|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik zie doodsporten een btje als je helemaal suf sporten totdat je er bij neervalt..\ is vast niet heel gezond ofzo/
Geeft wel een goed gevoel als je klaar bent doen jullie t ook wel eens |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Nou...sporten is altijd gezond. En ik doe het wel eens tot ik echt niet meer kan, en dat geeft dan best wel een enorme kick, gewoon verder gaan dan je grens is, zodat je later nog harder kan gaan, lijkt me eerder gezond, in elk geval gezonder dan niet sporten
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Als ik ga hardlopen, ren ik me helemaal dood totaan me huis, want dan heb ik zoiets van: kan beter in een keer alels rennen, dan tusseninstoppen. Ik moet gewoon moe thuis komen zodat ik zoeits heb van: jah ik heb 'gesport'
|
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Nope, doe k niet aan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ik had dat altijd met voetbal, toen ik nog veldspeler was dan, op een gegeven moment ga je over je grens heen en ik speelde dan gewoon echt top, als ik daarna thuis kwam viel ik dan ook meteen in slaap
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
dat is heerlijk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
BeHeerser
|
![]()
Sporten is altijd goed voor je. Jezelf helemaal de pleuris fitnessen of fietsen is heerlijk. Je spieren zijn/voelen gewoon helemaal leeg aan. Thuis douchen en dan op de bank gaan zappen ofzo of gewoon op bed liggen. Dat is ontspanning door inspanning.
![]() |
![]() |
![]() |