|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Watch it!
|
![]()
Het is nog 6 lesdagen tot de vakantie en het enigste dat we doen in de les is herhalen alles van de afgelopen 2 jaar herhalen, herhalen en nog eens herhalen en zelfs dat herhalen we dan herhadelijk. Ik wordt er gewoon schijtziek van en het ergste is dan nog dat ik 2 uur moet wachten op een vak dat ik al 2 maanden geleden heb afgesloten en waar we troch niks doen maar waar we niet weg mogen blijven van de conrector.
Is toch gewoon nutteloos om nu nog op school te blijven in de lessen doen we niks en we doen niks in de tussenuren die we hebben waarin we moeten wachten op lessen waar we nog een sniks doen ![]()
![]() |
#2 |
jocking
|
![]()
ach, nog 6 dagen is toch wel uit te houden? gewoon een beetje lol trappen in de tussenuren en tijdens de les
![]() en anders skip je gewoon een uurtje ![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
herhaling is iets wat je altijd moet doen, anders vergeet je het weer
het eeste wat mij is geleerd bij didactiek is het ophalen van informatie van de vorige les, zodat je kan weten of iemand het geleerd heeft of niet en of iemand het dus weet het is gewoon handig als je als leraar weet dat je leerlingen nog dingen weten die je een paar weken geleden hebt uitgelegd, als dit niet het geval is, moet je het nog een keer, duidelijker uitleggen |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Tsja, ik heb er persoonlijk niet teveel problemen mee als de lessen te saai en/of te gemakkelijk zijn... Gewoon uurtje praten en lachen... Behalve in Nederlands... Bah!
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
BeHeerser
|
![]()
Tss. Zeuren als je nog maar 6 lesdagen hebt. Er zijn sommige mensen die tot eind juli op school zitten en eind augustus al weer moeten beginnen... (hint hint)
![]() [edit] Tiepvaut verbeterd op aanvraag van LexS Laatst aangepast door WishfulDreaming : 24 April 2004 om 20:49 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
-
|
![]()
Liever dat dan wat wij doen.
Wij hebben nu les tot half mei, vanaf dan hebben we jury-voorstelling. Daarna eindexamens mondeling. Dus ik ben zonder enige vakantie bezig tot 25 juni... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |