|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Weet er iemand een middeltje tegen nagels die rap afbreken of afscheuren? Want nu bijt ik er eindelijk niet meer aan, breken ze continue af
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
hmz....
![]() leuk onderwerp Zelf heb ik lange nagels die echt nooit afbreken (behalve dan die ene keer toen mijn duimnagel onder de kaasschaaf kwam..en toen geen nagel meer had ![]() Er zijn wel middeltjes ja...tuurlijk....uhm ff denken..ik ken er wel een paar...maar heb ze niet allemaal gebruikt ![]() :smeer knoflook op je nagels...en stop ze daarna een enige tijd in wat olijf olie...ze breken minder snel af hierdoor) ennuhm...eikeschorsthee ook volgnes mij...aleen dat heb je niet zo snel bij de hand ![]() En zelf heb ik vroeger mijn handen in water en olijgfolie gehouden...maar weet niet echt of t helpt...je kan het altijd proberen Nagelversterker kan je ook gebruiken...heb ik ook gebruikt...vooral als je normaal ook nagellak ophebt..kun je beter eerst een laagje nagelsversterker opbregen...( ik deed eerst altijd nagelriemen naar achteren en dan pas lakken) En je hebt ook van die vijltjes...uhm...met 4 functies...kan je wel bij een drogist krijgen ofzo Het ziet er uit als een schuurpapiervijl...alleen dan met 4 soorten verschillende uuh.. ![]() ![]() Het eerste bekledingkje dient voor de dode cellen op je nagels er aftehalen...de 2e voor polijsten de 3e voor.....ga zo maar door Hoop dat je er wat aanhebt ![]() *edit*: Ik denk dat je ook gewoon gezond moet gaan helpen..( volgens mij heb ik daardoor sterke nagels...maar dat heeft natuurlijk ook te maken met erfelijkheid..nou ja..mijn vader en moeder hadden geen sterke nagels ![]() ![]() Meer melk enzo gaan drinken...en zink en...bladielala Zo kan ik nog wel ff doorgaan ![]() Laatst aangepast door Jennifer1203 : 31 March 2004 om 16:09 |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Thx
![]() En is gewone nagelijk schadelijk voor de nagels, of verstevigen ze hierdoor? |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Bij mij helpt vaak een beetje blanke lak erop. Ik denk dat je niet teveel met nagelakremover enzo moet gaan smeren, want daar worden je nagels broos van. Nagelverharder van Herome werkt ook erg goed, en is ook niet zo uberglanzend.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Nou bunny ![]() als je gewone nagellak gebruikt...kun je beter eerst nagelversterker op je nagels doen.. Maar nagellak is denk ik niet gezond...voor je nagels...je nagels kunnen minder ademen...en de kleurstoffen enzo zijn denk ik ook niet goed..en de andere chemische troepen die er in zitten En als je nagellak remover wilt kopen...en niet te veel gebruiken...!!....kun je het beste zonder aceton kopen.. is minder schadelijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Thx
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
BeHeerser
|
![]()
Meer melk drinken en gezonder eten. Simple as that. Heb je toevallig ook last van witte plekjes op je nagels. Zie wel meer mensen die dat hebben nl. Kwestie van gezond eten dus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
veteraan
|
![]()
die witte plekjes op me nagels heb ik al me gehele leven en is echt geen kwestie van gezond leven volgens mij hoor..
volgens mij zijn dat (bij mij iig) meer beschadigingen ofzo die je nagel oploopt als je bijv. je nagelriem terugduwt.. want ze schuiven zo steeds meer naar voren. en komen vanaf de nagelriem... ![]()
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Ik heb ook van die KUT nagels die van mij die scheuren niet af maar die kan ik zeg maar pellen hahaha.
Ik heb die 4 functie vijl en dies wel goed , verder doe ik altijd nagelak op die de groefjes dichtmaakt en die heet : Express manicure Ultra lissant - Ongles Stries- VAn gemey maar das dus wel int frans ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Gewoon ze goed schoon houden wil ook helpen,Niet te veel onder water daar worden ze zacht van en breken ze snel.
Om ze niet te laten breken kun je ze ook ''vierkantig'' maken dus niet rond ''schaven'' want ronde nagels breken sneller of klappen dubbel. En verder niet te vaak je nagels lakken en dan met remover er af halen, dat is echt allemaal zooi! Om je nagels sneller te laten groeien met nagellak op.. moet je niet tot helemaal aan je nagel riem lakken, anders gaan zich blaasjes vormen onder je nagel riem en groeit je nagels minder snel. |
![]() |
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
acryl of gel nagels er op laten zetten..
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik drink veel melk en eet gezond,en toch breken ze rap af ![]() Maar het kan toch niet,dat hoekige nagels minder rap afbreken dan ronde? |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Jawel hoor hoekige nagels bregen minder snel dan ronde je moet ze niet zo : --- | | Maar beetje meer zo : /---\ | | Werkt echt, geleerd van de nagelsyliste van me moeder. heb jij kleine nagels (dus smalle)? dan moet je ze als helemaal niet rond knippen, dan lijken ze korter. [edit] rond is dan: ^ | | maar dan rond geveild ![]() Laatst aangepast door dupke : 1 April 2004 om 18:21 |
|
![]() |
![]() |
#16 |
° Blub °
|
![]()
mijn nagels gaan ook meestal kapot..
Enkel tijdens de examens 'splitsen'ze niet ![]() maar dus gewoon 4 weken nx actiefs doen en dan zijn ze wel mooi lang en niet gesplitst ![]()
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
hm ik weet niet of ik mijn nagels nep vind lijken...
nou misschien ook wel.... maar wat ik wel lelijk vind is dat mensen met een witte nagelpotlood onder hun nagels gaat frutsen of nog erger dan gaan ze met nagellak de nagels wit maken...en soms over de nagel zelf heen...zodat ze langer lijken ( veel mensen hebben namelijk kleine nageltjes....ik heb meer langwerpige) |
![]() |
![]() |
#19 | |
BeHeerser
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
je hebt toch van die doorzichtige nagellak die verstevigend werkt?
naja in iedergeval ik heb er geen verstand van ![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Ik d8 dat die vlekjes waren doordat je te weinig vitamintje van iets krijgt...calcium of kalk ofzo
en als je je stoot, met je nagels, is de kans groter dat je qwitte plekjes krijgt omdat je nagels niet zo sterk zijn ![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Klopt,maar van witte plekjes heb ik geen last,ik leef op melk enzo ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
Altijd als ik stress bijt ik me nagels eraf
![]() Dus ik heb bijna geen nagels meer over..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
-
|
![]() Citaat:
Ik heb al sinds ik klein ben last van die vlekken op mijn nagels. Ik pak dan ook vitaminepillen bij aangezien ik pfeiffer gehad heb en daar nog vrij zwak van bleef. Maar weet ge... Die vitaminen hebben echt geen KLOOT geholpen aan mijn nagels hoor ![]() Ze breken nog even snel af als daarvoor... Dus dat van die vitaminen, calcium, zink, lood, weet ik veel wat... Klopt niet ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
valse nagels
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
Die witte plekjes hebben inderdaad niks te maken met gezond eten, dat zijn gewoon kneuzingen aan je nagles.
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
als je genoeg kalk en calium binnen krijgt... zijn je nagels sterker..waardoor je (minder snel)geen plekjes krijgt uhm...zo heb ik dat ervaren immers ![]() |
|
![]() |