Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 March 2004, 02:24   #1
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Red face Playlogic

ik heb net een formulier ingevuld en gemaild naar Playlogic om kans te maken om een tester te worden bij hun.

ik zag t op de site van Power Unlimited dus ben ik t maar meteen in gaan vullen vraag me alleen af hoe lang dat er stond ik hoop wel dat ze me dan aannemen aangezien t voor mij iig heel dichtbij is voor mij

hier het bericht wat er stond:

Citaat:
Wordt tester bij PLAYLOGIC

Hoeveel mail krijgen we elke maand wel met smeekbedes van jongeren die in de gamesbizz willen werken of een game willen testen. Kansen doen zich echter niet of nauwelijks voor. En als je aan een gametest kunt meedoen, is het vaak een buitenlandse game, vind het testen online plaats en kan de hele wereld zich er op inschrijven. Oftewel de kans van slagen is vrijwel zip!

Playlogic en Power Unlimited bieden gamers nu echter een unieke mogelijkheid om tester te worden bij Playlogic, je weet wel, de nieuwe Nederlandse publisher & developer die een aantal games wereldwijd in de markt gaat zetten. Dit testproject van Power Unlimited en Playlogic biedt je de kans om zelf te beleven hoe is het bij een developer te werken. Om je heen zie je hoe programmeurs aan levels werken, hoe artists de graphics verfraaien, hoe soundengineer zorgt voor de beste geluiden, etc. En natuurlijk ga jij aan slag met de nieuwste code van één van de spellen van Playlogic. Je speelt het spel door en door, gebruikt je ervaring om de programmeurs te vertellen of de levels goed in elkaar zitten, bepaalde stukken niet te moeilijk of te makkelijk zijn, of je grafische bugs ziet, etc. Dit is dus DE kans om zelf invloed uit te kunnen oefenen op een nieuwe game.. jouw feedback zal nl. gebruikt worden in de games!

Er zijn een paar voorwaarden om mee te kunnen doen. Je dient 16 jaar of ouder te zijn. Het project zal in de ontwikkelstudio van Playlogic in Breda plaatsvinden, dus check even of je daar wel naar toe kunt reizen.

Wil je meedoen aan dit project, download dan onderstaand document, vul de vragen in en mail het naar: testers@playlogicgames.com. Playlogic zal na enige tijd laten weten of je mee mag doen aan het testen van de games.

Reageer snel, want vol is vol!
Oud 29 March 2004, 06:33   #2
RandyJC
Lid

Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

ik duim voor je
Oud 29 March 2004, 07:10   #3
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

tnx misschien eigenlijk dat ik te vroeg blij ben....naja ben er min of meer 'excited' over
Oud 31 March 2004, 08:23   #4
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Ik denk dat het jammerlijk gaat falen, tenzij je zoveel geluk hebt dat je net toevallig kijkt als alle powerforummers het niet hebben gezien.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels