energie schokjes die ze dan sturen via die draadjes waar je aan vast zit. Het apparaat kan ook kanker enzo vaststellen en ik vind het heel stom dat het niet door de medische wereld wordt erkend.. De dokters willen er niks van weten omdat hun een studie hebben gevolgd en hun weten er meer zogenaamd meer vanaf dan heel de alternatieve geneeskunde bij elkaar.. Maar oke ik ben dus nog steeds onder behandeling daar, het helpt echt want als ik te lang niet daar ben geweest voel ik het weer terugkomen... Als ik extreme pijn heb word ik ook nog door hem gemagnetiseerd en dat houdt dan weer in dat hij bv zijn handen op de plek legt waar ik dan pijn heb en het dan minder zou moeten worden.. Je voelt dan gewoon serieus warmte uit zijn hand komen en de pijn wordt minder!! Ik ben toch wel blij dat ik ook de altanatieve geneeswijzen heb geprobeerd omdat dit mij van veel pijn heeft afgeholpen van wat ze nou nog steeds vanaf in september aan het onderzoeken zijn in het ziekenhuis en niks kunnen vinden...
let's dance Laatst aangepast door x-lizz-x : 24 January 2004 om 15:41 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
lizz mag ik vragen wat je precies hebt?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Ik werd daarna ontslagen uit het ziekenhuis en heb daarna nog 2 maanden antibiotica gehad om mijn blaasonsteking weg te halen.. Voor de antibiotica die ik de eerste maand had bleek ik resistent te zijn dus die heeft helemaal niet geholpen.. De tweede antibiotica hielp wel om mijn blaasonsteking weg te halen maar ik bleef de pijn in mn buik houden.. Ik had ook een bacterie in mn lichaam zitten die duidde op nierstenen daarvoor heb ik een echo en foto laten maken bleek het niet zijn.. Ik loop nu dus al ruim 3 maanden bij een uroloog,internist en kinderarts.. maar ze kunnen niks vinden. Ik zit nog bij de kinderarts omdat die mijn hele lichaam kan onderzoeken.. Ik heb ondertussen echt al heel vervelende onderzoeken gehad en er komt gewoon niks uit allemaal heel vervelend ik kan me nooit helemaal geven omdat ik altijd ziek ben en pijn heb.. en het is ook heel vervelend met me school enzo omdat ik minstens 2 keer per week in het ziekenhuid ben ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ik later willen altenatieve geneeskunde studeren
al vanaf me 4e ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() edit: ![]() Laatst aangepast door AmbyPur : 24 January 2004 om 22:58 |
|
![]() |
![]() |
#8 |
.
|
![]()
het gaat niet om de magnetische straling.. het gaat om de geest die je geneest...
zolang je er maar in geloofd.. werkt het wel ![]() alleen dan moet je er zwaar in geloven.. anders ga je er toch alleen maar op letten of het wel echt werkt.. maar dan werkt het natuurlijk niet meer ![]()
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
.
|
![]()
Nouh.. bij onze hond niet
![]() Het zal vast wel enigsinds effect hebben, maar ik denk dat als je er heilig in geloofd.. de geest meer werk doen dan het magnetisme ![]()
hardstikke doooooood Laatst aangepast door FunFair : 1 February 2004 om 21:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik denk zelf dat FunFair hier helemaal gelijk aan heeft, als je maar gelooft, komt het vanzelf wel goed. Sorry voor alle mensen die ik nu vern**kt heb ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
jocking
|
![]()
toevallig laatst een boekje gekregen met allemaal alternatieve geneeswijzen en eigenlijk is het best wel interresant. Vooral acupunctuur en druktechnieken lijken me nog best kunnen werken. Uberhaupt hoor je daar nog wel eens goede verhalen over.
Maarja, dat hoor je ook over dat magneet gebeuren terwijl me dat weer grote onzin lijkt ![]() zal voor een groot gedeelte wel zijn zoals funfair zegt, als je er echt ingeloofd dan helpt het ook wel ![]()
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
ja dat heeft ook wel een heel groot aandeel. maar met magneten bijvoorbeeld; ergens klinkt het logisch vind ik
![]() mn moeder is laatste tijd ook bezig met 'elektrosmog' een soort zelfde idee volgens mij, dat allerlei electrische apparaten in je omgeving straling afgeeft en dat dat negatief kan uitwerken op je lichaam.. ze vertelde ene verhaal over een jongen die altijd in bed moest plassen.. erg veel er aan gedaan, maar niets scheen te helpen , helemaal niets. op een gegeven moment is zijn bed verplaatst in zijn kamer en was het over.. scheen dat er electriciteitskabels achter zijn hoofd langs door de muur liepen, hij was er blijkbaar heel erg gevoelig voor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
.
|
![]()
jah door die straling zal je ook wel flink door de war kunnen raken.... zowiezo is het niet prettig om stroom langs je kop te laten gaan, omdat je hersenen zelf maar werken met millivolts en er dan 200volt langs komt... zal vast wel enig effect hebben...
Bij mijn weten veroorzaakt een electriciteitslijn trouwens geen magnetische veld......
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
mijn oom doet aan een soort handoplegging, wat het precies is weet ik niet, want hij loopt er helemaal niet mee te koop ofzo, maar als je echt heel erge pijn hebt werkt het wel, dus ik geloof er denk ik wel in
![]()