|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey,
Ik ben al heel lang verliefd op een meisje in mijn klas. Ik dacht dat zij ook op mij was omdat we vaak oogcontact hadden maar toen ik haar een keer mee naar de bioscoop vroeg (op msn, want ze is nooit alleen) zei ze: 'Nee, sorry, ik heb al iemand'. Ik weet eigenlijk niet of dat zo is want ik hoor haar er nooit over praten met haar vriendinnen. Alleen ik ben nog steeds verliefd op haar en we hebben nog steeds wel vaak oogcontact in de les, alleen ik heb sinds ik dat vroeg niet meer met haar gesproken. Omdat zij hetzelfde profiel kiest als ik zit ik volgend jaar waarschijnlijk weer bij haar in de klas, en ik kan haar niet uit mn hoofd zetten ![]() Wat moet ik doen? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
jah joh je kan eigenlijk niet veel doen..
ze is al bezet zegt ze en je moet niet in iemands relatie lopen kloten... maar ja je bent nog steeds verliefd.. misschien moet je dr maar eens met haar over praten ofzo.. verliefdheid gaat niet zomaar over maar ja als het niet wederzijds is dan houd het gauw op succes ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Gewoon vrienden blijven...en dan misschien hopen dat de vriendschaprelatie sterker en sterker word. Dan kan er miss wel iets van komen he, als zij u leuk begint te vinden ofzo?
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik snap het....tis een lastige situatie voor jou...
Maar ja...ze heeft jou zelf gezegd dat ze iemand anders heeft, dus daar kan je niets meer aan doen. Je hebt je best gedaan. Want als ze echt zo 'geintreseerd' in jou was....dan zou ze jou iets anders gezegd hebben. Dus ik zou maar proberen om naar andere leuke meisjes te kijken en vaker op 'dates' te gaan....want wie weet..misschien zit er wel iemand anders achter jou aan, maar je hebt het zelf niet in de gaten omdat al je aandacht gevesitgd is op een meisje die eignlijk geen/weinig interesse in jou heeft. Dus probeer geen oogcontact enzo meer met haar te zoeken en jaa....probeer gewoon vrienden maar met haar te blijven want je weet nooit wat er kan gebeuren na tijd (but don't get your hopes up,cuz it's only gonna hurt you!!!!!!) ....maar richt je aandacht niet meer zo op haar !! Ik weet dat je niet zo snel verliefd weer kan worden op een andere meisje...maar er is geen haast....neem rustig je tijd om iemand anders te leren kennen. Veel succes!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
BeHeerser
|
![]()
Zoals Cyberbeast al zei: Gewoon zeggen dat je het niet direct als relatie-actie probeerde en dat zij jou gewoon aardig lijkt in de zin van 'gewoon vrienden' en dat je haar daarom graag beter wilt leren kennen.
Let er op dat je het echt zeker niet overhaast maar dat je het opbouwt ofzo. Het kan iig heel lang duren en het kan zelfs nooit wat worden maargoed, je kunt niet meer dan dat doen lijkt mij. Het is iig een kutsituatie vooral op jongere leeftijd... |
![]() |
![]() |