|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Afgezaagd topic, okee... Maar ik wil het toch van jullie kant horen
![]() Persoonlijk maakt het me geen flikker uit hoe commercieel, gehyped of wat dan ook spellen zijn, als het maar goed gemaakt is, dus GEEN blaat beloven en het dan niet waarmaken. Kijk eens naar A bug's life (oud spel, maar ik wist even geen ander voorbeeld, als iemand me hierin kan aanvullen, graag ![]() ![]() En kijk dan eens naar ROTK (Lord of the Rings3 : Return of the King voor degenen die het niet weten), dát is kwaliteit. Het is dan wel gehyped als de strijd tegen aids, maar het is een geweldig spel geworden. En dus vind ik het jammer dat gamesdevelopers zo gierig en krenterig zijn om een beetje fatsoenlijke game te maken... Want het had zó veel meer kunnen zijn, een heleboel van die 'films-games' en gehypete games in het algemeen. Neem Black & White nou ook nog eens, geweldig mooi spel (in die tijd helemaal), geweldige AI maar.. geen gameplay.. op de een of andere manier werd het saai na een paar dagen. Het was teveel van hetzelfde. (voor insiders: vooral in eiland 3, als je alles zelf moet doen, of in eiland 4, als je niet kan bouwen omdat je kapotgebombardeerd wordt heel de tijd) En nog een : HP en de steen der wijzen (frustrerend en supersimpel, je moet het letterlijk kennen om er doorheen te komen, en dat is fucking irritant) Echt frapant ( ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
mycodenameis:edman
|
![]()
ik heb heel lang black and white gespeeld. zelfs al voordat ie uitwas had ik een clan opgericht.
toen ie eenmaal uit was heb ik het heel lang en heel vaak gespeeld. eiland 3 is inderdaad irritant en eiland 4 ook. de gameplay werd misschien snel minder en steeds hetzelfde, maar ze hadden toch zeker een heel compleet nieuw soort genre neergezet bij lionhead. ik hoop dat in black and white 2, die hopelijk dit jaar uit gaat komen.. de gameplay een stuk beter is gemaakt. en dat zie ik wel gebeuren, aangezien dat spel meer doel heeft dan deel 1 lijkt het. anyways.. we hadden t over games van films. eigenlijk ben ik daar niet zo voor.. veel games worden echt gemaakt voor commercie en omdat het gewoon standaard is geworden. iedere bioscoopfilm heeft tegenwoordig ook een game in de rekken staan. ik kan niet 1-2-3 een paar voorbeelden noemen.
![]() |
#3 |
The Consultant
|
![]()
Ach, het hangt er ook allemaal vanaf hoeveel tijd de developers voor de spellen willen nemen. Meestal wordt zo een spel alleen op de markt gebracht om snel geld mee te verdienen, niet om een goed product neer te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Terminator 3 Spiderman The hulk LOTR Harry potter En mensen NFS:U is GEEN vergaming van 2 fast 2 furious of van the fast and the furious. Ok het idee is er wel van, maar dat vind ik ook goed. Bijvoorbeeld als ze nou niet T3 zouden namaken maar een los staande game ervan die ook in de toekomst of wat dan ook afspeelt maar dan heel anders. Dan heb je ook sneller dat de developers meer aandacht besteden aan details omdat ze alles moeten designen en een heel eigen verhaal lijn moeten maken. Dus een game maken van een game = ![]() Idee op doen van een film = ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Trots van het noorden.
|
![]()
is need for speed underground ook niet een beetje ook niet een beetje op 2 fast 2 furious gebaseerd??
anyway ik heb veel plezier aan de world is not enough op de n64 gehad ![]()
![]() |
#6 |
|
![]()
uhm ik geloof dat er een spel werd gemaakt die was gebasseerd op 2 fast 2 furious, maar omdat ze niet echt een goede uitgever hadden ofzo en ea nog niet met een nieuwe nfs kwam aanzetten hebben ze via ea NFS Underground uitgebracht
![]() zoiets heb ik gehoord.
![]() |
#7 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]()
ja dat is dus dezelfde..
![]() ze hebben t via ea gedaan onder de naam need for speed underground, omdat ea al jaren bezig is met de need for speed reeks.
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Het maakt mij geen fok uit hoe erg een spel gehypt wordt. Ik bezoek elke dag een site en ik lees de reviews, ik luister naar vrienden hoe hun ervaringen met een bepaalde game zijn en dan koop ik elk onbekend of hypergehypt spel wat ik zelf leuk vind. Games naar aanleiding van films worden hoe dan ook steeds beter, ik vond spellen als Enter The Matrix(vond ík dus een goed spel), Harry Potter 2, LOTR: TTT en LOTR:ROTK fantastisch of gewoon heel leuk. Toch zijn veel moviegames nog steeds bagger, ik lees nu tonnen negatieve reviews van T3, Finding Nemo en Crouching Tiger Hidden Dragon(nu pas een game???) en ik kan me nog tientallen oude moviegames herinneren die heel slap waren. Maar ik moet zeggen dat het niveau van moviegames al gestegen is, maar ik denk dat het merendeel nog altijd uit baggergames zal bestaan.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
beste filmgame ooit:goldeneye op n64...daar heb ik me kapot aan gespeeld:respect:
als ze nu maar eens een beetje langer hadden gewerkt aan enter the matrix... er zitten zoveel bugs in ![]()
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Ik vind dat het niet erg is hoe erg een spel wordt gehyped, als het een goed spel vind ik het goed, wel vind ik het soms jammer dat door die spellen waar zoveel reclame voor wordt gemaakt, dat de betere spellen op dat moment er bij inschieten(Op dit moment Prince Of Persia)
|
![]() |
![]() |
#13 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
wat dachten jullie van Gta (Vice City) ? sommige dingen zie je ook terug uit bijvoorbeeld Godfather, Scarface, Goodfellas enzo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
**Loves Anouk**
|
![]() Citaat:
De graphics zijn fantastisch en wat heel gaaf is is dat je echt alles van je auto kan veranderen! Maar qua race spellen in pgr2 (project gotham racing) toch t best!
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
tjah ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
die nieuwe james bond die gaat uitkomen..
die lijkt me wel :respect: |
![]() |