|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
story of the year..
ik denk echt dat die band story of the year gaat worden, de band van 2004.. wat vinden jullie van die band? |
![]() |
![]() |
#2 |
mycodenameis:edman
|
![]()
![]() |
#3 |
|
![]()
Oooo die band!!
![]() Ik ken ze eigenlijk alleen maar van een soundtrack van NFS Underground ![]() Dat vind ik wel een leuk liedje om mee te scheuren, maar verder zal ik het nooit echt gaan luisteren ofzo ![]() ze zien er ook cool uit, voor al die front man met zn mooie lach ![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]()
maar wat vind jij van ze dan?
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ik bdeoel..check in the shadows.. hoe vet is die song
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
wel aardig
beetje onorigineel ook. heb paar nummers gehoord en doet me heel erg denken aan funeral for a friend, thrice en al die bands die in dat straatje passen |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
kheb hun album boven op mn computer staan volgens mij.. maar tis alweer eeuwen dat ik het geluisterd heb
![]() kdacht dat ik ze wel ok vond, kzal het nog een keer luisteren en dat weet ik het weer ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Ben maar even aalbum aan het downen. Ennem, dit vinnik eigenlijk ook best leuk ja. Niet bijster origineel, amar zeker de moeite waard
![]() Nu iedereen Glasseater - Everything is beatifull when you don't look down downloaden! |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ik zal es wat downen, maar tering die foto hahaa
|
![]() |